محصولات پیشنهادی
اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter 1S
اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter 1S
اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter 1S
اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter 1S
اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter 1S
اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter 1S
توضیحات

امروز یک محصول دیگه از برند شیائومی رو به شما پیشنهاد میکنیم که میتونه برای افرادی که تحمل رانندگی در ترافیک رو ندارن و دوست دارن سریعتر به مقصد برسن مناسب باشه.این اسکوتر ساختار ساده ای داره و برای استفاده از اون نیازی به پدال و گاز ندارد و تنها با حفظ تعادل میتونید از اون استفاده کنید. Xiaomi Mi Electric Scooter 1S حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت و برد حدود 30 کیلومتر را ارائه می دهد. نمایشگر LCD به شما اطلاعاتی مختلفی رو برای شما نمایش میدهد که از جمله میتوان به نمایش میزان سرعت، نمایش زمان، وضعیت قفل، قدرت و وضعیت شارژ، باقیمانده باتری، و انواع حالت های حرکت اشاره کرد، همچنین دکمه پاور اسکوتر روی این پنل تعبیه شده علاوه بر روشن خاموش کردن، شما میتونید میزان سرعت ، وضعیت چراغ های جلو و عقب رو کنترل کنید. این اسکوتر دارای 3حالت استاندارد، اسپرت و اکو داره و حالت اکو حالت صرفه جویی در مصرف انرژی است و زمانی که شارژ باتری به کمتر از 40 درصد میرسد، بطور اتوماتیک فعال میشود.

این اسکوتر از سیستم دوگانه ترمز جلو عقب بهره برده. چرخ عقب از یک دیسک ترمز بزرگ با قدرت ترمز بیشتر استفاده میکند و چرخ جلو به سیستم ترمز E-ABS ضد قفل مجهز است. Mi Electric Scooter دارای چراغ های جلوی بسیار روشن 1.1W با حداکثر 6 متر فاصله برای ایمنی بیشتر است. لاستیک های جلو و عقب 8.5 اینچ از یک ترکیب لاستیکی ساخته شده اند که امکان جذب شوک مناسب را فراهم می کند و با هر نوع جاده ای متناسب است. باتری لیتیومی با قدرت بالا به شما این امکان را میدهد که با هر بار شارژ کامل به مدت 5 ساعت 30 دقیقه، مسافتی در حدود 30 کیلومتر را طی کنید. مثل خیلی دیگه از محصولات شیائومی شما میتونید با اتصال به اپلیکیشن MiHome کارهایی مثل قفل کردن، کنترل سرعت، مسافت طی شده، میزان باتری و .... کنترل کنید.

رسول غیاث
1399/12/28
شما که همه ی محصولات شیائومی رو میارید لطفا گوشی های میانرده ی شیائومی هم بیارید با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/12/28
نظرتون به بخش فروش منتقل شد
فرشید معینی
1399/12/30
سلام به همه خوب دیروز بدستم رسید. بعد از باز کردن جعبه و اسمبل اسکوتر که خیلی راحت بود واقعا عاشقش شدم. و همون موقع بردمش تست شهری!عالی بود عالی ترمز هاش حرف نداره! لاستیک هاس بادی هست و یک لاستیک داخل جعبش اضافه هستش! بادی بودنش حس نرمی خاصی به حرکتش میده! ۲ تا مشکل توش دیدم اول اینکه سرعتش یکم بیشتر بود بهتر میشد دوم شیب رو اصلا بالا نمیاد! با تین حال که من وزنم ۷۲ کیلو هست! ولی در کل از خریدش پشیمون نیستم ممنون از تیم گلدتگ و افر های خوبشون ❤
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/12/30
فرشید عزیز خیلی خوشحالیم که از اسکوترتون رضایت داشتین. شما با قرار دادن اسکوتر روی مود اسپرت هم شتاب بهتری رو تجربه میکنید و هم در سر بالایی ها از توان بیشتری بهره میبرین.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید