محصولات پیشنهادی
کارگاه فن بیان در هنرماندگار پارسی
توضیحات

یکی از موثرترین راههای تقویت و پرورش فن بیان این است که از معجزه کلمات استفاده کنیم. قدرت واژگان را بشناسم و با جادوی کلام هم بر خود و هم بر دیگران تاثیر مثبت گذاشته و بر دل و جان مخاطب نفوذ کنیم و رد پای نیکی از خود بجای بگذاریم. با ما باشید تا جادوی کلام را دریابید و از آن بهره ببرید. یکی از موثرترین راههایی که کمک می کند فن بیان خوبی داشته باشیم این است که قدرت کلمات را درک کنیم.

کلمات معجزه می کنند کلمات و جملاتی که بکار می بریم می تواند آغازگر یک رابطه باشند و یا ویران کننده یک زندگی و گاه از چنان قدرتی برخوردارند که می توانند مسیر زندگی فردی را تغییر دهند. پس بر ما واجب است که کلمات و معانی آنها را بشناسیم در استفاده درست از آنها دقت بیشتری کنیم.

گلدتگ امروز آموزش جادوی کلام وتاثیرآن برمخاطب در هنرماندگار پارسی به شما پیشنهاد میده که مدرس اون استاد داوود عبدالمحمدی(مبتکر و کارشناس صدا سیما)هست که امیدواریم  بعد شرکت در این کلاس آثارش کاملا به چشم بیاد و بتونه به شما کمک کنه.

 

اناهیتا عسگرپور
1398/11/29
سلام خسته نباشید ممنون میشم توضیح بدید هر گلدتگ شامل چند جلسه کلاس هست یا هر یک جلسه به چه مدت هست آیا این توضیحات همه در یک جلسه انجام میشود
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/30
سلام دوست عزیز کارگاه یک جلسه دو ساعته میباشد که قسمت ویژگی ها تایم دوره نوشته شده شروع نیمه اول اسفند ماه ساعت:(15 الی 17) یا (17 الی 19)

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید