محصولات پیشنهادی
دستگاه خوشبوکننده‌ هوا GreenWorld
دستگاه خوشبوکننده‌ هوا GreenWorld
دستگاه خوشبوکننده‌ هوا GreenWorld
دستگاه خوشبوکننده‌ هوا GreenWorld
دستگاه خوشبوکننده‌ هوا GreenWorld
دستگاه خوشبوکننده‌ هوا GreenWorld
دستگاه خوشبوکننده‌ هوا GreenWorld
توضیحات

گلدتگ امروز یک پیشنهاد عالی و کاربردی برای منزل یا محیط کار داره، خوشبو کننده های اتوماتیک Green World در دو مدل دکمه دار و سنسور دار. هر دو مدل کارکرد خیلی خوبی دارند و هر دو بصورت دستی (manual) و اتوماتیک کار میکنند اما مدل سنسوردار با توجه به داشتن سنسور نوری میتونه برای شب و روز برنامه ریزی بشه تا هر موقع که لازم دارید کار کنه و هر دو دستگاه تایمر اتوماتیک دارند تا زمان هر اسپری رو شما تایین کنید.

تامین کننده این گلدتگ اسپری رو از پکیج محصول جدا کرده تا قیمت دستگاه بهتر بشه و بصورت جداگانه امکان سفارش اسپری وجود داشته باشه. چون اسپری های green world با رایحه های طبیعت هستند و شاید خیلی از دوستان بخواند که از رایحه های عطر و ادکلن ها مثل اسپری های visconti استفاده کنند.

M Nekoo
1393/12/06
سلام خسته نباشید این محصول به دستم رسید خیلی ممنون فقط چیزی که برام تعجب بود اینکه اسپری و از کنارش برداشته بودند در صورتی که روی جعبه زده همراه این وسیله دو عدد باطری واسپری هست که فقط باطری ها بود ... این خیلی خوشایند نبود برای تیم به این ممتازی !!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/12/17
سلام مونا جان من از شما و تمام دوستای دیگه خواهش میکنم که قبل از ثبت سفارش به بخش ویژگی ها،توضیحات و حتی کامنتهای مربوطه توجه بیشتری داشته باشید چون علی رغم اینکه ما (تا 48 ساعت بعد از تحویل گلدتگها و درصورتی که استفاده نشده باشه)مشکلی با تعویض یا کنسل شدنشون نداریم اما این موضوع باعث اتلاف وقت و ناراحتی واسه شما عزیزان میشه.درمورد موضوعی که مطرح کردید در بخش توضیحات مربوط به این گلدتگ گفته بودیم که تامین کننده این گلدتگ اسپری رو از پکیج محصول جدا کرده تا قیمت دستگاه بهتر بشه و بصورت جداگانه امکان سفارش اسپری وجود داشته باشه. چون اسپری های green world با رایحه های طبیعت هستند و شاید خیلی از دوستان بخواند که از رایحه های عطر و ادکلن ها مثل اسپری های visconti استفاده کنند.یه دنیا ممنونم از اینکه وقت گذاشتی و توجهتون به گلدتگ و خوشحالم که نگران تیم ما هستی.
سیما قهرمانی
1394/05/22
لطفا این آفر رو تمدیدش کنید...
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/24
سیما جان درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان حتما واست تمدید میشه
محمد فلاح
1394/06/13
سلام . محصول بسیار خوبیه . لطفا مدل سنسور دارشو بیارین . ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/14
سلام محمد جان درخواست رو به واحد فروش انتقال دادم و ممنونم که وقت گذاشتی و کامنتت رو ثبت کردی
مصطفی کامرانی
1394/07/02
با سلام
لطفن براي من كه ١٤ روز دير رسيدم اين محصول رو تمديد كنين!!! ممنون از بچه هاي خوب گلدتگ. ؛-)
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/05
درود بر شما: مصطفی جان درخواستت به بخش مدیریت فروش انتقال داده میشه عزیزم امیدواریم که مجدد امکان شارژ این محصول رو داشته باشیم.
کامبیز خسروی
1393/12/02
من ار 9:30 دارم زنگ میزنم همه خط ها مشغوله .لطفا این رو با بقیه خریدام با هم بفرستین
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/12/02
کامبیز عزیز لیست سفارشتون رو چک کردم.گلدتگ های شما دقیقا روزی که واسه ارسالش با شما هماهنگی میشه بسته بندی میشه و آیتم های جدیدی که سفارش دادید با سری بعدی واستون ارسال میشه.بابت اشغال بودن خطوط تلفن از شما عذرخواهی میکنم و بهتون اطمینان میدم بزودی این مشکل برطرف خواهد شد
فاطمه مهدوی
1393/12/16
سلام در قسمت اصلی معرفی محصول نوشته دستگاه خوشبوکننده 7500تومان اما وقتی می خوای بخری می فهمی قیمت اسپری 7500 است لطفا واضح تر کالا و قیمت مربوط به آن را پیشنهاد کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/12/17
سلام فاطمه جان از کامنتتون متوجه شدم که به تازگی با گلدتگ آشنا شدی چون معمولا در صفحه ی پیشنهاد هایی که چند آیتم وجود داره پایین ترین قیمت در صفحه اصلی نمایش داده میشه و درصورتی که وارد صفحه ثبت سفارش بشی قیمت هر آیتم مشخصه.ممنونم که بین سایتهای خرید گروهی گلدتگ رو انتخاب کردی و امیدوارم بعد از تحویل گلدتگ ها فراموشمون نکنی
محمد یوسفی
1393/12/17
سلام من فاکتور صادر شده برای این محصول را پرداخت آنلاین کردم ولی هزینه پست چرا محاسبه نشده بود؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/12/17
سلام محمد جان متوجه شدم که شما به تازگی با گلدتگ آشنا شدی و از این بابت خیلی خوشحالم.هزینه ارسال به مامور پست پرداخت میشه.امیدوارم از سفارش اولین گلدتگت راضی باشی و بعد از استفاده نظرت رو درموردش بهمون بگی.
مونا پزشکی
1393/12/22
بسیار عالی و مفید بود. ممنون گلدتگ جان :-)
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/12/23
مونا جونم خیلی خوشحالم که دوست داشتی
محمد زرندي
1394/11/29
سلام
من خیلی وقت دنبال همچین محصولی میگردم.
لطفا تمدیدش کنید :(
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/29
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و مایل هستید محصولات مورد نیازتون رو از طریق گلدتگ تهیه کنید.درخواستتون رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان تمدید خواهد شد.زحمت چک کردن سایت با شماست

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید