محصولات پیشنهادی
تور دریاچه فراخین و آبشار دارنو
تور دریاچه فراخین و آبشار دارنو
تور دریاچه فراخین و آبشار دارنو
تور دریاچه فراخین و آبشار دارنو
توضیحات

گلدتگ امروز آژانس اطلس جهان تارا رو به شما عزیزان معرفی میکنه که تور یک روزه دریاچه فراخین و آبشار دارنو برای جمعه 28 تیر برگزار میشه.

دریاچه فراخین در استان مازندران، شهرستان نوشهر، بخش کجور واقع شده است. این تالاب در میان جنگل‌های پهن‌برگ هیرکانی قرار گرفته. آب آن از چشمه فراخین تامین می‌شود که در دل جنگل‌های بالادست نوشهر قرار گرفته. برای رسیدن به این دریاچه دو راه وجود دارد. 

همان‌طور که گفتیم، این دریاچه یک تالاب جنگلی در میان درخت‌های سر به فلک کشیده است. این موقعیت باعث شده منطقه فراخین بسیار بکر بماند. این دریاچه از مناطق کمتر شناخته شده در ایران است. مسیر رسیدن به آن هم بسیار زیبا و دیدنی است، زیرا برای رفتن به دریاچه باید از میان جنگل عبور کرد. در واقع، زیبایی دریاچه فراخین از جاده‌اش شروع می‌شود و از همان ابتدای راه می‌توانید سفری به یادماندنی و منحصر به فرد را تجربه کنید. هوای این منطقه به خاطر بکر بودن بسیار تمیز است و همین موضوع باعث شده مقصد ایدئالی برای گردشگران دوستدار طبیعت باشد. هوای پاک و زیبایی بی‌نظیر این منطقه شما را هم مانند بسیاری از طبیعت‌گردان و گردشگران حرفه‌ای شیفته خود خواهد کرد. 

آبشار دارنو در واقع مجموعه‌ای از 7 آبشار مختلف است. آبشار دوم، آبشار اصلی، بلندترین آبشار است و حدود 25 متر ارتفاع دارد. آبشارهای دیگر در بالادست همین آبشار بلند قرار گرفته‌اند. همان‌طور که گفتیم برای رسیدن به آبشار باید پیاده‌روی کنید و همین موضوع مسیر را برای‌تان دلچسب‌تر می‌کند. عبور از کنار رودخانه و از میان جنگل تجربه‌ای لذت‌بخش خواهد بود. پوشش گیاهی این منطقه هم آشنا و به طور کلی شبیه بیشتر مناطق شمالی ایران است. وقتی از میان درختان بلند توسکا بگذرید و پس از پیاده‌روی این آبشارهای زیبا را جلوی چشم‌تان ببینید خستگی راه از تن‌تان بیرون می‌رود.   

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید