محصولات پیشنهادی
کارگاه خوشنویسی با خودکار در هنر ماندگار پارسی
کارگاه خوشنویسی با خودکار در هنر ماندگار پارسی
کارگاه خوشنویسی با خودکار در هنر ماندگار پارسی
توضیحات

گلدتگ امروز کارگاه خوشنویسی با خودکار در هنر ماندگار پارسی رو به شما دوستان پیشنهاد میده که ویژگی اصلی این گلدتگ دسترسی آسان و به وسایل نقلیه عمومی می باشد.

استاد دوره جناب آقای عبدالحمید کاویانی با بیش از دو دهه سابقه تدریس خوشنویسی با خودکار هستند .

هنر درمانی چگونه تاثیر می کند؟

  هنر درماني از طرق مختلف به درمان كمك مي كند. نخست اينكه كيفيت زيبايي شناختي كارهاي هنري مي تواند خلق ، نشاط  ،عزت نفس و آگاهي شخصي فرد را بهبود بخشد . ثانيا ، تحقيقات نشان داده است كه وقتي افراد در فعاليتهايي كه از آن لذت مي برند عميقا درگير مي شوند ، فاکتورهای فيزيولوژيک مانند ضربان قلب ، فشار خون و تنفس آهسته مي شود . به علاوه خلق هنر فرصتي است تا چشمها و دستها با هم تمرين كنند ، بين آنها هماهنگي ايجاد شود و مسيرهاي عصبي بين دست و مغز تحريك و تهييج گردد

 

از آنجا که هنر درماني زباني به غير از الفاظ دارد، معمولا در مواقعي استفاده مي شود كه بيماران با مشكلات فيزيكي و احساسي مواجهند و بيان بيم و اميدها برايشان دشوار است يا نمي توانند براحتی در مورد  عصبي بودن و احساسات پیچیده خود صحبت كنند .خلق اثر هنري به افراد كمك مي كند تا طرز تفكر و احساسي را كه معمولا توسط ضمير نيمه خود آگاه پنهان مي شود ، در دسترس قرار دهند.

 

آکادمی هنر ماندگار پارسی با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه های مختلف هنری و با حضور اساتید مجرب و با سابقه آمادگی خود را جهت برگزاری کارگاه ها و کلاس های مرتبط با هنر درمانی در تمامی سنین اعلام میدارد . 

 

هنر ماندگار پارسی اولین مرکز تخصصی آرت تراپی ( هنر درمانی ) در تهران 

 

هنر ماندگار پارسی در راستای تحقق این هدف اولین کارگاه هنر درمانی را تحت عنوان خوشنویسی نوین با خودکار اعلام میدارد . 

 

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید