محصولات پیشنهادی
تستر برق شیائومی Duka EP-1
تستر برق شیائومی Duka EP-1
تستر برق شیائومی Duka EP-1
تستر برق شیائومی Duka EP-1
تستر برق شیائومی Duka EP-1
تستر برق شیائومی Duka EP-1
تستر برق شیائومی Duka EP-1
تستر برق شیائومی Duka EP-1
توضیحات

پیشنهاد امروز گلدتگ تستر برق شیائومی Duka EP-1 میباشد، با استفاده از این تستر برق شیائومی می‌توانید به سادگی جریان نشتی برق را شناسایی کرده و اندازه ولتاژ را بسنجید. این تستر خودش دارای نمایشگر و صدای هشدار است و بدون احتیاج به تماس فیزیکی کار می‌کند. بدنه به صورت یک قلم طراحی شده است. ابعاد آن ۱۶۷.۵ در ۲۱ در ۲۶.۵ میلی‌متر است و به دلیل استفاده از بدنه‌ای پلاستیکی، وزن اش ۴۷.۴ گرم است. به خاطر فرم ارگونومیک، استفاده از این تستر خیلی ساده است.


در پشت بدنه آن یک گیره برای نگهداشتن تستر روی جیب پیراهن یا شلوار قرار داده شده است. بعلاوه، در قسمت جلویی آن یک نمایشگر کوچک تعبیه شده است که کاربر می‌تواند در آن شدت جریان یا ولتاژ نشتی را ببیند. این تستر با برخورداری از یک مدار الکترونیکی بسیار دقیق که اندازه‌گیری‌ها را با دقت بسیار مطلوبی انجام می‌دهد. حساسیت تستر شیائومی Duka EP-1 قابل تنظیم بوده و به این منظور کافیست از دکمه‌ای که روی بدنه آن قرار دارد استفاده کنید. همچنین برای خاموش و روشن کردن این دیوایس هم یک دکمه مخصوص تعبیه شده است.


از نظر ایمنی هم Xiaomi Duka Smart Tester EP-1 در کلاس بالایی قرار دارد. این محصول گواهینامه‌هایی چون CAT.III، 1000V/CAT.IV و 600V:CE را دریافت کرده است. در بخش انتهایی دستگاه یک پراب اندازه‌گیری ولتاژ وجود دارد که نیازی به تماس فیزیکی با پریز یا منبع برق ندارد و امکان اندازه‌گیری ولتاژ و جریان نشتی برق را برای کاربر فراهم می‌کند. دارای قابلیت تشخیص و اندازه‌گیری ولتاژ AC در محدوده 12 تا 1000 ولت با فرکانس 50 و 60 هرتزی است. همچنین پراب محصول، بدون نیاز به هیچ گونه تماس فیزیکی قابلیت اندازه‌گیری را از فاصله 0 تا 5 سانتی‌متری دارد.


این تستر برای استفاده هر چه راحت‌تر از آلارم هوشمند و نمایش گرافیکی شدت جریان نشتی برخوردار است. در نتیجه اگر پراب را به پریز برق نزدیک کنید و تعداد خط های نمایش داده شده در نمایشگر محصول ۶ عدد یا کمتر باشد، نمایشگر به رنگ سبز روشن می‌شود و صدای هشدار دستگاه به آرامی به صدا در می‌آید.
در صورتی که تعداد خطوط ذکر شده بالاتر از ۶تا باشد این خود نشان‌دهنده خطر آتش‌سوزی و مشکلات جدی است. در چنین شرایطی نمایشگر به رنگ قرمز روشن می‌شود و صدای هشدار هم با شدت بالا پخش می‌شود. در قسمت جلویی تستر جریان نشتی برق شیائومی هم یک لامپ کوچک تعبیه شده است که نقش چراغ قوه را بر عهده دارد.


با استفاده از این چراغ قوه و نمایشگر تستر، به راحتی می‌توانید حتی در تاریکی مطلق هم جریان و ولتاژ نشتی را اندازه‌گیری کنید. این دستگاه برای استفاده های خانگی، استفاده در محیط‌های اداری و تکنسین‌های برق بسیار مناسب است. با توجه به ابعاد تستر، حمل آن بسیار راحت است. انرژی مورد نیاز دستگاه با استفاده از دو باتری 1.5 ولت با سایز AAA تامین می‌شود. برای تعویض باتری باید درپوش مشکی رنگ در قسمت بالایی دستگاه را چرخانده و آن‌ها را تعویض کنید.

مهدی صادقی
1400/10/14
سلام. آیا این مدل مقدار جریان یا ولتاژ را بصورت عددی نشان می دهد؟؟
1
محمدعلی شیبانی شاد
1400/10/16
سلام لطفا این تستر را در صورت امکان شارژ نمایید
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/10/18
سلام شارژ میشه دوست عزیز اما زمان میبره
مجتبی جعفری
1400/12/14
خریدم خیلی خوب بود ولتاژ رو بصورت عددی نشون نمی ده اما با خط نشون میده
1
علیرضا توکل
1400/10/16
آیا تمدید میشه مجدد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/10/18
بله علیرضا عزیز تمدید میشه اما زمان میبره
مجتبی جعفری
1401/02/12
برج 12 خریدم ... برج 2 خراب شد خیییییلی کم استفاده کرده بودم
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/02/17
دوست عزیز بابت این مشکل خیلی از شما عذر میخواهیم امیدوارم تا در پیشنهاد های بعدی جبران بشه
سید حسین عرفان
1401/02/04
سلام و احترام، باسپاس فراوان ار اطلاع رسانی بموقع، آرزوی توفیق روزافزون و بهترین ها رو براتون دارم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/02/04
مرسی ممنون از لطف شما که همراه گلدتگ هستین
مهدی نظری
1401/02/05
سلام من چندتا خرید دیگه هم داشتم، امکانش هست همه رو با هم ارسال کنید؟ درخواست ارسالشون رو جدا زدم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/02/05
مهدی جان نه متاسفانه این امکان رو نداریم
محمد امیری
1401/04/30
سلام وقت بخیر لطفاً تست فشار خون رو هم بیارید. با تشکر.
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/05/01
کاربر عزیز نظر شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد امیدوارم که این محصول رو هم در پیشنهاد های بعدی داشته باشیم
پیمان مهرجو
1400/12/04
با سلام . گلدتگ کلی جنسای خوب رو به اسم شیائومی داره معرفی میکنه. واقعا شیائومی این همه زیر برند داره؟؟؟ ممنون اگه شفاف نظرم تایید و پاسخ داده بشه
3
گلدتگ
گلدتگ
1400/12/07
سلام پیمان عزیز شیائومی در واقع یک هولدینگه که بیشتر با نام شیائومی (یا Mi) شناخته شده. به طور کلی هلدینگ به مجموعه‌هایی میگن که شرکت‌های زیرمجموعه زیادی دارن. این زیرمجموعه‌ها در واقع یک شرکت مادر دارن که علاوه بر تولیدات خودش، شرکت‌های دیگه رو هم مدیریت می‌کنه در نتیجه اگر شما کالاهایی مشابه Xiaomi 1more یا Xiaomi Wiha و… می‌بینید، به معنی این نیست که فروشگاه می‌خواد از اسم و رسم شیائومی استفاده کنه و اون کالا رو به شما بفروشه. بلکه این شرکت‌ها زیرمجموعه‌ای برند شیائومی هستند

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید