محصولات پیشنهادی
پک شامپو و کرم مو LOREAL
پک شامپو و کرم مو LOREAL
پک شامپو و کرم مو LOREAL
پک شامپو و کرم مو LOREAL
پک شامپو و کرم مو LOREAL
پک شامپو و کرم مو LOREAL
پک شامپو و کرم مو LOREAL
توضیحات

پیشنهاد امروز گلدتگ پک شامپو و کرم مو LOREAL میباشد که در 4مدل شامپو ارائه شده اما کرم مو هر 4پک یکی هست. کرم موی تیوپی لورآل السیو حجم 150 میل محصولی بی نظیر از کشور ترکیه تحت لیسانس فرانسه است. این کرم غنی شده با 6 روغن مغذی آرگان، سویا، بابونه، آفتابگردان، آملیا و نارگیل، موهای خشک و آسیب دیده را تقویت می کند.

شامپو مو مدل ARGININE DIRENC X3 به افزایش رشد مو کمک کرده و ریزش مو را قطع می‌کنند. این نوع شامپو به تقویت ساقه، پیاز و ریشه‌ی مو کمک کرده و نگرانی شما را بابت ریزش مو از بین خواهد برد. فرمولاسیون نوین این شامپو موها را در مقابل نور آفتاب و اشعه‌های مضر محافظت می‌نماید و از ایجاد آسیب بر ساختار مو جلوگیری می‌کند؛ این محصول همچنین سبب افزایش براقیت و درخشندگی موها نیز می‌گردد.

شامپو مو مدل KOMPLE ONARICI 5  با ترکیبات و‌ فرمولاسیون‌ ویژه خود یک شامپوی چند‌کاره جهت شستشو و محافظت از بافت موهای سر می باشد . برای هر نوع مویی و با هر نوع سلیقه ای مناسب می باشد. موهای آسیب دیده را ترمیم می کند و موجب تقویت مو از ریشه آن می شود و از ریزش و شکستگی مو ها جاوگیری می کند.با دارا بودن مواد نرم کننده مو در ترکیبات خود، نیاز شما را به استفاده از نرم کننده مجزا رفع میکند و ‌موهای سر را بسیار نرم و لطیف می کند. از کدر بودن و مات بودن موی سر جلوگیری می کند و موهای سر را براق و درخشان جلوه می دهد و احساس طراوت و شادابی دوباره به موهای سر بر می گرداند. 

شامپو مو مدل COLOR-VIVE یک محافظ از مو در برابر آسیب های محیطی و افزایش دهنده درخشندگی رنگ مو است و باعث تداوم رنگ موها به مدت طولانی می شود. رنگ و  هایلايت كردن مو، استفاده از تركيبات دكلره و سایر مواد شیمیایی جهت تغيير رنگ مو به علت داشتن مواد قلیایی باعث ایجاد آسیب به لایه های سطحی ساقه مو می گردد. اشعه ماورای بنفش نور خورشید نیز با تجزیه رنگ مو باعث تغییر آن می شود.

 

کلارا دهگانی
1400/09/02
باسلام. کرم موی لورال که قبلا بانام شیرمغذی مو شناخته میشد رو بعد از حمام وقتی خیسی مو گرفته شد ومو مرطوب بود به اندازه مورد نیازکف دستتون بمالید و به روی موهاتون بمالید. اثربخشی خیلی خوبی در جهت بازکردن گره و رفع وزی موداره. سشوارکشی راحت میشه وموی من باسشوار خیلی خوب صاف میشد من حدودا 10 سال هست از کرم موی لورال استفاده میکنم و نسبت به مواردمشابه از برندهای دیگه از این.محصول راضی تربودم
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/09/03
سلام عزیزم از لطفت ممنونم که وقت گذاشتی طرز استفاده رو ثبت کردی تا کاربرانن بتونن راحت تر خریداری کنن و با خیال راحت از محصول استفاده کنن
راضیه شعبانی
1400/09/04
کرم مو لورال بعد حمام وقتی مو خیس هست به مقدار لازم به مو بمالید.کرم عالی ای هست. مرسی از قیمت خوب
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/09/06
راضیه جان از راهنماییت ممنونم
سمیه مروتی
1400/09/25
من مدل COLOR-VIVE رو تهيه كردم و خيلي بوي خوبي داره و موهارو نرم ميكنه ممنون از تيم عزيز گلدتك
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/09/25
سمیه جان اینن خیلی عالیه که هم کیفیت هم رایحش نظرت رو جلب کرد مرسی که نظرت رو برامون به ثبت رسوندی
صدف مسعودی
1400/08/26
سلام دوستان اگه طرز استفاده کرم مو رو میدونید میشه بگید بعد شامپو باید زده بشه و آبکشی بشه ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/08/26
منتظر نظر کاربران هستیم صدف عزیز
زهره توانا
1400/10/09
سلام، وقت بخیر. لطفاً باز هم تمدید بفرمایید.. متشکرم.. ضمن اینکه یک سئوال داشتم از حضورتون؟؟ محصولات اورآل رو اینجا نوشتید محصول ترکیه!! و اونجا که تونرهاش هست برای فروش نوشتید محصول فرانسه!! میشه یک توضیحی در موردش بدین؟؟ خدای نکرده تقلّبی که نیستن؟؟ علّت این تفاوت کشور در چی هست؟؟ ممنون میشم پاسخ بدین..
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/10/11
سلام زهره جان روز شماهم بخیر عزیزم این محصول برند هستش وگلدتگ برند بودن شون رو تضمین میکنه و این محصول در کشور ترکیه تولید شده اما تحت لیسانس فرانسه هستش
سحر ظريف نيا
1400/11/17
شلام ببخشيد شامپوهاي اورال فري سولفات هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/11/17
سلام نه دوست عزیز

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید