محصولات پیشنهادی
تلویزیون 55 اینچ Xiaomi مدل 4S
تلویزیون 55 اینچ Xiaomi مدل 4S
تلویزیون 55 اینچ Xiaomi مدل 4S
تلویزیون 55 اینچ Xiaomi مدل 4S
توضیحات

 گلدتگ امروز پیش فروش تلویزیون 55 اینچ Xiaomi مدل 4S رو داره که طراحی باریک و سبک و زیبا و چشم گیری داره ، با توجه به اینکه این مدل بصورت پیش فروش پیشنهاد میشه و تاریخ تحویل از 25 بهمن تا 15 اسفند ماه می باشد ، موفق شدیم تا با تخفیف بیشتری کالا ارائه بدیم.

این تلویزیون هوشمند با بهره مندی از پردازنده بسیار قوی و مشخصات سخت افزاری بسیار مناسب میتونه به عنوان مرکز سرگرمی منزل شما ایفای نقش کنه.

صفحه نمایش 55 اینچی و استفاده از تکنولوژی روز در ساختار این محصول با تکنولوژی صفحه LED و همینطور کیفیت تصویر (4K + HDR (Resolution: 3840 × 2160 موجب شده تصاویری با کیفیت بالا رو نمایش بده تا شما جزئیات تصویر رو نیز از دست ندین.

HDR قابلیتی هست که با وجود اون وسعت رنگ گسترده (WCG) رو شاهد خواهیم بود، که این باعث میشه تا شاهد تعداد رنگهای بیشتری باشیم، رنگ هایی که تولید اونها در تلویزیون های فاقد قابلیت HDR غیر ممکنه. 

صدای عالی با باس قوی یک بخشی جدایی ناپذیراز تلویزیون های هوشمند هست ، که از دیگر ویژگی های این تلویزیون میشه به داشتن دو بلندگو 8w / 6 ohms با DOLBY AUDIO, DTS-HD اشاره کرد که امکان ذخیره و انتقال صدای دیجیتال با کیفیت بالا رو برای ارائه بهترین کیفیت صدا فراهم میکنه.

پورت HDMl رابط استاندارد هست که امکان انتقال تصاویر رو فراهم می کنه ، پورت LAN و وای فای داخلی و همینطور پشتیبانی از YouTube / Google App/ Chromecast نیز شما رو به دنیای اینترنت سوق خواهد داد.

نکته ای که باید به اون توجه کنید این هست که این تلویزیون ها نسخه گلوبال هستن که از دیگر امتیازات اون محسوب میشه.

توجه داشته باشید که در صورت کنسل شدن کالا از طرف گلدتگ به هر دلیلی 2% سود مشارکت بصورت ماهانه پرداخت خواهد شد .

 

ashkan behzadi
1398/10/22
سلام ممنونم از گلدتگ تلویزیون من تحویلی ۲۰ دی به بعد بود که دقیقا جمعه ۲۰ دی ارسال و نصب شد مرسی از خوش قول بودنتون و اینکه از همکاراتون که برای نصب اومدن هم تشکر میکنم خوش برخورد بودند. اما دوستانی که قصد خرید دارن تجربه ۴۸ ساعته خودم رو میگم شاید کمکتون کنه. تلویزیون از لحاظ جنس بدنه و پایه بسیار عالیه، رابطه کاربری نسبت به تی وی های معمولی طبیعتا پیچیدگی هایی داره به مرور دستتون میاد، رابطه کاربریش واقعا جذابه خصوصا با وجود اندروید ۹ ،دستیار صوتی هم داره که خیلی خوب و دقیق عمل میکنه، امکانات هوشمند بالایی داره که همش رو نمیشه ذکر کرد ولی سوپرایزتون میکنه قطعا. پنل صفحه ips هست و از نوع va نیست. تست 4k و hd و full hd رو گرفتم خیلی خوب بود خصوصا 4k که حرف نداشت. گیرنده دیجیتال خوبی نداره و کانال های hd ایرانی رو به نسبت خوب میگیره ولی کانال های sd کیفیت ضعیفی دارن. نمره صفحه نمایشش طبق نظر شخصی ۸ از ۱۰ هست.نرخ حرکت تصویر 50 تا 60 هرتز هست، صداش خیلی خوبه و وضوح بالایی داره. در خصوص اپلیکیشن ها من فیلیمو و چند مورد دیگه نصب کردم خوب و با کیفیت اجرا شد و با نصب فیلتر از یوتیوب هم استفاده میکنم، درسته که قابلیت نصب نرم افزارهای اندروید رو داره ولی حافظه رو پر از بازی و نرم افزار نکنید چون توی بلندمدت متوجه میشید که نباید از تی وی به جای کنسول بازی و تبلت استفاده میکردید، البته این مورد در خصوص همه اسمارت تی وی ها صدق میکنه. این نکته مدنظرتون باشه که این تلویزیون هوشمند هست و با توجه به نوع کاربری و همینطور کنترل خاصی که داره ممکنه برای سنین بالا و اشخاصی که سادگی رابطه کاربری رو میپسندن پیچیده باشه.نکته آخر با توجه به (مبلغی) که پرداخت میکنید ارزشمند و راضی کننده خواهد بود.
3
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام اشکان عزیز از شما ممنونیم که وقت گذاشتین و تا نظرتونو به این وضوح و کاملی برای ما و کاربران عزیز گلدتگ ثبت کردین بسیار خوشحالیم که تونستیم باعث رضایتشما دوست عزیزو محترم گلدتگ بشیم ممنون از همراهی و صبر شما
مهران رشیدی
1398/10/22
قیمتش تو بازار 6200 تا 6500ه که با سرچ ساده تو نت میشه متوجهش شد پس لطفا برچسب 35 درصد تخفیف و از روی کالا بردارید
12
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
مهران عزیز اگر شما در تهران موجود این قیمت برای فروش پیدا کردین ما هم ممنون میشیم که به ما هم معرفی کنید.(کف قیمت فروش این محصول در تهران به عنوان قیمت اصلی درج شده)
محسن سمیعی
1398/10/22
لطفاً افرادی که دستشون رسیده نظرشون بگن خیلی ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام محمد عزیز کامنت شماروتایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردن نظر شونو اعلام کنن
علی اصغر حیدری
1398/10/22
با سلام. فاصله پیش خرید تا تحویل کالا حتی با قیمت مناسبتون خیلی زیاده.و اگر میشه اندازه های 43 و 50 که مشتری بیشتر داره رو موجود بفرمایید .با تشکر.
2
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام دوست عزیز نظر شما منتقل شد ممنون از مراهی شما
فاطمه رستمخانی
1398/10/22
سایز 65 اینچ رو بیارید لطفا من خیلی وقته منتظرم
3
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
فاطمه عزیز مدل 65 اینچ متاسفانه نسخه گلوبال نداره و فقط ورژن چین موجود هست ولی به درخوسات شما عزیزان در آینده در تعداد کم موجود خواهد شد.
ashkan behzadi
1398/10/23
سلام دوستانی که تلویزیون تحویل گرفتن تو صفحه های فروش قبلی سوال مشترکی داشتن و خواستم تو این صفحه راهنمایی کنم. راه اتصال گوشی به تلویزیون (ممکنه راههای دیگه ایی هم‌ وجود داشته باشه که بهتر باشه اما من این راه رو پیدا کردم و امیدوارم به کار دوستان بیاد) سعی میکنم ساده و پله پله توضیح بدم که دوستان راحتتر استفاده کنن. (توی موبایل خودتون از قبل نرم افزار google home رو نصب کنید از google play) دکمه mi روی کنترل > تو بخش app & game گزینه more > گزینه google play store > وارد شدید تو منوی بالای صفحه علامت ذره بین (search) رو بزنید > Airscreen رو تایپ کنید داخل کادر و وارد Airscreen بشید > گزینه install رو بزنید > وارد نرم افزار شده و گزینه start رو بزنید > توی گوشیتون وارد google home بشید و در صفحه اصلی نرم افزار منتظر بمونید تا آیکون تلویزیون فعال بشه (اگر داخل نرم افزار Airscreen نباشید و گزینه start رو نزده باشید هیچ ایکونی فعال نخواهد شد) > روی آیکون تلویزیون بزنید و بعد گزینه cast my screen رو بزنید > صفحه جدید باز شده و گزینه cast screen رو بزنید > گوشی شما به تلویزیون وصل میشه. مزیت این راه به نسبت کروم کست این هست که در این روش احتیاجی به فیلتر شکن ندارید و راحت متصل میشید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام اشکان عزیز بسیار خوشحالیم که موفق به خرید این محصول شدین و تونستیم باعث رضایت شما از این محصول بشیم شادمان هستیم که بدون بروز مشکل تونستین به راحتی با این گلدتگ کار انجام بدین ممنون از اینکه وقت گذاشتین با حوصله و به وضوح این مراحل و برای کاربران عزیز گلدتگ ثبت کردین ممنون از همراهی شما
هادی بختیاروند
1398/10/22
خیلی زمان تحویل طولانیه .‌‌‌‌‌‌‌با وضعیت موجود کشور که آدم‌از فرداش هم‌خبر نداره که چی میشه خرید اینجوری عاقلانه نیست . در ضمن ۴۳ اینچ بیارین . تحویل هم‌ سریعتر .
5
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
هادی عزیز گلدتگ در تمام پیش فروش ها به تعهداتش حتی با گرونی ها و تمامی مشکلات عمل کرده. حق انتخاب برای اعتماد با شماست دوست من.
مجید غفاری نژاد
1398/10/22
با سلام . داخل سایتتون قسمت سوالات هر 4 باری که این مدل رو موجود کردید رو خوندم. چرا اونهایی که تحویل گرفتند چیزی راجب تجربه استفادشون با این تلویزیون نگفتند؟ چون کیفیت تصویر برام خیلی مهمه. بدونم نسبت به تلویزیون های سامسونگ آیا کیفیت سیاهی مطلق و یا نور سفید بسیار نورانی داره یا نه. جایی هم از نزدیک نمیشه این مدل رو دیدو بررسی کرد. کاش برای همچین دستگاه هایی یه ویدیو هم میذاشتید و قابلیت هاش رو کامل روی تصویر نشون میدادید. بعد از خرید اگر امکاناتش راضیمون نکرد امکان مرجوعش بدون دردسر وجود داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
مجید عزیز با یه سرچ ساده قابل دسترسی هستند،تنها کافیه تا عنوان تلویزیون 55 اینچ Xiaomi مدل 4S رو در قسمت سرچ سایت جستجو کنین و در قسمت فیلتر ها تیک فقط کالا های فعال رو بردارین
نسرین نصرتی
1398/10/22
سلام ترتیب تحویل کالا به چه شکله؟ منظورم اینه اول از شهر خاصی شروع می کنید یا ترتیب خاصی نداره؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام نسرین عزیز در حال حاضر ترتیب خاصی وجود نداره
علی حسینی
1398/10/22
دیگه ۲۰دی هم فرا رسید، منتظرم یه شماره از تهران زنگ بزنه رو گوشی و بگه تلویزیون آماده تحویله، گلدتگ جان تحویلو نندازی واسه ۱۰بهمن لطفا
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
علی عزیز 20 درصد از سفارشات 20 دی ماه حتی قبل از فرارسیدن 20 دی ماه تحویل شدند. به زودی برای ارسال تلویزیون شما با شما تماس گرفته خواهد شد.
مصطفی آهوخوش
1398/10/22
من 2 سری قبل علیرغم سر موقع حاضر شدن بنا به دلایلی گیرم نیومد و راستشو بخاین شاکی بودم چون 2بار گزینه ثبت سفارش واسمunlink بود شمارشگر هم هی فروشش بیشتر میشد اما این سری خریدش به شدت راحت بودو علیرغم تردید تو خرید یکساعت مردد بودمو و نهایتا خریدو انجام دادم این سری واقعا خرید خیلی راحت و در دسترس بود و کماکان هم موجوده و تعداد هم بالای 120 تاست
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
مصطفی عزیز این سری در تیراژ بیشتری موجود شد و با توجه به فروش های سری قبل از استقبال کمتری هم برخوردار بود به همین دلیل هنوز هم این گلدتگ برای سفارش موجود هست.
زهرا ابراهیمی
1398/10/22
سلام و درود و تشکر خواهش میکنیم مدل ۴۳ و حتی ۳۲ رو برامون موجود کنین ، راستش قدرت خرید ۵۵ ها رو نداریم ، تشکر میکنیم از همکاری و لطف تون انشاالله سلامت و پاینده باشید زودتر هم بشه خیلی عالیه ، تلویزیون لازم داریم دوستان لایک کنن
1
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/25
سلام زهرا عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
سعید k
1398/10/24
سلام سایتتون در مورد گارانتی و شرکتی که برای نصب میان توضیحی ننوشته من این تی وی و خریدم و چندتا سوال از نمایندگیش دارم با پشتیبانی سایت گلدتک هم تماس داشتم در این رابطه که گفتن کامنت بزارید شماره یا سایت و براتون میزارن لطفا ادرس سایت یا شماره تماس نمایندگی کالارو بفرمایید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام سعید عزیز این کالا فاقد هرگونه گارانتی هستش و ارسال و نصب این کالا توسط شرکت گلدتگ صورت میگیرد
حسین آسیایی
1398/11/10
با سلام تلویزیون بنده باید تا مورخه ۱۰ بهمن تحویل میشد ولی هنوز به دستمون نرسیده... با اینکه این محصول تحویلش ۲۰ دی تا حداکثر تا ۱۰ بهمن بود ... زودتر که دستمون نرسید حداقل انتظار داشتم تا سر موعد تحویل داده بشه...
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/10
حسین عزیز متاسفانه به دلیل حجم بالای سفارشات و نا مناسب بودن شرایط جوی در تحویل 20 درصد سفارشات کمی تاخیر بوجود اومد ولی حتماً تا قبل از 13 همین ماه برای تمامی دوستان ارسال خواهد شد.(تمامی سفارشات تهران تا 12 و بقیه شهر ها تا 13 ارسال خواهند شد.)باز هم بابت تاخیر بوجود اومده از شما پوزش می طلبیم.
حسین آسیایی
1398/11/16
امیدوارم نظرم، رو تایید کنین بنده قرار بوده تا ۱۰ بهمن تحویل بگیرم تلویزیون رو جالبه هر روز که با پشتیبانی سایت تماس میگیرم میگن فردا حل میشه ... ۸ روز گذشته بازم میگن فردا درست میشه.... اگه تلویزیونی ندارین بگین حداقل بدونم تکلیفمون چیه...
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/16
حسین عزیز تمامی سفارشات ۱۰ بهمن ارسال شده و برای بعضی از دوستان به ۵ روز تاخیر ارسال شد که از این بابت از شما عذر خواهی میکنم تلویزیون شما هم ارسال شده و به زودی به دشتتون میرسه. با عرض پوزش از شما دوست عزیز.
علیرضا علیزاده
1398/10/22
گارانتی دارن؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام دوست عزیز فاقد گارانتی هستن
میلاد حیدری
1398/10/22
ما سری اول این محصول را خریدیم. هفته پیش گلدتگ برامون ارسال کرد. کیفیت خوبی داره. واقعا کیفیت تصویرش خوبه. از خریدمون راضی هستیم. ایشالا که کیفیتش ماندگار باشه و زود خراب نشن. فقط من اون دسته از افراد رو درک نمی کنم که میان نظر میدن که زود تموم میشه کالاهاتون. من سری اول بعد از یک ساعت فکر کردن که آیا بخرم یا نه، تونستم بخرم. الان که دارم این نظر رو میذارم، نزدیک یک ساعت هستش که باز شده و هنوز موجوده. خوبه یه مقدار آنلاین باشین تا بتونین چیزی که لازم دارین رو بخرین. واقعا ممنون از تیم خوب گلدتگ. صداقت شما مثال زدنی برای تمام فروشنده هاست. فوق العاده هستید.
6
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
میلاد عزیز از اینکه نظرت رو با دیگر دوستان به اشتراک گذاشتین سپاسگذاریم.
هادی بختیاروند
1398/10/22
پس ۴۳ اینچ موجود میشه یا نه ؟ لطفاً جواب واضح بدین . دکمه تمدید هم زدیم .‌ ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام هادی عزیز اطلاع دقیق در این باره نداریم در صورت تمدید براتون پیامک ارسال میشه
ثریا عوض زاده
1398/10/22
لطفا ظرفشویی هم پیش فروش بزارین از این برند خیلی نیاز دارم
2
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام دوست عزیز نظر شما به تیم فروش منتقل شد
بابک سلطانی
1398/10/22
سلام گلدتگ عزیز من چند سالی هست که ازتون خرید میکنم تشکر میکنم ازتون بابت کیفیت محصولات و پایین ترین قیمت بازار خواستم بدونم ترتیب ارسال تلویزیونها اول تهرانه بعد شهرستانها یا اینکه فرق نمیزارید بینشون و اینکه در صورت امکان mi tv box هم دوباره موجود کنین.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام بابک عزیز در حال حاضر ترتیب نحوه ارسال مشخص نیست
محمد مهدی بهرامی
1398/10/22
سلام گیرنده داخلی dvb s2 هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
محمد عزز این دستگاه قادر به دریافت سیگنال های ماهواره نمی باشد.
مسعود منصوری
1398/10/23
چرا ما هر چی پیام میدیم یه دونه ش را تایید نمیکنید فقط از نعریف خوشتون میاد ؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام مسعود عزیز تمامی نظراتی که از سمت شما ثبت شده تایید شده و کامنتی که تایید نشده باشه نیست
مجتبى رخشانى خامنه
1398/10/23
سلام گلد تگ جان خريد من ٢٠ دى تا ١٠ بهمن بوده ممكنه امروز برام ارسال كنيد چون امروز ميتونم خونه باشم و تحويل بگيرم و خيلى منتظر بودم ممنون از شما
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام دوست عزی همان طور که گفتیم کالا تا 10 بهمن براتون ارسال میشه
مجتبى رخشانى خامنه
1398/11/05
سلام گلد تگ چرا ترتيب كامنت ها به تاريخ نيست؟ مثلا من ميخوام آخرين كامنت هارو بخونم ولى اخرينا اومده وسطا؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/05
سلام دوست عزیز بله همان طور که گفتید تاریخ کامنت ها متفاوت هست و به ترتیب نیستن
عارف انجميان
1398/11/06
سلام، پس كي تلويزيون عزيز مارو ميديد!؟ از ٢٠ دي ما چشمون رو گوشي خشك شد كه گلدتك زنگ بزنه!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/06
سلام عارف عزیز همکارام تا چند روز اینده برای ارسال کالا با شما تماس میگیرن
مهدی مقدم
1398/11/08
گلدتگ جان سلام خسته نباشید با پشتیبانی تماس گرفتم برای ارسال همزمان تلویزیون و ترازو و کیف هندزفری ولی گفتن که همزمان امکانش نیست یک 13تومن به حساب کاربریم واریز کنم بعد از اکانتم خارج بشم دوباره وارد شم و یک 13تومن دیگه یعنی باید دو بار هزینه ارسال بدم؟ متوجه نشدم لطفا توضیح بدین تشکر از شما
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/12
سلام مهدی عزی زبله باید دوبار هزینه پست پرداخت کنید ممنون از همراهی شما
محمد امیر راتقی
1398/11/20
شد بیستم،هیچ خبری نشد!!! چیکار میکنید دقیقا؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/20
دوست عزیز 50 درصد سفارشات ارسال شده ولی متاسفانه بدلایل مختلف کمی تاخیر در ارسال پیش اومده ولی نهایتاً تا 28 بهمن تمامی سفارشات ارسال خواهد شد.با عرض پوزش از شما دوست عزیز.
وحید میرزائی
1398/10/22
سلام من موفق به خرید شدم این تلویزیون پک گلوبام هست؟ ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام وحید عزیز این تلویزیون ها نسخه گلوبال هستن
محمد سبحانی لائین
1398/10/22
سلام بنده ماه قبل تلویزیون خریدم کی ارسال میشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
محمد عزیز تحویل های 10 بهمن در حال ارسال هستند و اینشالله به زودی به دستتون میرسه.
سید حمیدرضا عندلیب
1398/10/22
ببخشید تا حالا چندتا رو تحویل دادین؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
حمیدرضای عزیز تا به امروز بیشتر از 150 عدد تلویزیون 55 اینچ به مشتری ها تحویل شده. سفارشات تا تاریخ 20 دی ماه تماماً تحویل شدند و سفارشات تحویل تا از 20 دی ماه تا 10 بهمن ماه هم 20 درصدشون تا امروز تحویل شدند. از سفارشات تحویل تا تاریخ 20 بهمن چیزی هنوز تحویل نشده.
آرمین شریفیان
1398/10/22
میشه مدل 65 اینچ بیارید
1
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام ارمین عزیز نظر شما به تیم فروش منتقل شد
هادی صدقی
1398/10/22
سلام محصول دارای گارانتی هست؟ یا فقط 7 روز ضمانت برگشت داره؟ کلا چجوریاس؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام هادی عزیز کالا فاقد گارانتی هستش
سید حمیدرضا عندلیب
1398/10/22
سلام ببخشید وقتی تلویزیون ارسال میشه تو محل باز میشه و تست و تحویل داده میشه یا خودمون باید تست کنیم بعد اگه مشکلی داشت اطلاع بدیم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام دوست عزیز این تلویزیون ها در ادرس های داخل تهران در محل نصب و تست میشه
سید محمد مصطفوی
1398/10/22
زیرنویس فارسی هم پخش نمیکنه؟ اگه نمیکنه چطور میشه چططور میشه نرم افزار رو نصب کرد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
با نصب نرم افزار vlc به راحتی می تونین از زیر نویس فارسی استفاده کنید.
نهال جعفریان
1398/10/22
سلام و خسته نباشید ببخشید ۴۳ اینچ دیگه تمدید نمیشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام نهال عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
الميرا رشيدى
1398/10/22
من سفارش دادم ولى ميترسم گارانتى نداره
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
المیرای عزیز برای تمامی دوستانی که تلویزیون رو خریداری کردند این گزینه هست که با پرداخت مبلغ 600 هزار تومن به مدت یکسال از گارانتی استفاده کنند.
بابک سلطانی
1398/10/22
سلام گلدتگ جان لطفا 43 اینچ هم موجود کنین ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام بابک عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
مسعود منصوری
1398/10/22
سلام از سایز 43 خبری نیست ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام مسعود عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
حمید شمس
1398/10/23
سلام لطفا یه موجودی درست و حسابی جور کنین تا میایم بخریم تموم میشه وقتی یه کالایی اینقدر خوبه و مشتری زیاد داره چرا زیاد نمیارین خوب
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام حمید عزیز در تلاشیم کالاهایی که از انها استقبال زیادی میشه مجدد شارژ شه
بهنام اشرفی راد
1398/10/23
سلام کاش 3دقیقه دیگه طول میکشید تا انتقال وجه انجام دادم مهلت تموم شدلطفا دوباره تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام بهنام عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
بهنام اشرفی راد
1398/10/23
لطفا تمدید کنید من نتونستم بخرم البته مقصر خودم بودم انتقال وجهم طول کشید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
بهنام عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
علی حاجیان
1398/10/24
لطفا ۴۳ اینچ هم موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام علی عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
رضا بخشي
1398/10/24
سلام لطفا مدل 4 سایز 55 اینچ را هم موجود بفرماييد
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام رضا عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
بهنام اشرفی راد
1398/10/24
با سلام خدمت گلد تگی های عزیز بلاخره توانستم سفارش ثبت خرید انجام بدم ،ممنونم ،به همه دوستان عزیزی که موفق به خرید نشده اند توصیه میکنم به تلاششون ادامه بدهند مطمئنا موفق میشوید بازم سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام دوست عزیز بسیار خوشحالیم که موفق به خرید شدین ممنون از اینکهوقت گذاشتین و نظر تونو ثبت کردین
حسين عبداللهي
1398/10/24
با سلام و عرض خسته نباشید به تیم دوس داشتنی گلدتگ لطفا در صورت امکان سینمای خانگی شیائومی مدل استریو۳۶۰ درجه رو هم برای فروش مد نظر قرار بدید ، با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام دوست عزیز نظر شما به تیم فروش منتقل شد
حسین جوادی راد
1398/10/24
سلام خسته نباشید اساس تحویل تلویزیون ها به چه ترتیب هست؟ برای مثال قراره 30 بهمن 50 تلویزیون اول را به خریداران تحویل بدید ایا اون 50 نفر 50 نفره اول در خرید تلویزیون هستن یا رندوم انتخاب میکنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام حسین عزیز در حال حاضر اطلاعی از ترتیب ارسال کالا نداریم
مصطفی آهوخوش
1398/10/24
در ضمن برای امثال ما که شهرستانی هستیم بحث باربری چطوره؟چون باربریا هزینشون بالاست خود من از تهران یه دست مبل سفارش دادم 750تومن پول کرایه ازم گرفتن. به نظرم با یه شرکت باربری منصفانه قرار داد ببندید از طرفی مهم تر از هزینه باربری ایمنی حمل بار هستش بهرحال بطور مطلق هر وسیله پلمپ و اکبندی سالم هستش خصوصا شرکتی مثل سیائومی مسلما کنترل کیفیت بالایی داره بهرحال این شرکت انقلابی تو تکنولوژی چین و دنیا ایجاد کرده که چین علاوه بر خط تولید تونسته حتی ذهنیت امریکایییا رو نسبت به تکنولوژی چینی عوض کنه.بنابراین صد در صد اشیا اکبند سالم هستن این برای هر برندی صدق میکنه مسئله اصلی کیفیت حمل و نقل و باربری هستش بهرحال اینجا ایرانه و حتی اداره پستش با بسته های پستی توپ بازی میکنن چ ن به چشم دیدم چه برسه باربری.. برای همین خاهشا برای امنیت باربری تمام تلاشتونو کنید خصوصا واس ما شهرستانیا.بهرحال گازانتی نیست و تنها دلیل خرابی احتمالی مسلما دلیلش باربری خواهد بود پس باتوجه به اینکه شما مسئولیتی متقبل نیستید حداقل از بابت حمل و نقل و باربری خیال ما رو راحت کنید...
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/25
مصطفی عزیز هزینه باربری به تمام ایران 15 هزار تومن هست دوست من.
بهنام فرمانبرداری
1398/10/25
با سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران گرامی خواهشمندم گروه گلد تگ در مورد وسایل صوتی و برقی یک تست انجام دهند و نظرشان را در مورد کالای مورد نظر بیان و کیفیت دستگاه را مورد نقد و بررسی قرار داده نکات مثبت و منفی را ذکر تا مشتری راحت تر بتواند تصمیم بگیرد ممنون از زحمات تیم
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/25
سلام بهنام عزیز در قسمت ویژ گی ها تمام مشخصات کالا ثبت شده ممنون از همراهی شما
مجتبی سیفی
1398/10/26
سلام به همه گلدتگی های عزیز.. سری جدید این تلویزیونها Xiaomi Mi TV 5 . Mi TV5 Pro رو نمیارین؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/30
سلام دوست عزیز نظر شما به تیم فروش منتقل شد در صورت امکان این محصول شارژ میشه
مجتبى رخشانى خامنه
1398/11/02
گلد تگ جان من انتظار داشتم زودتر از ١٠ بهمن برام ارسال شه چون تو روزاى اول نوشته بوديد ٢٠ درصد سفارشات ارسال شده ولى چرا يدفه روند ارسال كند شده؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/02
سلام دوست عزیز کالای شما حد اکثر تا 10 بهمن به شما تحویل میگردد
حمید شمس
1398/11/02
سلام گلدتگ عزیز لطفا ۶۵ اینچو هم بیارین سپاسگذارم
1
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/05
سلام دوست عزیز نظر شما به تیم فروش منتقل شد
محمد سبحانی لائین
1398/11/02
سلام و خسته نباشید خدمت تیم گلدتگ تازه امروز تلویزیون به دستم رسید از همه لحاظ عالیه،فقط اینکه در زبان سیستم زبان فارسی نداره،و اینکه زیرنویس فیلم های فارسی رو نشون میداد نرم افزار vlc پلیر دانلود کردم،درست شد. ممنون و متشکر از تیم گلدتک و پشتیبانی و پاسخگویی
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/05
سلام محمد عزیز بسیار خوشحالیم از اینکه کالا مورد پسندتون بوده ممنون از اینکه وقت گذاشتین و نظرتونو ثبت کردین
میلاد معینی
1398/11/03
درود. وقت خوش ببخشید 2 تا سوال داشتم. یکی اینکه این تلویزیون باز هم موجود میشه؟ و سوال دیگه اینکه سایز 49 اینچ این تلویزیون هم میارین؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/05
سلام میلاد عزیز نظر شما به تیم فروش منتقل شد در صورت امکان این کالا شارژ میشه ممنون از همراهی شما
علیرضا حاتمی کیا
1398/11/06
روز بخیر تلویزیونی که من سفارش دادم برای ارسال به شهرستان هست و تا دهم قرار هست تحویل بشه با توجه به اینکه آخر هفته تعطیله لطفا میفرمایید کی به دستمون میرسه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/06
سلام دوست عزیز همکارام تا چند روز اینده برای ارسال این کالا و هماهنگ یباهاتون تماس میگیرن
محمدرضا غفاری
1398/11/13
سلام و خسته نباشید لطفا کنترل یدک این تلوزیون رو هم قرار بدید چون هیچ دکمه ای روی تلوزیون وجود ندارد که در صورت خرابی کنترل یا نبود آن تلوزیون روشن شود
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/13
سلام دوست عزیز نظر شما به تیم فروش منتقل شد ممنون از همراهی شما
احسان زمانیان
1398/11/13
سلام من اگه یک کنترل دیگه از این تلویزیون بخوام شما میتونید تهیه کنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/13
سلام دوست عزیز متاسفانه در حال حاضر این امکان رو نداریم
حسین نریمانی
1398/11/13
اینهمه مشخصات خوب داره اما تنها بدیش اینه تعداد درگاه USB کمه و فقط دوتا داره که اونم USB3 نیست و USB2 هست. حالا مطمئن هستین که USB3 نیست که نوشتین USB2 ؟ آخه همچین تلویزیونی بعیده که شیائومی روش USB3 به کار نبرده باشه!
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/13
سلام دوست عزیز همان طور که گفتیم 2 درگاه USB2.0 دارای سه درگاه HDMI
محمد سلیمیان
1398/10/22
با سلام این مدل گلوبالاست یا چینی یعنی منوی فارسی دارد
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
محمد عزیز گلوبال هست ولی منوی فارسی نداره(از زیر نویس فارسی و کیبورد فارس(در صورت نصب) پشتیبانی میکنه .
مصطفی آهوخوش
1398/10/22
تقریبا بازه خرید تا تحویل 2ماه هستش اگه خریدار بهردلیلی بخاد کالای خریداری شده رو کنسل کنه شرایط چه طوریه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام دوست عزیز خریدار هر زمان بخواد میتونه کالا رو کنسل کنه و مبلغ به حساب برگشت میخوره
مجتبی سیفی
1398/10/22
سلام به تیم خوب گلدتگ. سری جدید تلویزیونهای شیائومی رو نمیارین؟ مدلهای Mi TV 5 و Mi TV 5 Pro ؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام دوست عزی زنظر شما به تیم فروش منتقل شد ممنون از همراهی شما
محمد مهدی بهرامی
1398/10/22
سلام گیرنده ی داخلی t2 هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
بله دوست من t2 هست.
روزبه همتی مقدم
1398/10/22
سلام به تیم خوب گلدتگ،در صورت امکان گوشی های سامسونگ سری A رو موجود بفرمایید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام دوست عزیز نظر شما به تیم فروش منتقل شد
مصطفی آهوخوش
1398/10/22
راستی اشاره ای نشده که این مدل نسخه 2019 هستش یا نه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/01
سلام دوست عزیز بله 2019 هستش
حسین شکورزاده
1398/10/22
سلام من امروز خرید کردم ولی تو اسفند ماه امکان داره مسافر باشم چطوری میتونم مستقیم از شما کمک بگیرم و زمانش رو فیکس کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام حسین عزیز همکارام برای اعلام و هماهنگی زمان ارسال با شما تماس میگیرن
علی حسینی
1398/10/22
با نصب نماوا و فیلیمو و ... امکان دیدن فیلمهای زبان اصلی با زیرنویس فارسی هست؟ یا فقط با vlc زیرنویس نشون میده؟!
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/28
بله دوست من امکانش هست.(هم با نماوا و هم با فیلمیو و نماوا)
shoale khodadadi
1398/10/23
سلام گلد تك عزيز لطفا بازم اين مدل و تمديد كنيد تا من بخوام حسابم و پر كنم زودي تموم شد و مورد ديمه اينكه اگر بخواهيم با گارانتي بخريم مراحلش چطوريه ؟ چه مقدار اضافه بايد پرداخت بشه ؟ گارانتي شامل چه مواردي ميشه ؟ ممنون ميشم راهنمايي كنيد
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه دوست عزیز این کالا فاقد گارانتی هستش
خلیل محمدی
1398/10/24
سلام دوباره. تحویل تلوزیون ما از ۲۰ دی تا ۱۰ بهمن هست. تاریخ دقیقی برای تحویل میتونید ارائه بدید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام خلیل عزیز همان طور که قبلا اعلام کردیماین گلدتگ تا 10 بهمن ها به شما تحویل میگردد
حمید شمس
1398/10/24
سلام آقا لطفا یه موجودی درست و حسابی بیارین تا میایم بخریم تموم میشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
هادی صدقی
1398/10/24
با توجه به نبود گارانتی اگه بعد از تحویل تلویزیون متوجه خرابی یا اشکالی در اون شدیم تکلیف چیه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام هادی عزیز همان طور که گفتیم این گلدتگ فاقد گاانتی هستش و پس از تحویل کالا به شما شرکت گلدتگ مسئولیتی در قبال این کالا نداره
حسین آسیایی
1398/10/24
سلام بنده هم خرید این تلویزیون رو انجام دادم و بازه تحویل زده 20 دی تا 10 بهمن میخواستم بدونم چون بنده شهرستان هستم دقیقا کی میرسه دستم ... ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام حسین عزیز همان طور که ر قسمت توضیحات گفتیم این کالا نهایتا تا 10 بهمن به شما تحویل میگردد
خانم بهرامی
1398/10/24
سلام ۴۳اینچ رو شارژ کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/25
دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
امیر خان
1398/10/25
یه سوال داشتم از تیم محترم فروش اینکه توی برنامه تون لوازم خانگی بزرگ مثل ماشین ظرفشویی هست یا خیر؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/25
سلام امیر عزیز نظر شما بهتیم فروش منتقل شد در صورت امکان حتما شارژ میشه
حمید رضا امامی
1398/10/25
سلام. من از مشتریان قدیمی تیم گلد تک هستم و تا به حال از خریدهام راضی بودم. برای تلویزیون شیاومی هم روز شماری میکنم که به دستم برسه. میشه بگید حدودا کی تحویل میدید ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/28
سلام دوست عزیز همان طور که گفتیم حداکثر تا 15 اسفند ماه
حميدرضا رسولي
1398/10/25
سلام. دستگاه گيرنده ماهواره هم داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/28
سلام دوست عزیز گیرنده داخلی داره
جواد سیدحسینی
1398/10/26
سلام. لطفا ۴۳ اینچ را دوباره موجود بفرمایید
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/28
دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
بابک سلطانی
1398/10/26
سلام ممنونم ازتون بابت ارسال زودتر از موعد مقرر
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/28
سلام بابک عزیز بسیار خوشحالیم که باعث رضایت شما شدیم
حمید رضا امامی
1398/10/27
— 1398/10/26 ساعت 15:01 من از مشتریان پر و پا قرص گلدتگ هستم و این محصول رو با مطالعه دقیق انتخاب کردم و برای تحویل اش روز شماری میکنم.میشه بگید کی تحویل میدید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/28
سلام دوست عزیز این کالا نهایت تا 15 اسفند ماه به شما تحویل میگرده
احسان ارکیان
1398/10/27
سلام گروه گلد تگ من سفارش دادم کی میرسه دستم و از طرف گروه گلدتگ میان برای نصب یا خودم باید نصب کنم؟ الان میتونم گارانتی رو بزنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/28
سلام احسان عزیز کالا تا 10 بهمن براتون ارسال میشه این کالا فاقد گارانتی هستش
احسان ارکیان
1398/10/27
سلام من 2باره دارم کامنت میزارم ولی اینجا ثبت نمیشه.میتونم غلت رو بدونمچ
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/28
سلام احسان عزیز کامنی از سمت شما ثبت نشده
امیرحسین فرجود
1398/10/28
با سلام و خسته نباشید لطفا همین مدل ۵۵ یا ۶۵ رو مجدد بیارید ممنون از فروشگاه عالیتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/28
دوست عزیز نظر شما به تیم فروش منتقل شدم
سید محمد مصطفوی
1398/10/28
سلام چرا پیام خرید برای موبایل من نیومده؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/28
دوست عزیز هم زمان با تمدید مجدد کالا پیامک تمدید هم ارسال میشه براتون
آرمیتا بصیر ابیانه
1398/10/28
دوستان عزیز جایی رو سراغ دارید که بشه این تلویزیون های شیائومی رو از نزدیک دید؟ تصویر و صداش و ...
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/28
سلام ارمیتا عزی زقبل تحویل کالامیتونین حضوری تشریف بیارید و ویژگی های مورد نظر رو چک کنید
آرمیتا بصیر ابیانه
1398/10/28
گلدتگ جان، در جواب دوستی گفتید گیرنده سیگنالهلی ماهواره نداره؛ ورودی hdmi داره ینی هر دستگاه و کنسولی میشه بهش وصل کرد؟ من متاسفانه مثل اکثر مخاطبینتون متخصص و وارد نیستم که از اصطلاحات فنی سر دربیارم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/28
بله دوست من ورودی hdmi داره ولی دارای ماهواره داخلی نیست.
علیرضا حسین نژاد
1398/10/29
سلام دوستان، کسانی که تلویزیونو دریافت کردن لطفا نظرشونو درمورد دریافت کانالهای ایران از طریق گیرنده دیجیتال بفرمایند متشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/30
سلام دوست عزیز کامنت شماروتایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردن نظر شونو اعلام کنن
علیرضا حسین نژاد
1398/10/30
سلام میخواستم بدونم دوستانی که استفاده کردن نظرشونو در مورد گیرنده دیجیتال بگن از لحاظ گرفتن در چه حده ، نظرشونو در مورد کیفیت تصویر اچ دی هم اعلام کنن تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/30
سلام دوست عزیز کامنت شماروتایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردن نظر شونو اعلام کنن
سید میثم میرکریمی
1398/11/02
سلام خسته نباشید 1. مجدداً کی برای سفارش سایت باز میشه؟ 2. مورد انصرافی داشتین میتونین اسمم رو جایگزین کنین؟ 3. خدمات پس از فروشش به چه شکله ؟ ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/02
سلام میثم عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه این کالا فاقد گارانتی هستش
محمد سبحانی لائین
1398/11/03
سلام چرا نظرات بنده رو تایید نمیکنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/05
سلام محمد عزیز کامنتی از سمت شما ثبت نشده
زهرا شریفیان
1398/11/03
سلام گلدتک جان لطفا" گوشی های موبایل شیائومی را هم بیاورید.مشتری زیاد داره. ممنون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/05
سلام زهرا عزیز نظر شما به تیم فروش منتقل شد ممنون از همراهی شما
اکرم عارفی
1398/11/03
سلام لطفا 43اینچ یا حتی پایینتر تمدید شود، با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/05
سلام ایرج عزیز نظر شما به تیم فروش منتقل شد ممنون از همراهی شما
س گودرزی
1398/11/04
سلام لطفا تاريخ تحويل تلويزيون ما رو بگين طاقتمون تموم شد
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/05
سلام دوست عزیز همان طور که قبلا گفتیم کالا تا 20بهمن ماه تحویل شما میشه
علی حاجیان
1398/11/05
لطفا ۴۳ اینچ را موجود کنید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/05
سلام علی عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
س گودرزی
1398/11/05
سلام تلویزیون های پیش فروش شده کی تحویل داده میشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/05
سلام دوست عزیز همان طور که گفتیم تا 20 بهمن ماه
ناهید بابایی
1398/11/05
سلام و احترام و عرض ادب خدمت تیم گلدتگ تلویزیون رو چندروزی است دریافت کردم و میخواستم نظرم رو با شما اشتراک بذارم، این تلویزیون بینظیر جدا از کیفیت عالی رزولوشن و جنس بدنه با توجه به رابط کاربردی اندروید بسیار عالی‌ست. ⛔تنها مشکل بنده نداشتن ماوس روی کنترل هوشمند میباشد که با فشردن دکمه ها امکان پذیر است البته این tv از کنترل صوتی هوشمند بهره میبرد ولی با توجه به اینکه از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند خیلی کاربردی نخواهد بود، و کار را کمی برای من سخت میکند، از دوستانی که به تجربه جدیدی برخوردند تقاضا میکنم نظرات خود را به اشتراک بگذارند و آیا برای استفاده راحتر بدون وجود ماوس پیشنهادی دارید؟؟ نکته دیگر اینکه کیفیت ۴k تست و فوق‌العاده بود. از تیم گلدتگ کمال تشکر رو دارم که با قیمتی مقرون به صرفه این تلویزیون رو در ایران موجود کردند
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/08
ناهید عزیز از اینکه نظرتون رو با دیگر دوستان به اشتراک گذاشتین بینهایت ازشما سپاسگذاریم.
مجید باقری دهبارز
1398/11/06
سلام نمی دونم علت اینکه کامنتا رو ثبت نمی کنین چیه؟ فقط یه سوال پرسیدم که برا من که تحویل تا حداکثر 10 بهمن بوده کی تماس می گیرن برا هماهنگی ارسال؟!
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/06
سلام مجید عزیز به دلیل تعداد زیاد کامنت ها زمان میبره تا پاسخ گو تمامی کامنت ها باشیم همان طور که قبلا گفتیم تا 10 بهمن ماه برای ارسال این کالا با شما هماهنگ میشه
Rasool omidi
1398/11/09
سلام خدا قوت من جزء خریداران قبلی بودم با موعد تحویل 1 الی 20 بهمن، هنوز خبری از تامین کالا و ارسال نشده، تا کی طول میکشه ؟؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/12
سلام دوست عزیز همکارام تا تاریخ ثبت شده برای هماهنگی ارسال باهاتون تماس میگیرن
علی حق جو
1398/11/10
سلام، سوال راجع به عملکرد این تلویزیون رو از کی و کجا میتونیم بپرسیم، کروم کست تلویزیون من اصلا کار نمیکنه. هیچ فیلتر شکنی هم روش کنار نمیکنه. از یه نفر باید راهنمایی بگیرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/15
علی عزیز برای حل مشکل کروم کست داخل همین صفحه بخش نظرات یکی از دوستان راهنمایی کاملی انجام دادند. برای فیلتر شکن هم متاسفانه امکان پاسخگویی مقدور نیست ولی امکان پذیره.
ali naemi
1398/11/12
سلام برای بنده اول تا بیست بهمن بوده. انشاالله ارسال میشود که؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/13
سلام علی جان همکارام تا تاریخ ثبت شده برای هماهنگی ارسال با شما تماس میگیرن ممنون ازصبر و مهربانی شما
رحیم افشانی
1398/11/12
سلام من با حساب کاربری یکی از دوستان تلویزیون 55 اینچ سفارش دادم و بازه تحویلی آن 20 دی تا 10 بهمن بود هنوز برای ما ارسال نشده می خواستم بپرسم چه خبر از بقیه سفارشات
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/12
سلام رحیم عزیز همکارام برای هماهنگی ارسال به زودی با شما تماس میگیرن ممنون از همراهی شما
علی حق جو
1398/11/12
سلام، با چه شماره ای میتونیم پشتیبانی فنی برای این تلویزیون بگیریم. من مشکل دارم در عملکرد دستگاه
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/12
سلام علی عزیز شما با پشتیبانی گلدتگ با شماره تماس ۰۲۱-۲۶۴۱۴۰۴۷ تماس بگرید تا درصورت امکانهمکارام راهنمایی تون کنن ممنون از همراهی شما
علی اکبرشاهی
1398/11/13
سلام میشه مجددا موجود بشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/13
سلام دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
میثم اسکندری
1398/11/13
سلام دوباره فروش دارید من۱۰۰ %میخوام
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/13
سلام میثم عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
مصطفی رهنما
1398/11/13
با سلام و احترام اول تشکر ویژه داشته باشم از برخورد عالی و سرعت عمل گروه گلد تک و کارکنان دلسوز این شرکت. من این تلویزیون رو برای پدرم خریدم، با توجه به رابط کاربری اون ، مقداری کار کردن با این تلویزیون برای افراد مسن سخت هست. مخصوصا برنامه tv channel اون که تعویض کانال ها برای اونها دشواره. از کارشناسان گروت گلد تگ و افرادی که این تلویزیون رو دارند، لطفا پاسخ بدهند که نرم افزار tv دیگری برای اندروید هست که کار با تلویزیون براشون راحت تر بشه ؟ سپاسگذارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/15
مصطفی عزیز صد در صد این امکان هست ولی نیاز به روت کردن تلویزیون هست که متاسفانه در تخصص ما نیست. و نیاز به تسلط فنی بالا روی اندروید داره و در کل ما این کار رو توصیه نمی کنیم.
سیدبهادر خیبرگیری
1398/11/14
سلام وقت بخیر کنترل تلویزیون کار نمیکنه، تنظیمات خاصی داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/14
سلام دوست عزیز بر روی کنترل (دو دکمه هستش سمت چپ و دیگری در سمت راست ) این دو دکمه را به فاصله 15 متری با تلویزیون و به مدت زمان 15 ثانیه نگه دارید تا کنترل با تلویزیون ست شود
محمد باقری
1398/11/14
سلام آیا بازهم موجود میشه؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/14
سلام محمد عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
حسین گمار
1398/11/15
سلام خسته نباشین قربان از این تلویزیون سایز ۶۵ اینچ هم موجود میفرمایین سپاسگزارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/15
سلام حسین عزیز نظر شما به تیم فروش منتقل شد در صورت امکان این محصول هم شارژ میشه ممنون از همراهی شما
سیدمصطفی توکلی
1398/11/15
کی دوباره موجود میکنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/15
دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
عاطفه جاودان
1398/11/15
سلام. آیا دوباره این محصول رو پیش فروش می کنید یا نه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/15
سلام عاطفه عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
سیدمحمدسجاد زمانی موسوی
1398/11/15
سلام گلدتک جان ممنون میشم دوباره این محصول رو تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/15
سلام محمد سجاد عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
سید محمد هاشم زمانی
1398/11/16
سلام وقت بخیر 55 اینج گلوبال دوباره میاد تو لیست فروش؟ ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/16
دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
سید محمد هاشم زمانی
1398/11/19
سلام و قت بخیر ، من درخواست گذاشتم برای خرید اما نمیدونم حتما تولیست دوباره برای فروش میاد یانه
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/19
دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
میثم افتاده
1398/11/19
سلام.آیا قبل سال جدید شارژ میکنید تلویزیون رو؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/20
میثم عزیز کمی در ارسال سفارشات قبلی عقب هستیم اگر موفق به جبران عقب موندگیون در ارسال بشیم حتماً شارژ میشه. اولویت با سفارشات پیش فروش شده قبلی هست فعلاً
سامان عزیزی
1398/11/22
سلام مدل 55 اینچ 4 را نمیارید؟؟ (نه 4اس یا 4ایکس)
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/23
سلام سامان عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
خلیل محمدی
1398/11/23
سلام. ۱۲ بهمن این تلویزیون را تحویل گرفتم. بعد از ۱۰ روز استفاده میتونم به جرات بگم از خریدم بسیار راضی هستم. از گلد تگ هم تشکر می کنم بابت تخفیف خوبش. قابلیت های خیلی زیادی داره . از قبیل نماوا، فیلیمو، youtube(البته با فیلتر شکن) اینترنت و ... . برای راحتی کار بهتره نرم افزار android remote control را نصب کنید تا به جای کنترل تلویزیون از گوشیتون استفاده کنید مخصوصا برای تایپ کردن. در کل با تلویزیونی کاملا هوشمند طرف هستید.مخصوصا سیستم سرچ صوتیش که خیلی قوی و دقیق کار می کنه.اگر قصد خرید دارید با این قیمت شک نکنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/23
سلام دوست خوبم بسیار بسیار خوشحالیم از اینکه کالا مورد پسندتون بوده ممنون از اینکه وقت گذاشتین و نظرتونو با صبر حوصله برای ما و کاربران عزیز گلدتگ ثبت کردین ممنون از همراهی شما
خلیل محمدی
1398/11/23
در مورد هزینه باربری ، بابت ارسال از تهران به زنجان مبلغ ۲۰ هزار تومن پرداخت کردم که واقعا مبلغ مناسبی بود.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/23
سلام دوست عزیز ممنون از اینکه وقت گذاشتین و نظر تونو ثبت کردین ممنون از همراهی شما
amir aghili
1398/11/24
سلام میشه لطفا موجود کنین
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/27
دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
ندا محمد حسین پور
1398/11/24
لطفا تلویزیون 65 اینچ شیائومی رو هم بیارین
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/27
سلام ندا جان نظر شما به تیم فروش منتقل شد ممنون از همراهی شما
پیمان عباسی
1398/11/24
تاریخ پیش فروش بعدی مشخص نیست یدونه خرید کنیم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/27
پیمان عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
حسین نریمانی
1398/11/25
سلام من تلویزیون شیائومی را خریدم که تحویلش از ۲۵تا۱۵اسفند هست. خاستم بپرسم برای داخل شهرتهران خودتان ارسال میکنید و ارسالش رایگان هست؟ یا اینکه خودمون باید برای تحویلش بیایم و فقط شما کارشناس برای نصبش میفرستید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/27
سلام حسین عزیز شما میتونین کالا رو حضوری دریافت کنید یا براتون ارسال بشه اما فقط نصب تلویزیون رایگان هستش و هزینه ارسال رایگان نیستش
حمید رضا امامی
1398/11/26
سلام خدمت گروه گلدتگ. امروز ۲۶ بهمن هست. تلویزیون ها رو کی توزیع میکنید؟انتظارمون به سر اومد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/27
سلام همان طور که گفتیم تا 15 اسفند ماه
علیرضا محمدزمانی
1398/11/26
سلام وققتون به خیر. خواستم سوال کنم از تلوزیون های جدید که تحویل این ماه بودن خبری نشده هنوز؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/27
سلام دوست عزیز همان طور که قبلا گفتیم تا 15 اسفند ماه ارسال میشه براتون
حسین آسیایی
1398/11/27
با سلام بنده تلویزیون به دستم رسیده ولی متاسفانه تو تنظیمات و جستجوی شبکه هر کاری میکنم گیرنده دیجیتالش شبکه های داخلی رو نمیگیره و در حال حاضر فقط از طریق کابل hdmi و دستگاه دیجیتال شبکه هایرو میگیره... از عزیزانی که خریداری کردن اگه تنظیمات خاصی داره بگن انجام بدیم... ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/28
سلام حسین عزیز به دستگاه دیجیتال نیازی نیست ولی هیچ گیرنده دیجیتالی بدون آنتن قادر به دریافت سیگنال نیست و حتماً باید آنتن به دستگاه متصل بشه.
محمد جواد دهقاني
1398/11/30
سلام نسخه گلوبال هست يا پك چين ؟ و كدوم مدل رو بيشتر موجود ميكنيد ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/30
سلام محمد جواد عزیز این تلویزیون ها نسخه گلوبال هستن
Ali Ranjibar
1399/01/26
سلام ، به شدت منتظر پیش فروش سری جدید تلویزیون های شیائومی مدل mi tv5 هستیم لطفاً موجود کنید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/01/26
سلام علی عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
رضا داداش پورامین
1398/10/22
سلام وعرض ادب من الان خریدم تو بهمن ارسال میشه یا اسفند تو تهرانم ونصب و خدمات با چه شماریه سپاسگزارم
1
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام رضا عزیزکه فروش تلویزیون ها تنها بصورت پیش فروش با تحویل حداکثر تا 15 اسفند ماه می باشد
احسان ارکیان
1398/10/28
سلام من هرچی کامنت میزارم اینجا دیده نمیشه میتونم علت رو بدونم؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/30
سلام احسان عزیز کامنتی از سمت شما ثبت نشده
صادق آذرمهر
1398/10/29
سلام. زمان تحویل تلویزیون من از بیست دی بود. حدودا کی تحویل میگیرم? با تشکر
1
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/30
سلام صادق عزیز این گلدتگ حد اکثر تا 10 بهمن ماه تحویل شما میگردد
آرمين طالشي
1398/10/22
چه تعداد موجودی پیش فروش هستش؟ من پس فردا قصد سفارس دارم
2
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام دوست عزیز اینکه این محصول روی سایت به فروش برسه یا باز باشه بستگی به استقبال کاربران از محصول داره و نمیتونیم تضمینی برای موجودی کالا به شما بدیم
خلیل محمدی
1398/10/22
سلام.این سفارش ما کی میرسه دستمون؟
2
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام دوست عزی ز توجه داشته باشید که فروش تلویزیون ها تنها بصورت پیش فروش با تحویل حداکثر تا 15 اسفند ماه می باشد
محمدرضا شاجری
1398/10/22
کی تحویل مگیریم
5
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام دوست عزی زهمان طور که گفتیم تلویزیون ها تنها بصورت پیش فروش با تحویل حداکثر تا 15 اسفند ماه می باشد
mohammad Ahooei
1398/10/22
سلام منم هفته گذشته دستم رسید. بدون آنتن و دستگاه دیجیتال ، شبکه های داخلی رو نمیگیره. یعنی بود و نبود گیرنده دیجیتال داخلیش عملا فرقی نداره. حتما بایستی کابل آنتن رو به ورودی تلویزیون وصل کنید
13
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
دوست عزیز به دستگاه دیجیتال نیازی نیست ولی هیچ گیرنده دیجیتالی بدون آنتن قادر به دریافت سیگنال نیست و حتماً باید آنتن به دستگاه متصل بشه.
مرتضی جعفری پور
1398/10/22
سلام مثل اینکه گیرنده دیجیتال داخلی نداره
17
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/22
سلام دوست عزیز گیرنده داخلی دیجیتال هم داره

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید