محصولات پیشنهادی
تبدیل مستقیم عکس های قدیمی فیلم تبدیل
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد تبدیل عکس های قدیمی ،نگاتیو، اسلاید رو در سامانه فیلم تبدیل داره،تبدیل خاطره ها ی به یادموندنی که همه شون روی انواع عکس های قدیمی اعم از نگاتیو، اسلاید و یا عکس های چاپی ثبت شده بودند به تصاویر شفاف و پر کیفیت امروزی که با دستگاه های جدید و کامپیوتر قابل پخش باشن .

فیلم تبدیل  با پیشرفته ترین ابزارهای  تبدیل، خاطرات شما رو موندگار میکنه. این استودیو به عنوان لابراتوار اختصاصی تبدیل عکس و فیلم اولین و تنها استودیو دیجیتال تخصصیه که برای رفاه حال شما عزیزان در مدت زمانی که نوار کاست، ویدئو و خاطرات شما به امانت در دست این استودیو باشه،کلیه پرسنل در ساعات کاری در استودیو قرنطینه هستند و هیچ یک از پرسنل نمیتونه فیلمی رو از استودیو خارج کنه.

دستگاه های استودیو هیج یک امکان اتصال هارد یا فلش را ندارند،تمامی عملیات کپی یا رایت در کامپیوتر های سرور و زیر نظر مستقیم مدیریت استخراج می شه.

تمامی فیلم های خانوادگی و خصوصی شما زیر نظر اپراتور خانم تبدیل میشن و هیچ فیلمی در کامپیوترهای این استودیو ذخیره نمیشه .مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

همچنین در این مرکز ترمیم اولیه عکس ها بصورت رایگان انجام میشه.

ضمنا جهت رفاه حال شما عزیزان، تمامی سفارشات بیش از 500 هزار تومان دارای سرویس ارسال و دریافت رایگان در کل ایران می باشد.

مصطفی باقریون
1399/01/13
درود بر شما تبدیل فیلم های دوربین فیلمبرداری روی هارد یا فلش هم دارای تخفیف است؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/01/18
سلام لطفا برای اطلاعات دقیق تر با خود مجموعه تماس بگیرین دوست عزیز

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید