محصولات پیشنهادی
مطب دندانپزشکی دکتر پیشوا
مطب دندانپزشکی دکتر پیشوا
مطب دندانپزشکی دکتر پیشوا
مطب دندانپزشکی دکتر پیشوا
مطب دندانپزشکی دکتر پیشوا
مطب دندانپزشکی دکتر پیشوا
توضیحات

یکی از مهمترین شاخصه های یک لبخند زیبا داشتن دندان های سالم و زیبا و سفید است ، و از معیارهای زیبایی چهره افراد داشتن لبخند زیبا با دندان های سفید است ، به همین خاطر گلدتگ امروز جرمگیری و بروساژ دو فک در مطب دندانپزشکی دکتر پیشوا رو به شما دوستان پیشنهاد میده از بین بردن جرم های هر دو فک راه را برای رسیدن به داشتن لبخندی زیبا آسان کرده.

جرم در واقع رسوبی است که روی دندان‌ها و لثه تشکیل می‌شود و نه‌تنها باعث ایجاد بوی بد دهان می‌شود، بلکه رنگ و سلامت دندان‌ها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و می‌تواند به پوسیدگی آنها و بروز بیماری‌های لثه منجر شود.جرم های تشکیل شده بر روی دندان به مرور باعث آب رفتن لثه شده و خود جایگزین آن می شود.

این امر چون به تدریج اتفاق می افتد، بیمار متوجه عقب نشینی لثه نمی شود و فضای خالی ای که بین دندان ها در اثر عقب نشینی لثه ایجاد می شود، از دید بیمار پنهان می ماند.

امیدواریم شما هم بتونین از این تخفیف عالی جرم گیری استفاده کنید تا از عوارض ناشی از جرم دندان هاتون جلوگیری بشه.

بهار مظفری
1398/06/05
من از این گلدتگ استفاده کردم. برخوردشون عالی بود. کارشون هم خیلی خوب بود.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/06/05
دوست عزیز خیلی خوشحالیم که راضی بودین و لطف کردین برامون نطرتون رو نوشتین
محمد قنبری
1398/03/07
سلام و خسته نباشید به تیم حرفه‌ایی و فوقالعاده گلدتک میخواستم بپرسم این افی که گذاشتین فقط برای جرمگیری هست و برای بروساژ باید مبلغ جداگانه‌ایی پرداخت کرد،یا اینکه این اف برای هردو یعنی جرم گیری و بروساژ هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/03/08
هر کد شامل جرمگیری و بروساژ دو فک میباشد دوست عزیز
محمد قنبری
1398/03/13
سلام و خسته نباشید .من این گلدنگ رو خریداری کردم و با شماره‌ مطبی که برای تماس و هماهنگی برای وقت گرفتن برای انجام جرمگیری گذاشتین هر چقدر تماس میگیرم شماره مشکل داره و تماس اصلا بر قرار نمیشه .
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/03/22
دوست عزیز تلفن چک شد مشکلی نداره
Niloofar Ahmadi
1398/03/13
سلام گلدتگ عزیز من از طریق گلدتگ از این خدمات استفاده نکردم ولی پریروز 4 نفری از این خدمات استفاده کردیم بسیار بسیار عالی کار کردن و هممون از جرمگیری و بروساژ خیلی راضی هستیم هیچ جرمی باقی نموند و کوچکترین زخم و آسیبی به لثه ها واررد نشد بسیار حرفه ای و با حوصله و دقت کار کردن.از خانم دکتر و دستیارشون بسیار ممنونیم. مرسی :)
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/03/26
نیلوفر جان خوشحالیم که موفق به جلب رضایتت برای خدمات این مجموعه شدیم .عزیزم ممنون که این تجربه خوب رو با ما و دوستان دیگه درمیون گذاشتی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید