محصولات پیشنهادی
بوگیر یخچال bit by bit
بوگیر یخچال bit by bit
بوگیر یخچال bit by bit
توضیحات

گلدتگ امروز بوگیر یخچال bit by bit رو به شما دوستان پیشنهاد میده که اینبار موفق شدیم تا با تخفیف ویژه ای این پیشنهاد رو بدیم و امیدواریم تا اینبار هم بتونیم رضایت شما عزیزان رو جلب کنیم .

این بوگیر مناسب برای از بین بردن بوی مواد غذایی داخل یخچال هست و علاوه بر مطبوع کردن هوا، باعث طولانی شدن عمر مواد غذایی و حفظ سلامت خانواده بشه.

استفاده از منحصول بسیار راحت و آسان هستش و فقط کافیه در نقطه ای از یخچال قرار بگیره که هوا جریان داشته باشه و به بدنه یخچال هم نچسبه تا بتونه بخوبی کارایی داشته باشه و در ضمن توجه داشته باشید که محصول خیس نشه.

توجه داشته باشید که تنها دلیلی که موفق شدیم تا با تخفیف بالایی این کالا رو تهیه کنیم این هست که تاریخ انقضاء بوگیر ها به اتمام رسیده اما باتوجه به تستی که خودمون انجام دادیم کارآیی و کاربرد خودش رو داره و خواهشمندیم پیش از ثبت سفارشتون به این نکته توجه داشته باشید.

حامد نیازمند
1397/10/26
سلام من امروز خرید کردم و تاریخ انقضاش گذشته. روش زده ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ بارنگ ابی پشت بسته نوشته شده. وقت ندارم بر گشت بزنم کالارو . لطفا پیگیری کنید مدیریت محترم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/27
سلام حامد عزیز در قسمت ویژگی با رنگ قرمز نوشته شده : توجه داشته باشید که تاریخ انقضاء بوگیر ها به اتمام رسیده اما باتوجه به تستی که خودمون انجام دادیم کارآیی و کاربرد خودش رو داره و خواهشمندیم پیش از ثبت سفارشتون به این نکته توجه داشته باشید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید