محصولات پیشنهادی
کمپوت آناناس حلقه ای Mainz
کمپوت آناناس حلقه ای Mainz
کمپوت آناناس حلقه ای Mainz
کمپوت آناناس حلقه ای Mainz
کمپوت آناناس حلقه ای Mainz
توضیحات

تا امروز نمونه های مختلفی از کمپوت های آناناس رو به شما عزیزان پیشنهاد دادیم و هر بار با استقبال خوب شما عزیزان رو به رو شدیم به همین خاطر گلدتگ امروز کمپوت آناناس حلقه ای Mainz رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که این مدل نیز دارای وزن 570 گرم می باشد و همونطور که میدونین میوه آناناس سرشار خواص متعددی است.

خوبه که بدونین آناناس حاوی آنزیم مخصوصی است كه با شكستن ساختمان پروتئین غذاها به هضم آنها كمك می‌كند ، از آب آناناس می‌توان به عنوان هضم‌كننده و نرم‌كننده غذاهای مختلف نظیر گوشت استفاده كرد.

همچنین از آنزیم مخصوص در آناناس می‌توان در تهیه غذاهای ژلاتینی نظیر انواع دسرها و ژله استفاده كرد. متخصصان معتقدند آناناس برای بهبود دستگاه گوارش مفید و منبع خوبی برای منیزیم و حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین C و ویتامینB1 است.

آناناس به دلیل داشتن مقدار زیادی ویتامین C ممكن است باعث سوزش مختصر نوك زبان شود كه نگران‌كننده نیست ، خوردن روزانه نصف یك آناناس طبیعی مانع بروز بسیاری از بیماری‌ها می‌شود؛ مثل فشارخون بالا، گرفتگی سرخرگ‌ها، رماتیسم و سرطان.

آناناس پایین آورنده تب است و سموم را از بدن دفع و ایجاد تعرق می‌كند و همچنین آناناس سبب كاهش چروك پوست و پاكسازی سلول‌های مرده آن می‌شود . 

 

دوستان توجه داشته باشید که به دلیل فلزی بودن قوطی کمپوت فراموش نکنید که پس از باز کردن درب قوطی فلزی،کمپوت ها را درون یک ظرف شیشه ای در یخچال نگهداری نمایید.

 

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید