محصولات پیشنهادی
ساعت TISSOT کپی
ساعت TISSOT کپی
ساعت TISSOT کپی
ساعت TISSOT کپی
ساعت TISSOT کپی
ساعت TISSOT کپی
ساعت TISSOT کپی
توضیحات

تا امروز بیشتر از ۳۰ نمونه ساعت طرح اصلی تیسوت رو به شما دوستان پیشنهاد دادیم که همگی highcopy با کیفیت ++A بودند (به جز یک مورد که A+ بود) اما خیلی از دوستان درخواست همین ساعت ها رو با قیمت پایین تر داشتند،خوب برای این گروه از دوستان گلدتگ امروز یک پیشنهاد خوب داره، چهار مدل ساعت طرح اصلی تیسوت از سری copy با کیفیت A که تقریبا میشه گفت کیفیت خیلی بالایی ندارند و قابل مقایسه با مدلهای high copy نیستند اما نسبت به قیمتشون ظاهر خیلی خوبی دارند و شیک هستند.

علت اصلی تفاوت قیمت high copy و copy علاوه بر رعایت جزئیات در ساخت و شباهت به نمونه اورجینال، اختلاف اصلی بخاطر موتور ساعت هاست، که در high copy سه موتوره ژاپنی هستش و در copy تک موتوره چینی.

توجه داشته باشید که نمونه های پیشنهادی ما بازهم از نظر کیفیت و ظاهر از اکثر ساعت‌های مشابه بهتر هستند و حتی جعبه‌ کادویی اونها هم mdf هستش (البته شاید در تعداد بالا جعبه تغییر کنه) علت اختلاف قیمت نمونه مشکی با سه مدل دیگه بخاطر نمایش روز و تاریخ هستش.(سایر مدلها فقط نمایش تاریخ دارند)

نگین آرامش
1393/12/17
سلام گلدتگ عزیز. من چهارشنبه تماس گرفتم واسه ارسال وسایلم و گقتن پنجشنبه میفرستن. ولی هنوز نیومده. اگر ارسال نشده من فردا خودم بیام بگیرم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/12/18
سلام نگین جان گلدتگهای شما پنجشنبه واستون ارسال شده و متاسفانه جوابگوی تلفن نبودید.ممنون میشم واسه هماهنگی مجدد با بخش پشتیبانی تماس بگیری.
shamim banoo
1393/12/18
گلدتگ جون این ساعت ها زنونه س یا مردونه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/12/18
شمیم جان تمام مدل ها مردونست
رضا اسمعیل زاده
1393/12/18
با سلام گلدتگهاون دریافت کردم الحق که با کیفیت هستند منتها دو تا شلواری که من انتخاب کرده بودم سایزم نبود وروز پنجشنبه برگشت زدم تیپاکس گفته روز یکشنبه انها را تحویل شما داده ولی هنوز با من تماس گرفته نشده ممنون میشم پیگیری کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/12/19
سلام رضا جان خیلی خوشحالم که از سفارش گلدتگ ها راضی بودی و به محض اینکه بسته بدستمون برسه تیم پشتیبانی بهتون اطلاع میده...یه دنیا ممنون از صبر و شکیبایی شما
م . طباطبائی
1393/12/23
سلام. گلدتگ عزیز واعا ازتون ممنونم.

امروز سفارشام به دسستم رسید. همشون عالی بودن.
مخصوصا ساعت و چاقو های سرامیکی.
ساعت همسریمو که هر کسی دیده میگه 250 به بالا. عالیه کیفیتش. من واقعا توصیه میکنمبرای دم دستی بخرینش.
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/12/24
سلام مهدی جان خیلی خوشحالم که تلاش تیم نتیجه خوبی داشته و تونستیم رضایت و اعتمادت رو جلب کنیم.یه دنیا ممنون از اینکه وقت گذاشتی و نظرت رو با ما درمیون گذاشتی تا دوستای دیگه با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن
شاهین احمدی
1394/08/08
سلام گلدتگ و همه دوستان
با کاربری جدید، افتخار حضور مجدد دارم.
چندین سال با گلدتگ بودم و انشاءالله باز هم خواهم بود
بی‌تعارف بگم، نتیجه‌ی این همه مدت:
- حضور در هر سایت و بازار تخفیف دیگه‌ای، فقط وقت و انرژی، پول و عمر تلف کردنه!
- از گلدتگی‌های عزیز استدعا دارم یه فکری به حال این سایزبندی‌ها بشه که هم عامل اتلاف وقت زیادیه هم یه عامل مهم بازدارنده‌ی پنهان برای رغبت به خرید!
سپاس‌گزارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/11
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که بین سایتهای تخفیف گروهی گلدتگ رو انتخاب کردی و امیدوارم با معرفی گلدتگ به دیگران،به پیشرفت بیشتر ما کمک کنی.ممنونم که وقت گذاشتی و پیشنهادت رو ثبت کردی و منتظر ارسال نظرات بعدیتون هستیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید