محصولات پیشنهادی
لگ طرح جین Slim Lift
لگ طرح جین Slim Lift
لگ طرح جین Slim Lift
لگ طرح جین Slim Lift
لگ طرح جین Slim Lift
لگ طرح جین Slim Lift
لگ طرح جین Slim Lift
توضیحات

گلدتگ امروز شلوار طرح جین از برند Slim'n Lift رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای طرح جیب ، دوخت کمر و جای زیپه و برای استفاده در منزل و بیرون از منزل کاربردیه ، همچنین بخاطر داشتن Lycra (کش) در پارچه ، برای پوشیدن در هنگام ورزش و انجام حرکات کششی مثل یوگا و ایروبیک هم قابل استفاده هستش.ویژگی بعدی ، داشتن کمر کشی و تراکم بالا هستش و میتونه برای سایزهای مختلف قابل استفاده باشه.

توجه داشته باشید که در قسمت توضیحات پشت پکیج نوشته شده که این شلوار حالت گن داره و اندامتون رو جمع و خوش فرم میکنه و در خیلی از سایت های مختلف ،این محصول با این ویژگی بفروش میره ، اما از نظر ما یک محصول بی کیفیت هستش و تمام اون ویژگی ها ، شعارهای تبلیغاتیه که برای فروش بیشتر محصول بکار میره و مورد تایید ما نیست و فقط بخاطر اینکه تبلیغات زیادی روی اون میشه و درخواست های زیادی داشتیم ، اون رو برای شما آماده کردیم تا با تخفیف خوب بتونید اون رو تهیه کنید.

قبلا هم این گلدتگ رو به شما معرفی کرده بودیم و با وجود اینکه قیمت بالاتری داشت و نمونه هایی با کیفیت بهتر هم داشتیم ، استقبال خوبی ازش شد و نظرات مثبتی دریافت کردیم ، این بار تیم فروش ما موفق شدند تا با تخفیف بیشتر این محصول رو برای شما آماده کنند و به نظر اون ها نسبت به قیمت بعد از تخفیفش ، کیفیت قابل قبولی داره.

 

 

dknhnhkf

سارا سامی
1398/03/12
برعكس يه تعداد از دوستاني كه گفته بودن اين لگ اصلا خوب نيست، به نظر من نسبت به مبلغي كه پرداخت ميشه بسيار كاربردي و مناسب هست... شايد يه مقدار نازك باشه و جنسش نخي نباشه اما دركل براي مصارف روزمره خوبه... كيفيت يه كالا يه بعد از ويژگي هاي اون هست و قيمت اون بعد ديگه... اين لگ با توجه به قيمتش مناسب هست، من از هر دو رنگ اين لگ ها هركدوم چندتا خريداري كردم و خيلي راضي هستم با تشكر از تيم خوب و زحمتكش گلدتگ كه انقدر مشتري مدار هستن و صادقانه ويژگي هاي كالاهارو بيان ميكنن
1
علی عسکری
1398/03/16
دو تا از این لگ خریداری کردم.کاملا بی کیفیت و جنس به صورت کاملا پلاستیکی به صورتی که برق پلاستیک کاملا مشهود است.
0
سعیده زارع
1398/03/03
سلام طبق توضیحات یعنی این محصول بی کیفیت است؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/03/04
سلام همونطور که همیشه گفتیم کیفیت کالا رابطه مستقیم با قیمت پس از نخفیف دارد و نسبت به قیمت بعد از تخفیفش ، کیفیت قابل قبولی داره.
سپیده خرقانی
1398/03/04
سلام این شلوار کشی است؟ به سایز 38 میخوره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/03/04
سلام سپیده جان بله همونطور که نوشتیم پارچه کشی LYCRA داره و برای انتخاب بهترتون جدول سایزبندی در قسمت توضیحات قرار داره
F. jaberi
1398/03/04
سلام میشه رنگ روشن هم بیارین ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/03/04
سلام دوست خوبم پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.
بهناز اردلانی
1398/03/08
قیمت خوبه / فقط اینکه بعضی از این ساپورتها بعد از شستشو بسیار پوسیده میشوند
0
یکتا اورومی
1398/03/12
سلام. من یک دونه از این لگ ها سفارش دادم. نیم ساعت پیش برام اوردن ولی هر دو ساق پا، به صورت عمودی پاره است. میخوام مرجوع کنم. چه کار باید بکنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/03/13
سلام دوست عزیز برای جلب رضایت هر چه بیشتر شما 7 روز مهلت مرجوع کالا در نظر گرفته شده تا در صورت نارضایتی بتونید کالاتون رو مرجوع کنید،با کمال میل طبق شرایط سایت اگر کالا ایراد داشته باشه میتونید قبل از اتمام 7 روز کاری با تیم پشتیبانی برای مرجوع کالاتون تماس بگیرید
مريم حسين زاده
1398/04/10
خیلی بده من با اینکه حضوری خریدم متوجه نشدم از بالای باسن کاملا جر خوردگی داره . اصلن بدرد نمیخوره. راضی نبودم از این مورد که خریدم من چه کنم گلدتک جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/04/10
این امکان برای شما عزیزان فراهم شده که بتونین در صورت معیوب بودن کالا در مدت 48 ساعت و در صورتیکه از محصول خوشتون نیاد (کالا مثل روز اولش باشه) تا 7 روز کاری با تیم پشتیبانی تماس بگیریدو اون رو مرجوع کنین.همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت شما عزیزان.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

سعید کاظمی
— 1398/04/29 ساعت 20:23

جنسش پلاستیک هستش و اصلا قابل قبول نیست

مه رضایی
— 1398/03/18 ساعت 16:25

خیلی بد بود هم جنسش هم اینکه یه سوراخ توی پارچه بود که با پوشیدن بازتر شد . اصلن بدرد نمیخوره. راضی نبودم از این مورد که خریدم!

عفت رنجبر
— 1398/03/05 ساعت 16:46

افتضاح بود بدبختانه من دوتا هم خریدم مثل مشعما میمونه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید