محصولات پیشنهادی
تل مو جادویی بامتل Hairagami
تل مو جادویی بامتل Hairagami
تل مو جادویی بامتل Hairagami
تل مو جادویی بامتل Hairagami
توضیحات

پیشنهاد امروز ما تل مو جادویی بامتل Hairagami هست ، این گلدتگ تنها وسیله ای هست که شما می تونید فقط در چند دقیقه مدل موی دلخواه خودتون رو به دست بیارین و دیگر احتیاجی به رفتن به آرایشگاه ندارین.

با استفاده از این محصول بدون نیاز به سنجاق سر و کش سر و بدون کشیده شدن و کنده شدن موهای شما یک مدل مو متفاوت برای خودتون درست کنین .

فاطمه شهابی
1398/10/02
سلام میخواستم بدونم اونایی که از این مدل استفاده کردن واقعا واسه هر حجم مو قابل استفاده اس ؟ و مو موقع حرکت از لای تل در نمیاد ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/03
سلام فاطمه جان کامنت شمارو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردننظر شونو اعلام کنن
شقايق حبيبی
1398/10/03
بان تیل !
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/03
شقایق عزیز تل مو جادویی بامتل Hairagami هستش
عاطفه سادات حسینی ورزنه
1398/10/07
سلام چقد زود تموم شد لطفا دوباره شارژش کنید من ازاینا داشتم قبلا خیلی خوبه واسه کسایی که موهای نسبتا بلند و بلندی دارن خیلی عالی روی گزینه درخواست هم زدم لطفااا بازم بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/07
سلام دوست عزیز در صورت تمدید کالا براتون پیامک ارسال میشه
roya yousefi
1398/10/22
سلام. جنسش خیلی ضعیفه. دو تا فلز مثل جنس این مترهای فلزی توش هست که خیلی قویه و در مقابلش پارچه ی دورش نمدی و بسیار ضعیفه. اون دو تا فلز باید از وسط یه جوری به هم جوش میخوردن خودشون نه اینکه فقط با دوخت پارچه جدا بشن. در اولین استفاده پارچه ی نمدی از وسط کش اومد و در دومین تلاش، پاره شد و اون دو نوار فلزی ازش بیرون زد. حالا نوارها رو نگه داشتم تا خودم براشون پارچه محافظ محکم بدوزم و وسطشون رو هم یه جوری به هم جوش بدم یا بچسبونم. چون پارچه نمیتنونه این فشار رو تحمل کنه و زود پاره میشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/24
سلام دوست عزیز متاسفیم که کالا مورد پسند شما نبود ممنونیم از اینکه وقت گذاشتین ونظر تونو ثبت کردین امیدواریم در پیشنهاد های بعدی بتونیم نظر شمارو جلب کنیم ممنون از همراهی شما

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید