محصولات پیشنهادی
کارگاه تربیت جنسی در مرکز ماورا
توضیحات

گلدتگ امروز کارگاه تربیت جنسی در مرکز ماورا رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که تربیت جنسی کودکان در کشور ما آنگونه که لازم است جدی گرفته نمیشه ، با وجود اینکه از بخش های مهم تربیت کودک هست .

برخی از والدین تصور میکنن که نیاز به تربیت نیست و هیچ اقدامی در رابطه با تربیت جنسی کودک خود انجام نمی دهند و به مرور خود مسائل را می فهمند .

اگر کودک شما در زمان نا مناسب و به نادرست با مسائل جنسی آشنا بشه این مسئله در زندگی اون مشکلاتی رو ایجاد خواهد کرد که شاید جبران ناپذیر باشد.

 

اعظم عزیزی
1398/07/07
سلام، این کارگاه برای چه سنی مناسبه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/07/08
سلام دوست عزیز برای اطلاعات بهتر لطفا با خود مجموعه تماس بگیرید
سعید یارجانی
1398/07/06
خوبه دیگه.. خداروشکر داره 2030 اجرا میشه!!! واقعا جای تاسف داره.. یجور نوشتن تربیت جنسی کودکان در کشور ما جدی گرفته نمیشه.. انگار اون کشورایی ک جدی گرفتن به کجا رسیدن بچه هاشون.. فرهنگ به این چیزا نیست عزیزم.. ما اگر بی فرهنگ شدیم بخاطر اقتصاد مریض مملکتمونه.. هیچ نیازی به آموزش جنسی کودکان نیست.. چون فقط باعث از بین بردن همین ی جو غیرتی که توو ایرانیا مونده میشه.
1
گلدتگ
گلدتگ
1398/07/07
دوست عزیز تربیت جنسی کودکان از انحراف کشیده شدن و حتی سوءاستفاده جنسی از کودکان کمک شایانی میکنه.نظر شما برای ما محترمه باری همین تائییدش میکنیم. ولی از دیدگاه ما این کارگاه نه تنها ظرری برای کودکان نداره بلکه جلوی خیلی از اتفاقات رو هم می تونه بگیره.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید