محصولات پیشنهادی
لیفت و لمینت در سالن پرجان
لیفت و لمینت در سالن پرجان
لیفت و لمینت در سالن پرجان
لیفت و لمینت در سالن پرجان
لیفت و لمینت در سالن پرجان
لیفت و لمینت در سالن پرجان
لیفت و لمینت در سالن پرجان
لیفت و لمینت در سالن پرجان
توضیحات

گلدتگ امروز لیفت و لمینت مژه و ابرو رو در  سالن پرجان رو به شما دوستان پیشنهاد میده ، لمينيت مژه به منظور فر مژه مى باشد بهترين روش براى استفاده مداوم از فر مژه است . در اين محصول فر كننده از مواد كاملاً طبيعى و كراتين كه خود عامل احيا كننده هست وجود دارد.

با ماندگارى بالا  ، ‎ليفت مژه بهترين جايگزين براى كاشت مژه است. ‎اين محصولات هيچ گونه اسيب جانبى وضد حساسيت هستند. ‎قابل استفاده براى زنان باردار و شيرده ،چشمان حساس، و اب مرواريد.

ليفت مژه يك روش درمانى و طبيعى براى ضخيم كردن مژه هاى نرمال و داشتن مژه هاى محكمتر ، خميده تَر وبلندتر است. ‎ليفت مژه يك روش شيميايى نيست .

لیفت و لمینت ابرو روشی جدید که در آن ابروهایتان به سمت بالا حالت داده میشود، پر پشت تر ،مشکی تر میشود  و تار های ابروهایتان زخیم تر میشود که همرا با آن ویتامینه هم انجام میشود . در این مدل ابروهای شما به سمت بالا کشیده میشود و هاشوری و هالیوودی بنظر میرسد. کسانی که جهت تارهای ابرویشان به سمت پایین هست و یا کسانی که دائم از ژل ابرو و یا ریمل ابرو استفاده میکنند تا ابروهایشان حالت خوبی بگیرد و فیکس بشود پیشنهاد میشود که لیفت و لمینت ابرو انجام دهند. در واقع منظور از لیفت ابرو ؛ بالا کشیدن موهای ابرو با موادی کاملا ارگانیک و بدون خطر است.  که علاوه بر زیبایی باعث تقویت ابروها میشود. در این روش ابروها به روش هاشوری و رو به بالا قرار میگیرد که بسیار زیباست . 

 

مريم حسين زاده
1398/09/23
هرکس اینجا انجام داده نظر بده ؟که کارشون چطوره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/09/24
دوست عزیز پیامتون رو تایید میکنمتا دوستان نظراتشون رو برامون بنویسن
Parisa Abdollahi
1398/10/24
سلام، من دیروز برای لیفت مژه به این سالن مراجعه کردم، بسیار سالن خوب و محیط خیلی صمیمی داره، من خیلی خیلی از کارشون راضی ام، هم اینکه نسبت به آرایشگاه های دیگه قیمت خیلی مناسبی داره و اینکه خیلی هم کارشون حرفه ای و تمیز بود، و برخورد خیلی محترمانه ای داشتن، کار پرناز جان بسیار عالی و تمیز بود و من خیلی راضی ام، از مرجان جونم تشکر میکنم که بسیار خانوم مؤدب و خوش برخوردی بودن، فقط اینکه از گلدتک خواهش میکنم بقیه ی خدمات این سالن و بزارن چون من مجبور شدم فشیال و ماساژ و آزاد پرداخت کنم
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/25
پریسا جان خیلی خوبه که نظرتون رو بهمون میگین چون هم ما رو خوشحال میکنه و هم به انتخاب دوستهامون کمک میکنه ما هم به این مجموعه تبریک میگیم که این حس خوب رو برای شما بوجود آوردن
ونوس شین
1398/10/27
من از لیفت ابرو راضی نبودم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/01
متاسفیم که راضی نبودین اما ممنون میشم دقیق تر برامون بنویسین که چرا راضی نبودین
سپيده قرگز
1398/11/05
سلام من امروز واسه كار ترميم ناخن رفتم خوب بود واسه ژليش ٣٠ تومن دادم جدا و اينكه لمينت مژه هم انجام دادم در كل خوب بود اما ممكنه يه مقدار بگذره و نظرم عوض شه اگه ناخونم بشكنن دوباره نظر ميذارم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/06
سلام دوست عزیز ممنون که انقدر دقیق برامون نوشتین ژلیش جزو تخفیف گلدتگ نیس و هزینه ازاد حساب میشه امیدواریم ناخن هاتون نشکنن و همچنان راضی باشین
معصومه نصیری
1398/11/22
لطفا دوستان درباره خدمات مژه اشم نطرشون بنویسند با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/29
کامنتتون ر و تایید میکنم تا دوستانی که استفاده کردن برامون بنویسن

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید