محصولات پیشنهادی
دستمال مرطوب کودک فیروز
دستمال مرطوب کودک فیروز
دستمال مرطوب کودک فیروز
دستمال مرطوب کودک فیروز
دستمال مرطوب کودک فیروز
توضیحات

پوست لطیف کودکان به مراقبت بیشتری نیاز دارد؛ به همین دلیل برای جلوگیری از شستشوی مکرر دست و بدن کودک که باعث خشکی پوست او می شود استفاده از دستمال مرطوب فیروز بسیار کمک کننده است. دستمال مرطوب فیروز حاوی عصاره آلوئه ورا است که دارای خاصیت ضدالتهابی قوی و حاوی مواد پاک کننده ملایم، مرطوب کننده و محافظت کننده است. استفاده از دستمال مرطوب علاوه بر محافظت از پوست کودک، در مواقعی که امکان دسترسی به آب جهت شستشو وجود ندارد بسیار مفید است.

در ترکیبات این کرم از روغن شی باتر استفاده شده است که موجب نرمی و لطافت پوست می شود و چنانچه پوست کودک به دلیل استفاده از پوشک و یا ادرارسوختگی قرمز و ملتهب شده باشد به دلیل وجود عصاره کالاندولا التیام یافته و به نرمی سابق باز می گردد. این دستمال می تواند علاوه بر بدن برای صورت و دست های کودک نیز استفاده شود و به دلیل داشتن ویتامین E از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد محافظت می کند.

شرکت فیروز محصولات خود را به صورت دوره ای و در کلینیک های تخصصی آزمایش کرده و حساسیت زا نبودن آن ها به تایید رسیده است. تعداد دستمال مرطوب های این  محصول 64 عدد و در بسته بندی استوانه ای و به ابعاد 14×20 سانتی متر است.

رویا حیدری
1400/12/13
دستمال مرطوب انتی باکتریال لطفا بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/12/14
سلام رویا عزیز نظرت منتقل شد
سعید بیضایی
1400/12/14
سلام رفقای گلد تگی لطفا مدل ساده مرطوب برای دست و صورت هم بیارید بدون oil ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/12/14
سلام سعید جان نظر شما منتقل شد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید