محصولات پیشنهادی
دستگاه تصفیه هوا Xiaomi Mi Air Purifier 4 Pro
دستگاه تصفیه هوا Xiaomi Mi Air Purifier 4 Pro
دستگاه تصفیه هوا Xiaomi Mi Air Purifier 4 Pro
دستگاه تصفیه هوا Xiaomi Mi Air Purifier 4 Pro
دستگاه تصفیه هوا Xiaomi Mi Air Purifier 4 Pro
دستگاه تصفیه هوا Xiaomi Mi Air Purifier 4 Pro
توضیحات

دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی 4 پرو طراحی مینیمال و مدرنی دارد و به لطف سیستم فیلتر مخصوص شیائومی و عملکرد 360 درجه، هوای محیط را در زمانی کوتاه تصفیه می‌کند. نمایشگر، وای‌فای داخلی، اتصال به اپلیکیشن، عمر مفید 12 ماهه فیلتر و تنظیم سرعت خودکار تصفیه هوا از ویژگی‌های مثبت دستگاه است.

شیائومی در جدیدترین دستگاه تصفیه کننده هوای خود از طراحی مینیمال و فرم فاکتور مکعب مستطیلی آشنا استفاده کرده است. این دستگاه که با عنوان Smart Air Purifier 4 Pro به بازار عرضه شده است از رنگ سفید بهره می‌برد که در قسمت جلویی دریچه ورودی هوا به همراه نمایشگر دایره‌ای کوچک، ظاهری جذاب و مدرن به محصول داده است.

بدنه دستگاه از پلاستیک ABS ساخته شده است که به مرور زمان تغییر رنگ نمی‌دهد و در برابر ضربه و خراش مقاومت رضایت بخشی دارد. ابعاد محصول 275 در 275 در 680 میلی‌متر و وزن آن معادل 6.8 کیلوگرم است. فرم فاکتور مناسب دستگاه باعث می‌شود تا به راحتی بتوان آن را کنار میز تلویزیون پشت مبل‌ها و بر روی سطوح مختلف مانند کانتر آشپزخانه قرار داد. نمایشگر دستگاه اطلاعاتی در خصوص کیفیت هوای محیط را ارائه می‌دهد. کاربر می‌تواند در هر لحظه مقادیر مربوط به ذرات PM2.5 و PM10 را مشاهده کند. در قسمت پایینی نمایشگر دو دکمه لمسی برای کنترل تنظیمات دستگاه تعبیه شده است که به راحتی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

وضعیت هوای محیط با استفاده از یک نوار رنگی نمایش داده می‌شود. رنگ سبز، زرد، نارنجی و قرمز به ترتیب نشان دهنده هوای تمیز و با کیفیت، آلودگی کم، آلودگی متوسط و آلودگی زیاد است.

در قسمت بالایی کاور دریچه خروجی هوا تعبیه شده است که با استفاده از یک پیچ‌گوشتی به راحتی می‌توانید آن را جدا کنید. با جدا شدن کاور، امکان نظافت قسمت داخلی محفظه را دارید. کاورهای مشبک مخصوص دریچه ورودی هوا نیز با استفاده از نیروی مغناطیسی در جای خود قرار گرفته‌اند که به راحتی امکان جداسازی آنها و دسترسی به فیلتر هوا وجود دارد.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی Smart Air Purifier 4 Pro از ماژول وای‌فای داخلی بهره می‌برد و قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن Mi Home شیائومی را دارد. در اپلیکیشن می‌توانید قابلیت‌هایی مانند یون منفی را فعال و عمر باقیمانده فیلتر را مشاهده کنید.

در این اپلیکیشن همچنین امکان دسترسی به تایمر، کنترل از راه دور دستگاه، تغییر تنظیمات، مشاهده کیفیت هوای محیط و قفل کودک میسر شده است. دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی از کنترل صوتی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از دستیارهای صوتی هوشمند گوگل اسیستنت و آمازون الکسا استفاده کنید.

چیپ کنترل داخلی به صورت خودکار و پیوسته کیفیت هوای محیط را رصد می‌کند. در صورتی که ذرات آلاینده، بوی نامطبوع و آلودگی‌هایی مانند دود سیگار در هوای محیط تشخیص داده شود، مکش هوا و فرآیند تصفیه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

خروجی هوای دستگاه در هر دقیقه 8330 لیتر است و می‌تواند مساحتی معادل 35 تا 60 متر مربع را پوشش دهد. تصفیه هوای یک محیط 40 متر مربعی فقط 15 دقیقه طول می‌کشد. صدای تولید شده توسط دستگاه حتی در بالاترین سرعت تصفیه، بسیار پایین و کمتر از 65 دسی‌بل است. یلتر به کار رفته در این دستگاه به صورت استوانه‌ای طراحی شده و عملکردی 360 درجه‌ای دارد. سیستم فیلتر Smart Air Purifier 4 Pro از دو فیلتر عملکرد بالای شیائومی با طراحی زیگ زاگی و فیلتر کربن فعال تشکیل شده است. فیلتر مخصوص شیائومی مساحتی معادل 24 هزار سانتی‌متر مربعی را پوشش می‌دهد و فیلتر کربن فعال حاوی 650 هزار میلی‌گرم کربن فعال است.

این سیستم فیلتر قادر است تا 99.97 درصد از ذرات آلاینده به کوچکی 0.3 میکرومتر را از هوای ورودی حذف کند. موی حیوانات، ذرات آلرژن، گرد و خاک، دود سیگار، شوره و الیاف پنبه موجود در هوای محیط به راحتی توسط این سیستم جذب می‌شود.

 فیلتر کربن فعال نیز با جذب بوهای نامطبوع مانند بوی حیوانات خانگی، آشپزی، فرمالدهید و تولوئن و سایر بوها، هوای محیط را برای آسایش بیشتر آماده می‌کند. سیستم فیلتر Smart Air Purifier 4 Pro بسته به شرایط استفاده بین 6 تا 12 ماه عمر مفید دارد.

ش شیخ
1400/11/18
سلام فیلتر‌های اینها پیدا میشه؟ از کجا میشه تهیه کرد و چنده؟
0
هادی کوچکی
1400/11/19
انصافا تلویزیون اینچ بالای شیائومی رو هم موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/11/19
سلام هادی عزیز در پیشنهاد های بعدی حتما شارژ میشه
ش شیخ
1402/11/01
سلام، نسخه گلوبال هستش یا چین؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/01
سلام دوست عزیزم هما طور که داخل ویژگی ها نوشتیم بله گلوبال هستش
حمید پرنیان
1402/11/01
سلام فیلتر این دستگاه را موجود می کنید لطفا ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/03
سلام حمید جان * بله حتما شارژ میشه
مریم محبوب نواز
1402/11/01
سلام ، میشه لطفا فیلترهاشو هم موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/03
سلام مریم عزیز * بله در پیشنهاد های بعدی موجود میشه
مسلم پاک‌گهر
1402/11/01
سلام فیلترهاش رو هم موجود میکنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/03
سلام مسلم عزیز * در اینده حتما موجود میشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید