محصولات پیشنهادی
اتو صورت کلینیک تندیس
اتو صورت کلینیک تندیس
اتو صورت کلینیک تندیس
توضیحات

گلدتگ امروز اتو صورت کلینیک تندیس رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که تحقیقات مختلف نشان داده است استفاده از روش اولتراسونیک فیشیال (Ultrasonic Facials) نسبت به روش های قدیمی و سنتی در مقیاسی عمیق تر عمل میکند و عمل پاکسازی و لیفت بسیار موثرتری را ایجاد میکند.

در این روش امواج صوتی ای که از این دستگاه خارج میشه به لایه های عمیقی از پوست نفوذ میکند و با ایجاد یک ماساژ فوق العاده روی پوست، باعث افزایش گردش خود در لایه های پوستی میشد. همچنین یونیزاسیون نقش زیادی در تغذیه و لیفت پوست صورت دارد. در یک کلام، نام ان(اتوی صورت) کاملا برازنده عمکلرد ان است و کاملا پوستی شفاف صاف و اتو شده نتیجه استفاده از این روش است.

این دستگاه را میتوان برای انواع پوست استفاده کرد اما نتایج حاصل از اون معمولا برای پوست هایی که دارای مشکلاتی مثل جوش و اکنه، چین و چروک و ... هستند قابل مشاهده تر هست. این روش برای افرادی که به دنبال یک روش ایمن با مزایای ضدپیری هستند هم گزینه مناسبی هست.

از دیگر فواید استفاده از این روش میتونیم به درمان بسیاری از مشکلات پوستی مثل منافذ پوستی مسدود شده، چربی_اضافی پوست، جوش های سر سیاه و سر سفید، خشکی و پوسته پوسته شدن پوست، رنگ پوست کسل کننده، بافت های ناهموار پوستی و ... اشاره کرد.

مریم وحیدی
1398/06/28
قرمزی یا تورم ایجاد میکنه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/06/31
دوست عزیز تا جایی که ما اطلاع داریم باعث تورم و قرمزی نمیشه اما برای اطلاعات پزشکی و تخصصی بیشتر لطفا از خود مجموعه تندیس مشاوره بگیرید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید