محصولات پیشنهادی
ماسک صورت طلا Jana
ماسک صورت طلا Jana
ماسک صورت طلا Jana
ماسک صورت طلا Jana
ماسک صورت طلا Jana
ماسک صورت طلا Jana
توضیحات

گلدتگ امروز ماسک صورت طلا Jana رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که مدل Gold With Black با حجم 100 میلی‌لیتر هستش. این ماسک قابل‌ استفاده برای خانم‌ها و آقایان و مخصوص انواع پوست‌ میباشد. 

زیبایی طبیعی همیشه بهتر از زیبایی مصنوعی است. افراد زیادی این روز‌ها به زیبایی خود اهمیت می‌دهند. اما استفاده از لوازم آرایشی روی یک زمینه‌ی سالم زیباتر جلوه خواهد کرد.

ماسک صورت  Jana پاک‌کننده‌ی عمیق پوست صورت بوده که سرشار از ویتامین E و برای پوست بسیار مفید است. ویتامین E از آن دسته ویتامین‌هایی است که علاوه‌بر تاثیری که روی سلامت بدن دارد، می‌تواند زیبایی و ظاهر فرد را نیز بهبود بخشد. این ویتامین در بسیاری از محصولات مربوط به زیبایی وجود دارد. در واقع ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان است و تحقیقات مختلف نشان داده‌اند که این ویتامین می‌تواند یک عامل ضدسرطان باشد و همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و همه‌ی این‌ها اثر خود را روی پوست و مو نشان می‌دهند. 

ماسک جانا با آثار مرطوب‌کنندگی خود در بهبود التهابات پوستی موثر است. همچنین از پوسته‌پوسته‌شدن پوست‌های خشک که ممکن است باعث مسدودشدن منافذ پوستی شوند، جلوگیری می‌کند.

مینا محبوبی
1398/05/06
سلام این ماسک خوبی هست من قبلا از شما ماسک ذغال همین برند رو گرفتم ، صورت رو روشن و تر و تازه میکنه از این ماسک طلاش هم الان یک دونه سفارش دادم که لطفا نگه دارید حضوری میام ببرم . با تشکر.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/05/06
سلام مینا جان ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی تا کاربرای عزیزمون با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن. ممنون از همراهیتون
حدیث آیدینی
1398/06/20
سلام من این ماسک رو همون روز اولی که در کانال قرار دادید سفارش دادم ولی تازه استفاده کردم احساس می کنم با یکبار استفاده تاثیرش فوق العاده بوده و کاملا مشهوه اگر کسی حوصله استفاده از ماسک رو داره توصیه می کنم حتما این ماسک رو تهیه کنه
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/06/20
سلام حدیث جان چقدر خوبه که از این محصول راضی هستی،ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی تا کاربرای عزیزمون با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.ممنون از همراهیتون
حسام رضائی
1398/07/20
این ماسک رو من هم سفارش دادم دستم رسید، ولی میخوام بدونم اسم این ماسک طلایی هست ولی خود ماسکش طلایی نیست و سیاه هستش، میشه بگید دلیلش چیه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/07/21
دوست عزیز ترکیب طلا و کربن هستش ولی به دلیل قالب بودن رنگ کربن رنگ ماسک رنگ مشکی هستش اما خواص هر دو (balck , gold) ماسک رو داره.
حاتم جلالی
1398/09/06
سلام من این ماسک رو خریدم فقط وقتی میخوام از پوست جداش کنم درد داره، مثل ماسک های پیل آف دیگه نیس، کسی دیگه هم این مشکل رو داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/09/06
سلام دوست عزیز کامنت شمارو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردن نظر شونو بگن
ثنا ملکی
1398/09/14
سلام من این محصولو تهیه کردم خیلی راضیم و تاثیرش رو دیدم واقعا عالیه و از مدل دیگه بلک ماسک موجود تو سایت بهتره ممنون از تیم خوبتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/09/16
دوست عزیز بسیار خوشحالیم که کالا مورد پسند شما بود ممنون از اینکه وقت گذاشتین و نظر تونو ثبت کردین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

طناز رضایی
— 1398/05/08 ساعت 10:00

من ازش استفاده کردم خیلی خوبه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید