محصولات پیشنهادی
کرایولیپولیز 2016 وکیوم دار در مرکز لاغری عارف
کرایولیپولیز 2016 وکیوم دار در مرکز لاغری عارف
کرایولیپولیز 2016 وکیوم دار در مرکز لاغری عارف
توضیحات

گلدتگ امروز لاغری با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه کرایولیپولیز 3 بعدی در مرکز لاغری عارف رو به شما عزیزان پیشنهاد میده!كرايوليپوليز يك پيشرفت شگفت انگيز در زمينه لاغري مي باشد كه تاييديه اتحاديه اروپا و سازمان غذا و داروي آمريكا را داراست.اين سيستم از طريق ايجاد دماي زير صفر باعث كريستاليزه شدن سلولهاي مولد چربي شده و اكثر سلولهاي چربي در اثر اين سرما از بين رفته و سپس به دنبال اين اتفاق چربي هاي موضعي شروع به ريزش كرده و بافت مورد نظر روز به روز تحليل مي رود و در مقايسه با سيستم هاي ليزرليپوليز و ليپوساكشن احتمال برگشت چربي به حداقل مي رسد.

بعد از انجام كرايو،نوبت به تخليه چربي ها از موضع فريز شده فرد فرا مي رسد و از آنجايي كه هر بافت مرده در بدن موجود زنده به عنوان جسم خارجي شناخته شده ،پس بايد توسط گلبولهاي سفيد (فاگوسيتها)خورده شده و پس از تجزيه  از طريق كبد به سيستم گوارشي فرد رفته و از طريق مدفوع دفع مي شود.

ناحیهتعداد گلدتگ
شکم 2
زیر شکم 1
ران ها 2
پهلو 2
کمر 2
باسن 2
بابک قدکساز
1398/02/10
با سلام به دوستان گلدتگ و خریداران عزیز. وقتی تماس گرفتم برای پرسش در باره چند و چون استفاده از این گلدتگ به من گفتن برای هم " پروو " باید مبلغ 27 تومن هم علاوه بر 54 تومن پول خرید پد بدید! جمعش میشه 81 تومن که خودشون همین خدمات رو با 82 تومن یکجا انجام می دن. به نظر من به عنوان کسی بیش از چند ساله که از گلدتگ خرید کردم باید توی عقد قرارداد با طرف حسابها دقت بیشتری بشه.
1
گلدتگ
گلدتگ
1398/02/11
دوست عزیز پیگیری شد قیمت ازاد بالای 200 هزار تومن اگه کد تهیه بفرمایین با تخفیف میتوینن این قیمت استفاده نمایید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

معصومه معظمی گودرزی
— 1398/05/24 ساعت 18:35

سلام من برای بار دوم از خدمات این موسسه استفاده کردم و باز هم مثل دفعه اول کاملا راضی بودم. هم از تمیزی و کلاس محیط و هم از وقت شناسی و برخورد و شخصیت منشی... همه چیز بسیار عالی و خوب بود ...مممنون از گلد تک بخاطر این آفر فوق العاده... جاهای دیگه در این سطح که من میخواستم برای مراجعه برم هر ناحیه رو ۴۰۰ تومن قیمت دادند مثلا شکم میشد ۱۲۰۰ ،،، و میگفتند این کار چون یکبار انجام میشه این هزینه مقرون بصرفه هست ولی در این مرکز تنها ناحیه ای ۸۰ تومن با پول پد حساب میشه که کاملا اقتصادی است و در عین حال بسیار با کیفیت و بهداشت هم انجام میشه...

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید