محصولات پیشنهادی
جارو و کمپرسور باد شارژی شیائومی Lydsto
جارو و کمپرسور باد شارژی شیائومی Lydsto
جارو و کمپرسور باد شارژی شیائومی Lydsto
جارو و کمپرسور باد شارژی شیائومی Lydsto
جارو و کمپرسور باد شارژی شیائومی Lydsto
جارو و کمپرسور باد شارژی شیائومی Lydsto
جارو و کمپرسور باد شارژی شیائومی Lydsto
جارو و کمپرسور باد شارژی شیائومی Lydsto
جارو و کمپرسور باد شارژی شیائومی Lydsto
توضیحات

گلدتگ امروز جارو شارژی ماشین و پمپ باد Lydsto شیائومی رو بهتون پیشنهاد میده  ابعاد جمع و جور به راحتی می‌توان آن را در کیف یا داشبورد ماشین قرار داد. این یک محصول دو کاره است که عمل جاروبرقی و پمپ هوا را در یک دستگاه انجام می‌دهد. تنها با کشیدن دکمه جابجایی بین حالت پمپاژ و مکش هوا به آسانی انجام می‌شود. قدرت مکش قوی 10000Pa جارو از موتور بدون برس با عملکرد بالا به دست می‌آید. کنترل دیجیتال MCU، سرعت بالاتری ارائه می‌دهد. مجهز به تیغه‌ای کاملاً جدید با مکش قویتر است. حداکثر سرعت موتور می‌تواند به 80،000 دور برسد که حداکثر قدرت مکش 10KPa تولید می‌کتد و به راحتی می‌تواند ناخالصی‌ها و زباله‌ها را از بین ببرد.

این جاروبرقی بی‌سیم، با دو باتری لیتیوم 2500 میلی آمپر ساعتی همراه است و به دلیل ساختار داخلی عالی، جاروی تمام گوشه‌های ماشین راحت بوده و ماشین شما همیشه تمیز است.

همچنین می‌تواند در خانه استفاده شود، با یک جاروی شارژی دستی می‌توانید هر کجا را که بخواهید تمیز کنید. به دلیل طراحی عالی، فرش / تختخواب / مبل / دسکتاپ و گوشه‌های مختلف با دسترسی سخت در خانه به راحتی تمیز می‌شوند.

این جارو از سیستم تصفیه دوگانه و دو حالت مکش برخوردار است. فیلتر اولیه سیستم تصفیه دوگانه، فولاد ضد زنگ 304 است که می‌تواند تکه‌های بزرگ‌تر را فیلتر کند. فیلتر HEPA لایه دوم، گرد و غبار ریز را فیلتر کرده و از آلودگی ثانویه جلوگیری می‌کند. برای استفاده مجدد، صرفه جویی در مصرف مواد مصرفی و سازگاری با محیط زیست، می‌توان فیلتر را با آب شستشو داد. دارای دو حالت مکش است. چراغ سفید نشانگر حالت ضعیف‌تر است که می‌تواند برای حدود 30 دقیقه مورد استفاده قرار گیرد و نیازهای اصلی تمیز کردن را برآورده کند. چراغ آبی بیانگر حالت مکش قری‌تر است که می‌تواند برای مدت زمان حدود 15 دقیقه با مکش و قدرت تمیز کردن بیشتر، از آن استفاده کرد.

 

برای اینکه بتوانید با خیال راحت سفر کنید لازم است که به طور مرتب فشار تایر اتومبیل خود را بررسی و تنظیم کنید. با جارو شارژی ماشین و پمپ باد Lydsto شیائومی، تشخیص فشار تایر آسان است. هنگامی که فشار تایر کافی نیست، می‌توانید مقدار فشار مورد انتظار را از پیش تعیین کرده، پمپ باد را روشن کرده و فشار از پیش تعیین شده را بدست آورید. پس از تنظیم فشار هوا، دستگاه به طور خودکار متوقف می‌شود. 

باد کردن سریع با فشار قوی 150PSI، طراحی عالی کانال مجاری هوا، پمپاژ مداوم و بدون گرم کردن از ویژگی‌های این محصول است. طراحی فن خنک کننده داخلی و طراحی سوراخ تهویه، افزایش دما را در طی فرآیند پمپاژ بسیار کاهش می‌دهد و عملکرد کارآمد موتور را تضمین می‌نماید. با طراحی منحصر به فرد سیلندر، جریان هوای فوق‌العاده 10 لیتر در دقیقه حاصل می‌شود و حداکثر فشار به 150PSI می‌رسد. این دستگاه با شارژ کامل می‌تواند به طور مداوم 2 تایر خودرو را پر کند.

جارو شارژی ماشین و پمپ باد Lydsto شیائومی نه تنها می‌تواند فشار تایر ماشین را تنظیم کند بلکه انواع نیاز پمپاژ هوا را نیز برآورده می‌کند. این دستگاه برای ماشین، موتور سیکلت، دوچرخه، اسکوتر و توپ فوتبال یا والیبال قابل استفاده است.

این محصول از صفحه نمایش LED هوشمند برخوردار است. دکمه لمسی را برای شروع به کار و یا توقف دستگاه لمس کنید. صفحه نمایش فشار هوا را با سه واحد فشار هوا KPa / PSI / Bar نمایش می‌دهد.

علیرضا میرزایی
1400/09/13
لطفاً پمپ باد شیایومی موجود کنید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/09/13
دوست عزیز شارژ میشه اما زمانش مشخص نیست
هادی ابراهیمی
1400/05/27
قدرتش اینقدر زیاد که بتونه لاستیک ماشین یا دوچرخه باد کنه ؟ تا حالا ندیدم همچین ابزاری
1
گلدتگ
گلدتگ
1400/05/30
طبق اطلاعات درج شده امکان باد کردن انواع تایر (لاستیک ماشین، موتور، اسکوتر، دوچرخه) و انواع توپ رو داره
محمد سلیمی
1400/06/21
متاسفانه جارو شارژی های شیائومی رو فروش محدود دارید، اگر استقبال زیاده که باید تعداد زیاد در نظر بگیرید، اگر تقاضا کمه چرا زود تموم میشه معهذا آمار رو ارقام دست شما هستش و سیاست فروش سایت رو بهتر از ما میدونید. مرسی از سایتتون، صرفا اعلام نظر بود.
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/06/23
حتما اگر امکان داشته باشیم با تعداد بالا کالا شارژ میشه
بابک موسوی
1400/09/14
سلام و خسته نباشید لطفا دستگاه تصفیه هوا بیارید تو این هوا خیلی لازم داریم
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/09/14
سلام بابک جان امیدوارم به زودی در پیشنهاد های بعدی شارژ بشه
meysam heydari
1400/09/16
دوستانی که خریدن نظری ندارن، برای باد کردن لاستیک ماشین جواب میده؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/09/16
میثم جان نوشتیم که امکان باد کردن انواع تایر (لاستیک ماشین، موتور، اسکوتر، دوچرخه) و انواع توپ رو داره
محسن دانافرد
1400/09/22
سلام دوست داشتم تجربه خریدم را به اشتراک بزارم.جارو بسیار قوی و کاربردی است اما هنگام شارژ با شارژر ۵ ولت ۲ آمپر ۱۸ وات که با توجه به ظرفیت باتری دستگاه باید ۲-۳ ساعت شارژ بشه متاسفانه قطع اتوماتیک عمل نمیکنه و چراغ دستگاه همچنان قرمز میماند ( باید در شارژ کامل سبز شود) قسمت پمپ دستگاه نمیتواند باد تایر ماشین رانشان دهد و فقط پمپ باد دائم کار میکند که با تیم پشتیبانی گلدتگ مطرح کردم و تعویض نمودند در نمونه تعویضی نیز مشکل باتری وجود داشت و در باد کردن تایر بعد از یک دقیقه کارکردن نمایشگر پمپ شروع به نشان دادن عددهای اشتباه میکرد و نهایتا مجدد مجبور به عودت دستگاه شدم البته با تیم چند نفری پشتیبانی تست و ایراد به وضوح مشخص شد
0
علیرضا ایزدی
1400/09/22
باطریش خرابه، بعد از یه هفته که استفاده کردم فهمیدم کاش میشد مرجوع کنم
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/09/22
متاسفانه بیشتر از 7 روز امکان مرجوعی نداریم
احسان ریاضی
1400/09/23
لطفا ظرفیت خرید من رو برای این محصول باز کنین
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/09/23
احسا جان این امکان رو نداریم
محمد گنجی پور
1400/09/23
لطفاً پمپ باد شیایومی موجود کنید ممنون می شوم
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/09/24
محمد عزیز شارژ میشه اما زمان دقیق مشخص نیست
مهدی رضوانی مجید
1400/10/07
سلام تمدید میشه ایا ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/10/08
سلام بله مهدی جان اما زمان شون مشخص نیستش
رضا جانی
1400/10/18
سلام و عرض خسته نباشید منم با این جارو شارژی به مشکل خوردم به این شکل که روشن می کنی بعد چند لحظه یا ثانیه خاموش میشه،دو سه روز اول این فاصله زمانی خاموش شدن بیشتر بود و اون موقع فکر کردم باطری کامل شارژ بشه خوب بشه و اصلا فکرشم نمی کردم محصولات شیاومی ایراد پیدا کنه، و دیگه استفاده نکردم خلاصه متاسفانه منم زمان مرجوع رو از دست دادم و الان تقریبا ۲۰ روزی میشه از خریدم گذشته نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/10/21
دوست عزیز جهت بررسی بیشتر به دفتر گلدتگ به صورت حضوری مراجعه کنید تا در صورت امکان دستگاه رو برای شما رفع ایراد کنند.
علیرضا ایزدی
1400/05/26
با سلام قابلیت جارو کردن مایعات هم داره؟
4
گلدتگ
گلدتگ
1400/05/26
سلام نه دوست عزیز

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

رضا علي اکبر رباطي
— 1400/09/29 ساعت 11:58

واقعا عالیه، هم کمپرسورش و هم قدرت مکش، امیدوارم دوامش هم خوب باشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید