محصولات پیشنهادی
پاپ کرن American Garden
پاپ کرن American Garden
پاپ کرن American Garden
پاپ کرن American Garden
پاپ کرن American Garden
پاپ کرن American Garden
پاپ کرن American Garden
پاپ کرن American Garden
پاپ کرن American Garden
توضیحات

پاپ کورن آمریکن گاردن نچرال محصولیست فوق العاده با کیفیت و بسیار عالی از برند فوق العاده با کیفیت امریکن گاردن میباشد. این برند بسیار عالی تمامی محصولات خود را از بهترین و مرغوبترین مزارع تهیه میکند به همین دلیل است که همیشه کیفیت محصولات این برند فوق العاده بالا هستند. این برند فوق العاده با استفاده از انواع ماشین آلات صنعتی و فوق پیشرفته و با داشتن فرمولاسیونی بینظیر و بروز توانسته است طعم هایی خارق العاده برای محصولات خود ایجاد کند. پاپ کورن آمریکن گاردن نچرال دارای طعمی بسیار عالی و خالص  میباشد که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. دانه های ذرت هایی که برای درست کردن این  محصول استفاده شده اند بسیار درشت و خوش مزه هستند و به همین دلیل است که هر کدام از این پاپ کرن ها درشت و ترد و خوش مزه میباشند. این محصولات به صورت نیمه آماده میباشند و این مسئله این امکان را به شما میدهد که ذرتی داغ و فوق العاده تازه و خوشمزه داشته باشید. تمامی این ذرت ها پس از آماده شدن باز میشوند و هیچ یک از آنها با پوسته ای بسته نخواهد ماند.

این ذرت ها به صورت نیمه آماده میباشند و شما میتوانید این ذرت را در مایکروویو به راحتی آماده کنید. کافیست پس از خرید یک بسته پاپ کرن خوشمزه امریکن گاردن آن را در مایکروویو قرار داده و دما را طبق راهنمای روی جعبه تنظیم کنید و اجازه دهید که ذرت ها کاملا پف کنند. این ذرت ها دارای ارزش غذایی بسیار بالایی میباشند و برای کودکان مناسب هستند چرا که افزودنی و مواد نگهدارنده ندارند.

زهرا استادحسین
1400/11/09
سلام من طبق دستور خودش ۲-۳ دقیقه گذاشتم تو ماکروفر. ولی بیشتر دونه هاش پف نکرده بود. اگه نکته خاصی داره دوستان راهنمایی کنن. من طعم پنیری گرفتم که به نظرم شور بود.
0
پارسا دهقانی
1401/10/15
تاریخش گذشته؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/10/17
پارسا جان تا 2/2023 تاریخ دارن
پارسا دهقانی
1401/10/25
من طعم نمکی فلفلی خریدم.خییییلی خییییلی چرب بود.بووطعم روغن مونده میداد.یه طعمی مثه کره ای که ترش شده باشه ام میداد.تو دهن میماسید.من که اصلا خوشم نیومد.شاید طعمهای دیگه اش اینجوری نباشن.نمیدونم!!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/10/25
پارسا جان خیلی متاسفم که طعم شون رو دوست نداشتی اما کاملا ذائقه ای هستن

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید