محصولات پیشنهادی
کتری برقی  Xiaomi Mi Smart Kettle Pro
کتری برقی  Xiaomi Mi Smart Kettle Pro
کتری برقی  Xiaomi Mi Smart Kettle Pro
کتری برقی  Xiaomi Mi Smart Kettle Pro
کتری برقی  Xiaomi Mi Smart Kettle Pro
کتری برقی  Xiaomi Mi Smart Kettle Pro
کتری برقی  Xiaomi Mi Smart Kettle Pro
کتری برقی  Xiaomi Mi Smart Kettle Pro
توضیحات

گلدتگ امروز یک پیشنهاد هیجان انگیز دیگه از برند پر طرفدار Xiaomi رو داره و کتری برقی شیائومی رو پیشنهاد میکنه که  ویژگی‌های هوشمند و دقت خوب این دستگاه باعث می‌شه که ارزش خرید بالایی داشته باشه .این دستگاه مجهز به نمایشگر ال‌ای‌دی است و می‌تواند آب را در کمترین زمان ممکن بجوشاند. به ‌غیر از آشپزخانه در هر مکان دیگری مثل اتاق خواب می‌توانید از این کتری استفاده کنید و از نوشیدنی خود لذت ببرید.بدنه بیرونی دستگاه از پلاستیک ساخته شده است و مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد. در دسته این محصول یک نمایشگر نسبتا کوچک برای نمایش دمای محتوای درون کتری مشاهده می‌شود. جنس قسمت داخلی دستگاه از استیل ضدزنگ ۳۰۴ است و اثری از رسوب در آن باقی نمی‌ماند. همچنین داخل دستگاه در برخورد با مواد غذایی بو نمی‌گیرد.در زمان باز کردن در با زاویه ۴۵ درجه می‌توانید آب کتری را به‌راحتی خالی کنید، در چنین زاویه‌ای احتمال سوختن دست کاربر به علت برخورد با آب جوش کم خواهد بود. در زاویه ۸۰ درجه می‌توانید درون دستگاه آب بریزید یا آن را با کمک شوینده تمیز کنید.عایق صوتی به کار رفته در ساخت این محصول از ایجاد صدای بلند در هنگام جوشیدن آب جلوگیری می‌کند. در قسمت زیر دستگاه فضایی وجود دارد که می‌توانید کابل اضافی خارج شده را در آن جای دهید.این دستگاه مجهز به حسگر تشخیص دما است. اگر آب به دمای تنظیم شده کاربر برسد دستگاه به‌طور خودکار متوقف می‌شود و آب را تا ۱۲ ساعت در آن دما نگه می‌دارد. استفاده از ترموستات شرکت استریکس انگلیس و حسگر‌های شرکت شیبارو باعث شده است تا این کتری با دقت خوبی از عهده وظیفه خود برآید.نمایشگر کوچک روی دستگاه دما را به‌صورت دیجیتالی نمایش می‌دهد.این کتری ویژگی حفاظت سه‌گانه دارد و کارهای ایمنی زیر را به‌طور خودکار انجام می‌دهد:

  • اگر آب به جوش آید، برق دستگاه خودکار قطع خواهد شد. این ویژگی به صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز کمک می‌کند.
  • اگر آب درون کتری به کمتر از اندازه مشخصی برسد، دستگاه خاموش می‌شود. چنین ویژگی از خرابی کتری و سوختن آن جلوگیری می‌کند.
  • شرکت شیائومی در ساخت این محصول خود از کابل برقی مقاوم در برابر اتصال و شوک الکتریکی استفاده کرده است.
  • کتری پرو شیائومی از فناوری بلوتوث پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند از این طریق دستگاه را با اپلیکیشن Mi home تحت کنترل داشته باشد. این محصول خیلی سریع به گوشی موبایل هوشمند شما متصل می‌شود.

    به عنوان مثال می‌توانید با برنامه شیائومی تنظیمات دستگاه را در حالتی قرار دهید که دمای آب به مدت ۹ ساعت در ۸۰ درجه سانتی‌گراد باقی بماند. این دستگاه با قدرت ۱۸۰۰ وات کار می‌کند، بنابراین جوشیدن آب تنها ۵ دقیقه زمان می‌برد.

مسعود ضیغمی
1400/11/08
سلام من این کتری رو چند روز پیش خریدم مثل بقیه محصولات xiaomi کیفیت ساخت فوق العاده بلایی داره از طریق بلوتوث به نرم افزار Mi Home وصل میشه ولی از طریق نرم افزار نمیشه اونو خاموش یا روشن کردن فقط میشه دمای دلخواه رو تنظیم کرد و مدت زمانی که می خواین دمای آب ثابت بمونه، از 40 درجه سانتی گراد تا 90 درجه سانتی گراد بازه تعیین دما داره و تا 12 ساعت در صورتی که به برق باشه می تونه دما آب رو ثابت نگهداره ، روی دسته کتری دوتا دکمه دیجیتال داره دکمه بالایی دمای آب رو به بالاترین حالت میرسونه و قطع میکنه دکمه پایینی دما رو به محدوده ای که شما داخل نرم افزار تعیین کردید میرسونه و نهایتا تا 12 ساعت این کارو تکرار می کنه تا از دمای تعیین شده شما پایین تر نیاد همانتور که داخل عکس ها مشخصه ی صفحه نمایش هم روی دسته هست که دمای داخل کتری رو نشون میده
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/11/09
مسعود عزیز چه خوب که وقت گذاشتینن و با صبر و حوصله نظرتون رو برای کاربران ننوشتین چون کاربران با توجه به اطلاعات شما خیلی راحت تر میتونن از محصول استفاده کنن
هادی کوچکی
1400/11/05
با سلام لطفاً تلویزیون شیائومی اینچ ۵۵ به بالا هم شارژ کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/11/05
سلام هادی عزیز نظر شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد امیدوارم که این محصول رو هم در پیشنهاد های بعدی داشته باشیم
عباس احمدنیان
1400/11/08
لطفاً پارچ تصفیه آب شیائومی هم بیارید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/11/09
سلام عباس عزیز نظرتون به بخش فروش گلدتگ منتقل شد
بهزاد غلامی
1400/11/10
سلام، لطفا فلاکس برقی قابل شارژ مخصوص کوهنوردی هم بیارید، ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/11/10
سلام بهزاد جان چشم حتما نظرتون به بخش فروش گلدتگ منتقل میشه
شقایق براتی
1400/11/13
لطفا قهوه ساز کپسولی و ماساژور گردن شیائومی رو هم موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/11/13
سلام شقایق عزیز نظر شما منتقل شد
سید حسین عرفان
1400/12/13
سلام، در پاسخ به خانم حمیده حیدری پور که فرمودند داخل کتری رسوب جمع میشه... بایستی عرض کنم که ایجاد رسوب مربوط به آب مصرفی میباشد، نه جنس و کیفیت کتری ها...بهترین گزینه برای کتری ها، چه برقی و چه غیر برقی، استفاده از آب تصفیه شده است که تحت هیچ شرایطی، نه رسوب جمع میگردد و نه رسوب میبندد... در هر صورت چنانچه امکان نصب دستگاه تصفیه آب نباشد و از آب شهر، ... استفاده میکنید، چاره ای نیست الا خالی کردن زود به زود کتری ها از آب با محتوای رسوب باقیمانده پس از هر بار به جوش آمدن و مصرف آن.
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/12/15
ممنونم که با ثبت نظرتون باعث راهنمایی کاربران عزیز گلدتگ میشین
علی قریب
1400/11/13
سلام من این کالا رو امروز تحویل گرفتم از همه جهات خوب بود فقط لحظه رسیدن به دمای جوش لرزش زیاد داره نمی دونم این ایراد حساب می شه یا نه ؟
0
سارا عبدالهی
1400/11/05
دوستانی خرید کردن لطفا نظراتون به اشتراک بگذارید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/11/05
سارا عزیز منتظر نظر کاربران عزیز گلدتگ هستیم
عباس احمدنیان
1400/11/07
سلام من نمیتونم تو اپلیکیشن mi home اضافه کنم کتری رو لطفا کسایی که خریدن اگر تونستن وصل کنن به اپلیکیشن بیان بگن چجوری شایدم مال من مشکل داره.
0
ناهید رئوفی
1400/11/09
سلام، گفته شده بدنه کتری غیرقابل شستشو. اگر کتری به هر دلیلی نیاز به شستشود پیدا کرد چه باید کرد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/11/10
سلام عزیز طبق اطلاعاتی که در ویژگی ها ثبت شده نوشتیم که این کتری ها بدنشون غیر قابل شست و شو هستش و اگر شما نیاز به تمیز کردن داشتین میتونین از دستمال استفاده کنین
سمیه عباسی
1400/12/03
لطفا سماور کتری برقی میگل هم بیارین
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/12/03
سلام سمیه عزیز نظر شما منتقل شد
حمیده حیدری پور
1400/12/06
دوستانی که این کتری رو خریدن؛ داخل کتری مدام رسوب جمع میشه با توجه به اینکه نباید شسته شه چکار باید کرد کسی می‌دونه راهنمایی کنه ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/12/09
حمیده عزیز منتظر هستیم تا کاربران بعد از استفاده نظر شون رو بنویسن برامون

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید