محصولات پیشنهادی
ورک شاپ نقاشی خط  در هنرکده کیمیا
ورک شاپ نقاشی خط  در هنرکده کیمیا
توضیحات

گلدتگ امروز ورک شاپ نقاشی خط در هنرکده کیمیا رو به شما دوستا پیشنهاد میده ، یکی از هنرهای بسیار زیبا، هنر نقاشیخط است. نقاشیخط ، ترکیبی هنرمندانه از نقاشی ، فرم و خوشنویسی است.

از دیرباز تا حالا، خوشنویسی و نقاشی رابطه ای تنگاتنگ با هم داشته اند و همراهی این دو هنر در نقاشی خط، بسیار چشم نواز و دیدنی است. نقاشی خط، آرایشی هنرمندانه از حروف و کلمات در قالب یک طرح نقاشی است که در ذهن خوشنویس ایجاد می شود.

با کمک نقاشی خط ، هنرمند با ذوق و مهارت خود، تکنیک های خطاطی و نقاشی را به کار می گیرد و تابلوی نقاشی خود را با استفاده از حروف خلق می کند. نقاشیخط در گروه هنرهای تجسمی قرار می گیرد. هرکدام از آثار هنری که با کمک تکنیک های خطاطی و نقاشی به وجود بیاید، جزو آثار نقاشی خط محسوب می شود.
نقاشی خط ، یکی از هنرهای ارزشمند است که به خوشنویسان و خطاطان این اجازه را می دهد که ازدانش بصری خود استفاده کنند و با کمک رنگها و حروف خوشنویسی، احساسات و اندیشه های خود را به مخاطبان منتقل کنند.

خالقان هنر نقاشی خط، به دنبال روشی برای انتقال عمق و زیبایی هنر خوشنویسی بوده اند و به همین دلیل، نقاشی خط را پایه گذاری کردند تا از تصاویر، برای این کار کمک بگیرند.
می توان گفت که نقاشی خط، یک روش عالی برای انتقال مفاهیم عمیق و درونی به دیگر انسانها است.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید