محصولات پیشنهادی
میکرودرم و هیدرودرم مرکز ژاو
میکرودرم و هیدرودرم مرکز ژاو
میکرودرم و هیدرودرم مرکز ژاو
میکرودرم و هیدرودرم مرکز ژاو
توضیحات

گلدتگ امروز میکرودرم و هیدرودرم مرکز مراقبت از پوست و مو ژاو رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که مخاطبش خانم ها و آقایان هستن و امکان استفاده تا دو جلسه رو دارین.

فواید میکرودرم:از بین بردن لک های پیری و تمیز کردن جوشهای سر سیاه/شاداب و ضخیم و سفت تر شدن پوست-روشن تر شدن پوست-درمان چروکهای ظریف پوستی و کمک به از بین بردن اسکارهای سطحی-کمک به درمان جوشهای زیر پوستی-در پوست های چرب چربی صورت را کنترل میکند ودر پوستهای خشک موجب نرمتر شدن و لطافت پوست کمک میکند-در پوست های قرمز وحساس حساسیت پوست را کمتر میکند.

فواید روش هیدرو درم و آبرسانی:آبرسانی و رساندن اکسیژن به لایه های پوست-صاف کردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده بر روی پوست-پاک کردن سلول های مرده پوست بستن منافذ باز پوست-کاهش ظاهر آسیب دیده پوست به خاطر قرار گرفتن در معرض نور خورشید و افزایش سن-بهبود وضعیت بعضی از انواع جوش ها و آکنه های روزانه-ایجاد ظاهر زیباتر، جوان تر، شفاف تر و حتی اصلاح ساختار پوست.

H zarei
1398/11/09
سلام ، من از این گلدتک استفاده کردم کارشون بسیار عالی محیط تمیز. برخورد پرسنل عالی و بسیار دلسوزانه کار میکردن خیلی ممنون از گلدتک بایت معرفی این مرکز
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/13
دوست عزیز ممنون که وقت گذاشتین و کامنت تون رو برامون انقدر خوب و دقیق نوشتین . بینهایت خوشحالیم که پیشنهاد این مجموعه تبدیل به یک اتفاق خوبی برای دوستهامون شده و ممنون از این مجموعه عزیز بابت تبلیغات خوبشون .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید