محصولات پیشنهادی
کیف مسافرتی نخ و سوزن SEWING KIT
کیف مسافرتی نخ و سوزن SEWING KIT
کیف مسافرتی نخ و سوزن SEWING KIT
کیف مسافرتی نخ و سوزن SEWING KIT
کیف مسافرتی نخ و سوزن SEWING KIT
توضیحات

گلدتگ امروز کیت مسافرتی نخ و سوزن SEWING رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که با ابعاد مناسبی که داره میتونه به راحتی قابل حمل باشه.

این پکیج شامل 21 نخ در 11 رنگ مختلف، 1 عدد جای سوزن به همراه 2 سوزن دوخت و دوز، 1 عدد متر 64 سانتی متری ،1 عدد قیچی،6 دکمه قابلمه ای،3 عدد دکمه و 2عدد سنجاق قفلی هست. 

 انتخاب خیلی خوبی در مواقعی هست که در کوتاهترین زمان ممکن لباس ها را در هر شرایطی مانند داخل خودرو و به هنگام سفر ،محل کار و… دوخت و دوز نمائید. 

 توجه داشته باشید یکی از دلایل مهمی که تیم فروش موفق به ارائه چنین تخفیف خوبی شد این بود که محل نگهداری این کیت در انبار نمناکی بوده که باعث شده پکیج این محصول مقداری بوی نم بدهد.

محمدعلي سياران
1397/09/16
کیف بسیار بی کیفیت و بی ارزش
1
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/17
محمدجان این امکان برای شما عزیزان فراهم شده که بتونین در صورت معیوب بودن کالا در مدت 48 ساعت و در صورتیکه از محصول خوشتون نیاد (کالا مثل روز اولش باشه) تا 7 روز کاری با تیم پشتیبانی تماس بگیریدو اون رو مرجوع کنین.همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت شما عزیزان.
فاطمه رستمخانی
1397/10/17
من خریدم و خیلی خوشم اومد
کیفیت کیفش برام مهم نیست کاراییش خیلی خوبه جمع و جوره تو مسافرت و ... خیلی جواب میده از همه چی توش هست همه رنگها رو داره
2
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/17
دوست خوبم چقدر خوبه که از این محصول راضی هستی،ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی تا کاربرای عزیزمون با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.ممنون از همراهیتون
کاظم کارگر
1397/10/19
من خریدم ازش خوشم اومد کاملا کاربردیه
2
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/19
خوشحالم که از کاربردش راضی بودی و ممنونم که بعد از استفاده از این گلدتگ اطلاعاتت رو ثبت کردی تا دوستای دیگه با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن
اناهیتا زمانی
1397/10/02
من ابن کیف رو خریدم خیلی خوب و کاربردیه
2
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/02
دوست عزیز از اینکه تجربه سفارشتون رو برای دوستان خوبمون گفتین ممنونیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید