محصولات پیشنهادی
شیر غلیظ شده الفجر DAWN
شیر غلیظ شده الفجر DAWN
شیر غلیظ شده الفجر DAWN
توضیحات

گلدتگ امروز شیر غلیظ شده رو به شما عیزیزان پیشنهاد میده ، همونطور که میدونین شیر یک نوشیدنی مقوی در کنار وعده‌ های مهم غذایی به خصوص صبحانه مورد مصرف قرار می‌ گیرد و برای سلامتی ضروریست.

مصرف درست شیر همراه با صبحانه یا میان وعدهاست ، این محصول نیز به دلیل مواد مصرفی که داره میتونه انتخابی عالی برای درست کردن انواع دسر ، سرو کردن به همراه شیر قهوه ، بستنی و .... باشه .

 

ایمان دماوندی
1398/05/08
سلام دوستان گلدتگی عزیز این محصول هم مشاهده کردم نیاز به توضیح بیشتری دارد که در ذیل ذکر میگردد امید دارم مفید فایده دوستان باشد. شیر تبخیر شده دو نوع محصول داره، نوع شیرین شده که بهش شیرعسلی Sweetened condensed milk گفته می شه و نوع غیر شیرین به نام شیر تبخیر شده Evaporated milk. این دو محصول بافت و طعمی کاملا متفاوت دارن، شیرعسلی کشسان، چسبناک و بافتی شبیه به شیره توت غلیظ داره، در صورتیکه شیر تبخیر شده بافتی شبیه به خامه و به هیچ وجه در دستورها قابل جایگزینی نیستن. شیر عسلی Sweetened condensed milk در ایران با مارک الفجر یا گُلدن لاین در سوپرمارکت های بزرگ و لوازم قنادی ها موجود است. شیر عسلی با 60 درصد رطوبت کمتر از شیر و 40 درصد شکر، نقش غلیظ کننده در سرهایی مثل پودینگ و کرم ها، ایجاد بافت در دسرهایی مثل بستنی سریع، طعم دهنده و کاراملی کننده در کیک ها و شیرینی ها رو داره و بافت و نقش اون هیچ ربطی به شیر یا ترکیب شیر و عسل نداره، پس به هیچ وجه قابل جایگزینی با شیر نیست. پس اگر در مواد اولیه دستوری شیرعسلی داره و به هر دلیلی مایل به استفاده از اون نیستید، باید از آماده پختن اون دستور صرفنظر کنید. دقت کنید که شیر عسلی به دلیل حرارت زیادی که دیده و شکر زیادی که داره موندگاریش تا قبل از باز شدن قوطی بسیار بالاست و تا دو سال تاریخ مصرف داره. بعد از باز شدن و استفاده کردن، حتما باقیمانده مواد را از قوطی خارج کنید، در ظرف دربسته ریخته و در یخچال نگهداری کنید. شیرعسلی بعد از باز شدن در یخچال تا دو هفته قابل نگهداریه، ولی اگر خواستید شیرعسلی باز شده رو بیش از این مدت نگهداری کنید، تا سه ماه در فریزر موندگاره. برای مصرف از شب قبل در یخچال بذارید تا آب شه و بعد خوب هم بزنید. اگر قوطی شیر عسلی فرو رفتگی، زنگ زدگی یا حفره ای داره ازش استفاده نکنید و دور بندازید. موفق و پیروز باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/05/09
سلام دوست عزیز از راهنمایی شما سپاس گزاریم
هدایت اله عقیدت
1398/06/04
قیمتش بالاست با قیمت کمتری از بازار خرید کردم
1
گلدتگ
گلدتگ
1398/06/04
ممنونم که طبق گفته هاي ما در بخش شرايط استفاده درمورد کيفيت و قيمت محصولات استعلام ميگيريد و نظرت رو با ما درميون ميگذاريد تا دوستاي ديگه با اطلاعات کافي سفارششون رو ثبت کنن. قيمت محصولاتي که ما به شما عزيزان پيشنهاد ميديم با توجه به استعلام قيمت توسط تيم فروش هستش و امکان داره در مراکز و مناطق مختلف متفاوت باشه بهمين دليل در بخش شرايط استفاده ذکر شده براي خريدي مطمئن،حتما قبل از سفارش گلدتگ، از تمامي مراکز "آنلاين" و فروشگاهي استعلام قيمت، امکانات و کيفيت بگيريد ضمن اينکه تفاوت قيمت در شهرهاي ديگه عادي هستش اما با اين وجود ما کاربراي زيادي رو مثل شما در شهرستان داريم که بهمون لطف دارن و با در نظر گرفتن هزينه پست از ما خريد ميکنن.
azam mashayekhi
1398/05/12
مکمل و طعم دهنده خوبی است .
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/05/12
دوست خوبم از اینکه این محصول مورد پسندت قرار گرفته ،خیلی خوشحالیم ممنون از همراهیت
زینب جعفرپور
1398/05/09
گلدتک عزیز الان این محصول شما شیرعسلی یا شیر تبخیر شده است من قبلا شیر عسلی خریدم با اون دسر درست کردم خیلی خوشمزست الان می خوام بدونم کدومه این محصول که با خیال راحت تهیه کنم ممنون از اطلاعات خوبی که آقای دماوندی دادن
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/05/09
دوست عزیز این محصول شیر عسلی نیست و شیر غلیظ شده با شکر هست
مهدیه پزشکیان
1398/05/29
گلدتگ جان میشه شیر خشک هم بذارین
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/05/30
دوست خوبم پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.
مه رضایی
1398/07/07
این محصول رو خریداری کردم. شیرو عسل هست نه شیرغلیظ شده. خیلی شیرین هم هست. مزه اش کاملا سلیقه ایه
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/07/08
دوست خوبم ممنون که نظرت رو ثبت کردی
زهراسادات فائق
1401/04/08
سلام شیرعسل الفجرکی موجودمیشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/04/08
سلام زهرا جان مشخص نیست

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

kolbadi kolbadi
— 1398/06/15 ساعت 18:21

رنگ شیری رنگ نیست زده...تاری انقضا هم مخدوشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید