محصولات پیشنهادی
دستگاه هسته گیر آلبالو و گیلاس
دستگاه هسته گیر آلبالو و گیلاس
دستگاه هسته گیر آلبالو و گیلاس
دستگاه هسته گیر آلبالو و گیلاس
دستگاه هسته گیر آلبالو و گیلاس
توضیحات

گلدتگ امروز هسته گیر آلبالو و گیلاس رو به شما عزیزان معرفی میکنه که کارکرد خیلی آسونی داره و بکمک اون میتونید در زمانی کوتاه ، هسته انواع میوه‌های مختلف مثل گیلاس ، آلبالو ، خرما و ... رو براحتی در بیارید.

این گلدتگ بخاطر داشتن محفظه جداگانه  ،هسته‌های گرفته شده رو درون خودش نگه میداره.طریقه استفاده ازش هم خیلی راحته و کافیه تا دستگاه رو روی یک سطح صاف قرار بدید و آلبالوهارو (ترجیحا بصورت خشک) درون مخزن بریزید و یک کاسه برای جمع‌آوری آلبالو زیر دسته پیستونی قرار بدید ، سپس سریع و بدون مکث روی دسته پیستونی فشار بدید تا هسته‌گیری انجام بشه.

این محصول بخاطر عدم دخالت دست در بیروت آوردن هسته،کاملا تمیز و بهداشتیه و بکمک اون میتونید انواع کمپوت و ترشی‌های خونگی‌ رو براحتی و در زمانی کوتاه درست کنید.

سارا سامی
1398/05/16
سلام، من از این هسته گیرهای آلبالو تهیه کردم، کیفیت و کارایی خوبی دارن، آلبالو رو هم له نمیکنن اصلا، در کل پیشنهاد خوبیه و خریدش رو توصیه میکنم و از خریدم خیلی راضی هستم، ممنون از گلدتگ عزیز بابت این پیشنهادات خوبشون
1
گلدتگ
گلدتگ
1398/05/16
سلام ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی تا کاربرای عزیزمون با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن. ممنون از همراهیتون

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید