محصولات پیشنهادی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
توضیحات

گلدتگ امروز پکیج بازی مگنتی رو برای بچه های عزیز داره که در این اسباب بازی علاوه بر پرورش خلاقیت بچه ها می‌تونن با قوانین فیزیک و مغناطیس نیز آشنا بشن.

امروزه ثابت شده مگنت‌تراپی و استفاده از وسایل و بازی های مغناطیسی علاوه بر خواص درمانی، کمک به سزایی در رشد و افزایش قد کودکان می‌کنند و از آنجا که تاثیر مگنت‌ها بر بدن از طریق ارتباط آن‌ها با کف دست می‌باشد، شاید بتوان گفت بازی‌های مغناطیسی به نوعی همان مگنت‌ تراپی می باشد.

تئوری مگنت‌‌ تراپی این است که میدان مغناطیسی ناشی از آهن‌ربا به داخل بدن نفوذ کرده و بر روی تک تک سلول‌ها اثر می‌گذارد و عملکرد سیستم عصبی و سایر ارگان‌های بدن را بهبود می‌بخشد. بنابراین سازه های مگنتی علاوه بر فراهم آوردن اوقات فراغت، آموزش و سلامت کودکان را هم در نظر دارد.

سيد جواد سادات
1398/06/22
سلام این گلدتک خریداری شده را با وسایل دیگه که شنبه قرار شد فرستاده شود بفرستین ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/06/23
سلام دوست عزیز پیک از شرکت خارج شده و امکان اضافه کردن کالاهای جدید رو نداریم
ونوس شین
1398/06/25
سلام من اولین باره که چیزی سفارش میدم از اینجا، ما اینو خریدیم و کدش هم برام اس ام اس شد ولی برای ادامش نتم قطع شد میخاستم ببینم کی ارسال میشه برامون؟ لازمه تماس بگیرم یا نه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/06/26
سلام ونوس جان به جمع دوستان گلدتگ خوش اومدین ارسال سفارشات در تهران حداکثر 3 روز بعد از آخرین ثبت سفارش با هزینه 3500 تومان لطفا منتظر تماس تیم پشتیبانی برای هماهنگی ارسال با پیک شرکت باشین
حلحلل خخحببح
1398/07/07
سلام امکان لغو سفارش داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/07/08
سلام دوست عزیز این امکان برای شما عزیزان فراهم شده که بتونین در صورت معیوب بودن کالا در مدت 48 ساعت و در صورتیکه از محصول خوشتون نیاد (کالا مثل روز اولش باشه) تا 7 روز کاری با تیم پشتیبانی تماس بگیریدو اون رو مرجوع کنین.همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت شما عزیزان.
مهرداد پورموسوی
1398/07/10
واقعا همچین جنش بی کیفیت بعید بود از گلدتگ اونم با این قیمت احساس میکنم 10 هزار تومان اتیش میزدم لذت بیشتری داشت تا خرید این محصول به هیچ عنوان پیشنهادش نمیکنم اینا تکنیک های عکاسی ماکروعه گفتم بیاد قدیم اون اهنربا دقلوعه خاطره میشه اینقدر کوچیکن ک فکرشم نمیتونید بکنید کل مجمعومهش اندازه کف دست هم نمیشه ولی طوری عکس گرفتن که احساس میکنی چقدر عالی... اطلا نخرید
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/07/10
سلام دوست عزیز این کالا برای کودکان ارائه شده و ابعاد حدودی کالا در قسمت ویژگی ها درج شده ابعاد پکیج : 9x11x1cm هستش و برای جلب رضایت هر چه بیشتر شما 7 روز مهلت مرجوع کالا در نظر گرفته شده تا در صورت نارضایتی بتونید کالاتون رو مرجوع کنید،با کمال میل طبق شرایط سایت اگر کالا ایراد داشته باشه میتونید قبل از اتمام 7 روز کاری با تیم پشتیبانی برای مرجوع کالاتون تماس بگیرید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید