محصولات پیشنهادی
اتو صورت در کلینیک ظفر
اتو صورت در کلینیک ظفر
اتو صورت در کلینیک ظفر
اتو صورت در کلینیک ظفر
توضیحات

گلدتگ امروزاتو صورت در کلینیک ظفر رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که تحقیقات مختلف نشان داده است استفاده از روش اولتراسونیک فیشیال (Ultrasonic Facials) نسبت به روش های قدیمی و سنتی در مقیاسی عمیق تر عمل میکند و عمل پاکسازی و لیفت بسیار موثرتری را ایجاد میکند.

در این روش امواج صوتی ای که از این دستگاه خارج میشه به لایه های عمیقی از پوست نفوذ میکند و با ایجاد یک ماساژ فوق العاده روی پوست، باعث افزایش گردش خود در لایه های پوستی میشد. همچنین یونیزاسیون نقش زیادی در تغذیه و لیفت پوست صورت دارد. در یک کلام، نام ان(اتوی صورت) کاملا برازنده عمکلرد ان است و کاملا پوستی شفاف صاف و اتو شده نتیجه استفاده از این روش است.

این دستگاه را میتوان برای انواع پوست استفاده کرد اما نتایج حاصل از اون معمولا برای پوست هایی که دارای مشکلاتی مثل جوش و اکنه، چین و چروک و ... هستند قابل مشاهده تر هست. این روش برای افرادی که به دنبال یک روش ایمن با مزایای ضدپیری هستند هم گزینه مناسبی هست.

از دیگر فواید استفاده از این روش میتونیم به درمان بسیاری از مشکلات پوستی مثل منافذ پوستی مسدود شده، چربی_اضافی پوست، جوش های سر سیاه و سر سفید، خشکی و پوسته پوسته شدن پوست، رنگ پوست کسل کننده، بافت های ناهموار پوستی و ... اشاره کرد.

مريم نوازني
1398/10/08
خيلي عالي بود ، پوست صورتم انگار تازه شد تمام جوشهاي سر سياه از بين رفت و هم پوستم سفت شد كه فكر ميكنم تاثير rf بود . كاملا تغييرو حس ميكنم . به بقيه هم پيشنهاد ميكنم استباده كنن .
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/09
ممنون از شما دوست عزیز که تجربتون رو با ما درمبون گداشتین تا کاربرای عزیز بتونن راحت تر انتخاب کنن
مهسا مطلب
1398/10/09
سلام براي رفع تيرگي و چروك دور چشم چه كاري انجام ميدين؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/10
سلام دوست عزیز مجموعه دیکه رو سایت برای رفع تیرگی دور چسم تخفیف دارن میتوین رو سایت سرچ کنین
عسل ش
1398/10/10
سلام من امروز از خدمات اتوی صورت این مجموعه استفاده کردم. خدمات شامل بخور صورت، اتو با دستگاه اولترا سونیک و لیفت با دستگاه هایفو بود. (RF هدیه که قید شده تو سایت انجام نشد) برای دوستانی که انجام ندادن بگم که انجام اتوی صورت درد نداره ولی گرمای دستگاه هایفو یه مقدار پوست رو می سوزونه که زود رفع می شه. محیط کلینیک تمیز و مرتب بود و قبل از انجام کار وسائل رو ضدعفونی کردن، برخورد خانمی هم که کار رو برای من انجام دادن خوب بود. با تشکر از گلدتگ
1
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/10
سلام ممنون از شما دوست خوبم که انقدر دقیق برامون نوشتین خوشحالیم که راضی بودین دوست عزیز طبق پیگیری ما بخاطر لیفت ابروتون براتون ار اف انحام ندادن و هایفو رو رایگان انجام دادن ممنون که برامون نوشتین
fariba khazaee
1398/10/10
سلام میخوام چند تا خرید کنم و نوشتید محدودیتی وجود نداره برای خرید ولی فقط یک خرید فعاله میشه جواب بدید لطفا
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/10
سلام دوست عزیز هر کاربر میتونن فقط یکبار از این تخفیف استفاده نماییند
fariba khazaee
1398/10/11
سلام پس چرا در قسمت شرایط استفاده نوشتید محدودیتی در سفارش گلدتگ وجود ندارد
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/14
سلام دوست عزیز قسمت خرید که کلیک میکنین فقط یکبار اجازه خرید میده و هر کاربر یکبار میتونن استفاده نمایند
مریم عمویی
1398/10/11
با سلام من از خدمات این کلینیک استفاده کردم بسیار خوب و عالی بود رنگ پوستم روشن تر شده در ضمن برخورد مسئولین بسیار صمیمی و محترمانه بود. با تشکر از گلدتگ و مسئولین محترم کلینیک
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/14
سلام ممنون از شما که وقت گداشتین و برامون نوشتین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید