محصولات پیشنهادی
برداشتن خال و زگیل در مطب شرقی
برداشتن خال و زگیل در مطب شرقی
برداشتن خال و زگیل در مطب شرقی
برداشتن خال و زگیل در مطب شرقی
توضیحات

گلدتگ امروز برداشتن خال و زگیل در مطب شرقی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که می تونید با یک تخفیف فوق العاده از شر خال هایی که دوسشون ندارید خلاص بشید. این کار دیگه مثل قبل با روش های سنتی و قدیمی که احتمال بروز مشکلات خیلی وخیم تر از داشتن خال رو بهمراه داشت انجام نمیشه و دستگاه های مخصوص این کار ساخته شدند که در کمترین زمان و بصورت کاملا بهداشتی خال رو بر میدارند.

دستگاه پلکسر یکی از جدیدترین  تکنولوژی های حال حاضر جهان در حوزه زیبایی و مراقبت از  پوست می باشد . این دستگاه با استفاده از تولید نیروی پلاسما کار میکند و این اولین ژنراتور تولید نیروی پلاسماست که در کار های زیبایی استفاده می شود . در حال حاضر از این روش در زمینه پزشکی و درمان ، و آرایشی و زیبایی استفاده می شود .این دستگاه توان تصعید پوست را دارد که به عنوان لیفت آذرخشی نیز شناخته می شود به این صورت که گاز های موجود در هوا را یونیزه کرده و پلاسما ایجاد میکند و موجب جوانسازی ، لیفت و سفت شدن پوست بدون هیچ برش و آسیب عمیق به اطراف و داخل پوست می شود .مهمترین و پراستفاده ترین کاربرد  این دستگاه  خالبرداری و بلفاروپلاستی (رفع افتادگی پلک ) است که باعث پرطرفدار شدن این دستگاه شده است زیرا پلکسر کار بلفاروپلاستی را بسیار ساده تر و راحت تر از روش قبلی که تنها با جراحی امکان پذیر بود انجام میدهد .  

تا امروز خدمات مختلفی از این مرکز رو به شما معرفی کردیم و نظرات مثبتی در مورد نحوه ارائه خدمات و برخورد دریافت کردیم ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما رو بدست بیاریم ، پس مثل همیشه منتظر نظرات شما بعد از استفاده از خدمات هستیم. 

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید