محصولات پیشنهادی
دستگاه طراحی ناخن Nail Perfect
دستگاه طراحی ناخن Nail Perfect
دستگاه طراحی ناخن Nail Perfect
دستگاه طراحی ناخن Nail Perfect
دستگاه طراحی ناخن Nail Perfect
توضیحات

گلدتگ امروز دستگاه طراحی ناخن Nail Perfect رو به شما عزیزان معرفی میکنه که به شما این امکان را می دهد که انگشتانتان را زیبا تر از همیشه کنید.

دیگر نیازی به وقت گذاشتن زیاد برای طراحی بر روی ناخن های خود ندارید در کمترین زمان، بهترین طرح ها را  بر روی ناخن های خود بزنید.

این دستگاه یک وسیله مورد نیاز برای خانم هایی است که مایلند داشتن ناخن های زیبا بدون صرف هزینه زیاد و رفتن به آرایشگاه را تجربه کنند.

شما می توانید با استفاده از این دستگاه بدون لغزش و کثیف کردن انگشتان و ناخن های خود، به راحتی و به زیبایی ناخن های خود را طراحی کنید.

این دستگاه شامل 3 دیسک با شکاف هایی با اندازه های متفاوت، برای سایزهای مختلف ناخن می باشد که طراحی ناخن را برای شما راحتر و ساده تر می سازد. 

برای استفاده فقط کافی است لاک مورد نظر خود را بر روی پایه لاک بگذارید که مانع ریختن لاک شود و بعد از آن، ناخن های خود را روی شکاف های ثابت قرار دهید سپس شروع به لاک زدن کنید،علاوه بر آن صفحه غیر متحرک دستگاه، دستان شما را بی حرکت نگه می دارد و از بیرون زدگی لاک از ناخن های شما جلوگیریی می کند. 

نسیم حسین زاده
1398/04/29
میشه بیشتر توضیح بدید چیزی معلوم نیست. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/04/29
عزیزم در قسمت توضیحات اطلاعات نحوه استفاده از این محصول درج شده
شيما حسيني
1398/04/31
ميشه بگيد طراحي ميكنه يا نه آخه توي عكس فقط لاك زدن معلومه
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/04/31
شما می توانید با استفاده از این دستگاه بدون لغزش و کثیف کردن انگشتان و ناخن های خود، به راحتی و به زیبایی ناخن های خود را طراحی کنید. این دستگاه شامل 3 دیسک با شکاف هایی با اندازه های متفاوت، برای سایزهای مختلف ناخن می باشد که طراحی ناخن را برای شما راحتر و ساده تر می سازد. برای استفاده فقط کافی است لاک مورد نظر خود را بر روی پایه لاک بگذارید که مانع ریختن لاک شود و بعد از آن، ناخن های خود را روی شکاف های ثابت قرار دهید سپس شروع به لاک زدن کنید،علاوه بر آن صفحه غیر متحرک دستگاه، دستان شما را بی حرکت نگه می دارد و از بیرون زدگی لاک از ناخن های شما جلوگیریی می کند.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید