محصولات پیشنهادی
ساعت ARMANI مدل Ceramica
ساعت ARMANI مدل Ceramica
ساعت ARMANI مدل Ceramica
ساعت ARMANI مدل Ceramica
ساعت ARMANI مدل Ceramica
توضیحات

گلدتگ امروز ساعت مردانه سرامیکی برند ایتالیایی و معروف آرمانی رو به شما  پیشنهاد میده که برای دوستانی میتونه جالب باشه که به هیچ وجه نمیخواند حتی کسی به تقلبی بودن ساعتشون هم فکر کنه ، چون مدل هایی مثل rolex یا AP بخاطر قیمت خیلی بالایی که دارند احتمال فیک بودتشون خیلی بیشتر هستش تا این مدل که نمونه اصلیش حدود ۱.۵ میلیون تومان قیمتشه که دقیقا هم مشابه به این مدل high copy هستش.

فرزاد عطاالهی
1393/05/26
با سلام، خواستم بدونم وقتی فرمودید که "عکس های اسلایدر، عکس واقعی از محصول هستند که توسط تیم گلدتگ گرفته شده اند و عکس اینترنتی نیستند" پس چرا دوخت بند طبق فرمایشتون نارنجی نیست! مشخصه که عکسها طراحی شده و تصاویر محصول اوریجینال هستن.
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/05/27
سلام فرزاد جان. ممنون از کامنتتون و خوشحالم که نظرتون رو نوشتین چون تا وقتی که کاربران با دقتی مثل شما داریم لازم نیست خودمون تمام گلدتگ ها رو برای ویرایش بررسی کنیم! اگه شما این عکس رو توی سایت دیگه ای دیدین که یک جایزه 1000000 تومانی از طرف گلدتگ دارین! فرزاد عزیز تمامی عکسهای این سایت توسط تیم حرفه ای عکاسی و در آتلیه مجزای سایت گرفته میشه و اگه شک دارین تمامی فایلهای عکس ها قابل ارائه هستن. دلیل این اشتباه تایپی هم اینه که برای صرفه جویی در زمان بشه متن این گلدتگ از روی ساعت سیکو Seiko وارد شده بود و این توضیح پاک نشده بود.
محمد نظرى پور
1393/05/28
سلام و خسته نباشيد, شما اين ساعت رو پيشنهاد داديد برا هديه به استادم , بنظرتون استادم فکر نميکنه ارزون باشه ؟ پکيج کادويى ک نوشتيد ميشه عکسشو بذاريد, اين کادو رو براى روز دفاعم ميخوام بدم خيلى برام مهمه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/05/28
محمد جان من به نسبت هزینه ای که فرمودید بهتون گفتم . شما می تونید به دفتر سایت بیاین و از نزدیک ساعت های موجود رو چک کنید.
مجتبی یونسی
1393/06/03
با سلام
لطفا از این کالا عکسهای بیشتری بزارید و ترجیحا از جعبه اون هم عکس بزارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/03
سلام مجتبی جان درخواست شما رو به واحد عکاسی رسوندم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید