محصولات پیشنهادی
مرکز تخصصی تتو MP
مرکز تخصصی تتو MP
مرکز تخصصی تتو MP
مرکز تخصصی تتو MP
توضیحات

ميكروپيگمنتيشن یا آرایش دایم روشي هست که تقريبا مشابه تاتو به شكل سنتي داره، با اين تفاوت كه در اين روش، رنگ مانند دانه‌هاي مو و در جهت رويش موهاي ابرو روي پوست مي‌نشيند و تفاوت آن با تاتوهاي قديمي اين است كه ديگر يك كادر پررنگ و ناجور وجود ندارد، فقط تارهايی مانند مو با سوزن نازكي داخل ابرو كشيده مي‌شوند كه خيلي هم پررنگ و مشخص نيستند بلكه رنگي طبيعي دارند.

تفاوت پيگمنت با تاتو در روش اجراي آن، همچنين بدون درد و خونريزي بودن آن است كه درنتيجه التهاب كمتري در افراد ايجاد مي‌كند.

کیفیت، سلامت و ایمنی و کاربری آسان، اولویت آمیا در طراحی دستگاه های میکروپیگمنتیشن است. به همین منظور دستگاه های amiea با کمترین میزان لرزش طراحی شده اند تا منافذی بسیار ظریف و منظم را در عمق مورد نظر در پوست ایجاد کنند. تمامی محصولات amiea براساس استانداردهای ISO 13485، ISO 9001:2000 و CE پزشکی تولید شده اند و تنها محصولاتی در بازار هستند که از بازگشت خون و لنف در فرآیند میکروپیگمنتیشن جلوگیری کرده و مانع انتقال بیماری ها می شوند. هندپیس های سبک و ارگونومیک این دستگاه نیز بهترین انتخاب برای حرفه ای ها است تا بتوانند ساعت ها بدون آسیب و خستگی، فعالیت نمایند.

گلدتگ امروز میکروپیگمنتیشن مرکز تخصصی MP رو پیشنهاد میده که طبق معمول آماده شنیدن نظرات و رضایتمندی شما هستیم.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید