محصولات پیشنهادی
دوربین هوشمند خودرو شیائومی 70mai مدل Midrive D06
دوربین هوشمند خودرو شیائومی 70mai مدل Midrive D06
دوربین هوشمند خودرو شیائومی 70mai مدل Midrive D06
دوربین هوشمند خودرو شیائومی 70mai مدل Midrive D06
دوربین هوشمند خودرو شیائومی 70mai مدل Midrive D06
دوربین هوشمند خودرو شیائومی 70mai مدل Midrive D06
دوربین هوشمند خودرو شیائومی 70mai مدل Midrive D06
توضیحات

پیشنهاد امروز گلدتگ دوربین ماشین 70Mai Smart Dash Cam 1S برند شیائومی مدل Midrive D06 میباشد که ابزاری جذاب و کاربردی است برای فیلمبرداری هنگام رانندگی استفاده میشود. عکس، ویدئو و صدا را با بهترین کیفیت ممکن ثبت میکند و می‌توانید در مواقع لزوم به آن رجوع کنید. تصاویر ویدئویی بصورت فیلم های 1 دقیقه‌ای ذخیره می‌شود. دلیلش این است که هنگام پر شدن ظرفیت کارت حافظه فیلم های قدیمی به ترتیب از اولین تصویر بصورت خودکار پاک می‌شود تا بتواند تصاویر جدید را جایگزین کند. اگر فیلم های بلند ضبط شود در این چرخه کل تصاویر یک بازه زمانی را از دست می‌دهید. همچنین اگر دنبال صحنه خاصی باشید پیدا کردن آن راحت تر می‌شود. می‌توانید در تنظیمات این زمان به 2یا 3دقیقه افزایش دهید.

با نصب اپلیکیشن 70mai می‌توانید کنترل کامل روی دوربین داشته باشید، تنظیمات مربوط به تصاویر را کنترل کنید. فیلم ها و عکس های ذخیره شده در دوربین را از روی موبایل تماشا کنید یا آن را روی گوشی ذخیره کنید. تصاویر دوربین را بصورت زنده روی موبایل ببینید. آپدیت های نرم افزاری دوربین نیز از طریق این اپلیکیشن دریافت کنید. برای اتصال موبایل به دوربین کافیست نرم افزار 70mai را نصب و Wifi را روشن کنید، از تنظیمات Wifi به دوربین متصل شوید.

G-Sensor هنگام تصادف بصورت خودکار شروع به تصاویر و صداهای مربوطه می‌کند. این قابلیت از طریق اپلیکیشن 70mai قابل تنظیم است.

دوربین خودرو 70mai با کیفیت 1080P Full HD و رزولوشن 1080x1920 پیکسل فیلمبردای می‌کند. در هر ثانیه 30فریم (30FPS) ثبت می‌کند. این دوربین در طول شب نیز تصاویر مناسب ضبط می‌کند.

پس از اتصال دوربین به فندکی خودرو نیازی نیست که آن را به صورت دستی روشن یا خاموش کنید. هر بار که اتومبیل را روشن کنید دوربین روشن می‌شود. با خاموش کردن اتومبیل دوربین بصورت خودکار خاموش می‌شود.

دوربین هوشمند خودرو شیائومی 70mai Smart Dash Cam 1s امکان کنترل صوتی نیز دارد.

 

مهدی صیرفی
1401/07/26
با سلام، من این مدل را حدود یک سال پیش خریداری کردم و تا الان به خوبی کار میکنه. اگر به فندکی ماشین وصلش کنید طبیعتا وقتی ماشین خاموشه ضبط نمیکنه. اما اگر کیت مخصوص اتصال به باتری را خریداری کنید امکان ضبط هنگام خاموش بودن هم فراهم میشه. (اخیرا دیدم گلدتک هم این کیت را موجود کرده بود) حساسیت سنسور ضربه از طریق نرم افزار قابل تنظیم هست و در حساس ترین حالت حتی با عبور از روی سرعت گیر شروع به ضبط اضطراری میکنه. (فرق ضبط لضطراری با ضبط ویدئوی معمولی این هست که فیلم و عکسهای اضطراری با پر شدن حافظه به صورت خودکار پاک نمیشن. کیفیت ضبط فول اچ دی هست و به ازای هر دقیقه حدود 100MB فضا میگیره. یعنی با یک اس دی کارت 64GB، حدود 8 تا 10 ساعت فیلم ذخیره میشه. فرامین صوتی برای عکس گرفتن یا ضبط ویدئو اضطراری 30 ثانیه ای به خوبی کار میکنه. کیفیت صدای ضبط شده در فیلم خوبه و در شب و نور کم هم کیفیت فیلم ها قابل قبوله. ورودی دوربین دوم هم که دوستان پرسیده بودن را نداره. در کل من راضی هستم از این دوربین DashCam و امیدوارم اطلاعات ارائه شده برای دوستان مفید باشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/07/27
سلام مهدی عزیز مرسی که نظرت رو با ما به اشتراک گذاشتی
عباس مصطفائی
1401/07/30
سلام خدمت همه توضیحی در مورد نصب این دوربین: اول قسمت برق : چراغ سقفی داخل تمام خودروها از برق مستقیم استفاده می‌کنه و وقتی ماشین خاموشه اون چراغ روشن میشه تا اینجا و داشته باشید . اون کیت سخت افزاری که زود فروش رفت و چند نفری که لازم دارن و نتونستن بخرن چیز عجیب و غریبی نیست یه مبدل برق ۱۲ ولت به ۵ ولت دی سی که تمام شارژرهای فندکی همین کارو انجام میده یدونه جنس مرغوب بخرید که داخل سایت گلدتگ هم موجوده بازش کنید برد داخلش رو خارج کنید یه جایی اطراف چراغ سقفی و داخل سقف جاسازی کنید ورودی برق ۱۲ ولت رو از چراغ سقفی بهش وصل کنید از قسمت USB هم توسط کابل به دوربین وصل کنید در پایان برد رو ایزوله کنید تا به جایی اتصالی نشه کار سختی نیست نهایت شاید چندتا لحیم کاری لازم باشه و مراقب باشید سیم‌های مثبت و منفی اشتباه نشه که با یه ولت متر خیلی راحت میشه انجام داد . این از قسمت برق . حالا بریم سراغ نصب دوربین بروی شیشه که این دوربین از چسب ثابت استفاده کرده و به همین دلیل هم خطر دزدیده شدن دوربین هست و هم در فصل تابستان گرمای خورشید ممکنه صدمه بزنه به دوربین برای حل این موضوع از چسب بندی (در کفشهای کودکان استفاده میشه جهت بستن بند کفش چون بچه ها که نمیتونن بند کفش باز و بسته کنن کفشهای بچه ها بندوشن چسبی) استفاده کنید بیرون میفروشن اگر از مشکی استفاده کنید خیلی بهتره به اندازه ببرید قسمت زبرش رو با چسب دو طرفه به شیشه ماشین بچسبانید و قسمت پرزی (ماهوتی) اون رو بازم با چسب دو طرفه به دوربین بچسبانید هر وقت خواستید میتونید دوربین رو از شیشه جدا کنید اینقدری هم قدرت داره تا وزن دوربین رو تحمل کنه . این تجربه من در داشتن چند نوع از این دوربین . با تشکر از همگی در ضمن هیچکس مثل خود صاحب ماشین نمیتونه تمیز کار کنه سعی کنید خودتون با دقت و سلیقه این کارو انجام بدید . موفق باشید.
0
مرصاد بزرگ پور
1400/10/23
اینکه ماشین خاموشه ولی فیلم نمیگیره بدرد نمیخوره
3
جواد غلامی
1400/09/17
هنوز ب جایی نرسیدیم که تموم شد !!! لطفا یا تعداد بالا بزارید یا مرتب تمدید کنید ...
2
گلدتگ
گلدتگ
1400/09/17
حتما اگر امکان داشته باشیم این امکان رو فراهم میکنیم
کیمیا صوفیانی
1400/11/27
سلام لطفا مدل 70 mai A500s رو بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/11/27
سلام نظرتون منتقل شد دوست عزیز
تیمور پوراسکندریان
1400/10/05
سلام رفقا کسی این دوربین و نصب کرده من و راهنمایی کنه من نتونستم به وای‌فای نصب کنم. ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/10/05
سلام دوست عزیز منتظر هستیم تا کاربران نظرشونن رو بنویسن برامون
محمد نوری
1400/10/23
ورودی دوربین دوم دارد؟ یعنی امکان اتصال دوربین ثبت وقایع عقب خودرو به این وجود دارد؟
1
مرتضی باصری
1401/07/26
سلام .ایا دید درشب دارد؟؟
0
ارسلان شیخ اسدی
1400/10/15
سلام این کلا18عدد بود.تموم شد.لطفا شارژ کنید..ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/10/15
سلام موجوده دوست عزیز میتونین خرید کنید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید