محصولات پیشنهادی
نوشیدنی آلوئه ورا SKYLAND
نوشیدنی آلوئه ورا SKYLAND
نوشیدنی آلوئه ورا SKYLAND
نوشیدنی آلوئه ورا SKYLAND
توضیحات

گلدتگ امروز نوشیدنی بدون گاز آلوئه ورا SKYLAND رو به شما پیشنهاد میده.این نوشیدنی حاوی تکه های آلوئه ورا هست که در بطری های 1500ml موجود میباشد. ترکیبات: ژل آلوئه ورا حاوی 5%گرم تکه های آلوئه ورا، فروکتوز، عسل، اسید سیتریک، طعم دهنده مشابه طبیعی آلوئه ور، آب آشامیدنی.

از خاصیت نوشیدنی آلوئه ورا کمک به دستگاه گوارش است. از آنجایی که این گیاه سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها و املاح معدنی است لذا آب الوئه ورا نیز تاثیرات شگفت انگیزی بر روی سیستم ایمنی بدن دارد. به دلیل اینکه این گیاه حاوی آنتی اکسیدان های قوی است بدن را در برابر بیماری ها ایمن نگه می دارد. مصرف مداوم آب آلوئه ورا سبب بهبود سلامتی سلول ها می شود که این کار موجب قوی تر شدن سیستم ایمنی می شود.

این نوشیدنی به تنظیم حرکت روده ها کمک کرده و همچنین باعث تسکین زخم معده می شود. معده به راحتی این آب را هضم می کند به این دلیل سبب پاک کردن دستگاه گوارش می شود. از دیگر شگفتی های این نوشیدنی معجزه گر و آب آلوئه ورا محافظت از قلب و عروق می باشد. مصرف این نوشیدنی باعث کاهش کلسترول خون و فشار خون می شود که این خود سبب جلوگیری از بروز بیماری های قلبی می شود. کنترل سطح قند خون، آبرسانی یا هیدراتاسیون بدن، بهبود سلامت پوست، بهبود بهداشت دهان و دندان، بهبود سلامت موها، کاهش التهاب، درمان سوزش سر دل، فراهم کردن اسید آمینه ضروری بدن،  کاهش وزن، تعادل مشکلات هورمونی، خارج کردن سموم از بدن، تقویت عملکرد کبد، افزایش سطح انرژی و ....

حسین یوسفی مداح
1400/06/07
ارسال به شهرستان هم اضافه کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/06/08
حتما اگر امکان داشته باشیم اضافه میشه
حمید بهروزیان
1400/05/09
قیمت ککی بالاست ولی واقعا خوشمزس شیرینی هم زیاد نیست
1
گلدتگ
گلدتگ
1400/05/09
حمید جان ممنونم از ثبت نظر شما
امیر کیانی افشار
1400/09/29
آلورا همیشه بیارین
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/09/29
امیر جان نظرت منتقل شد تلاش مون رو میکنیم تا مجدد شارژ بشه
اصغر ذوالفقاری
1400/05/28
سلام و عرض ادب و احترام ضمن تقدیر و تشکر از عوامل محترم سایت بابت زحمات لطفا در صورت امکان جهت خرید ده عدد نوشیدنی آلوئه ورا اقدام لازم مبذول فرمائید ممنونم
2
گلدتگ
گلدتگ
1400/05/31
سلام باز شد براتون
امیر کیانی افشار
1400/09/25
خیلی خوب و غلیظ ولی یکمی پاپش مثل نارگیل سفت هست. مثل بعصیای دیگه که اسیدش زیاده اونطوریم نبود. مثل خارجیا نیست. همشون تحت لیسانسن. خوشمزه و آب نگه دار بدن.
1
گلدتگ
گلدتگ
1400/09/25
ممنون از شما که نظرتون رو به اشتراک گذاشتین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید