محصولات پیشنهادی
قمقمه با دو درب مختلف
قمقمه با دو درب مختلف
قمقمه با دو درب مختلف
قمقمه با دو درب مختلف
توضیحات

گلدتگ امروز قمقمه های فلزی رو به شما دوستان معرفی میکنه که ویژگی مهم این محصول داشتن دو درب جداگانه هستش، که یکی درب اسپرت هستش که با باز کردن کاور می تونید از قمقمه بنوشید و دیگری درب کوهنوردی هستش که کامل کیپ میشه و بست روی درب هم به شما اجازه میده تا قمقمه رو به لباس یا کوله پشتیتون وصل کنید.

تنها نکته در مورد رنگ بندی و برند این گلدتگ هستش که بصورت رندوم ارسال میشه و متاسفانه  انتخاب رنگ و برند امکان پذیر نیست

شاهین راد
1393/03/28
سلام.بعید میدونم قیمت قمقمه بیرون 20000 تومان باشد!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/03/29
سلام در خیلی از فروشگاه های ورزشی شمال شهر تا 30 تومن هم به فروش می رسه
رامین کریمی
1393/03/30
با سلام
گلدتگ جان یه ایراد خیلی بزرگ که به سایتتون وارده اینه که قیمت محصولاتو خیلی بالا میزنید که با تخفیف همون قیمتی در میاد که تو فروشگاهها میفروشن لطفا کمی در درج قیمتها منصفانه باشید.آخه اون تی شرتا کجا56000 تومن میارزن که این قیمتو گذاشتید. نظرو انتشار بدید که به انتقادپذیری سایتتون ایمان داشته باشیم.!!!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/03/30
رامین جان ما مشکلی با انتقاد نداریم تا وقتی دوستان مثل شما با رعایت ادب نظرشون رو بنویسند مثل همیشه تایید و پاسخ داده میشه، در این مورد تا الان بیشتر از ۳۲۸۸۹۱۲۶۴۹۸۲۶۸۴۲۷ کامنت رو جواب دادیم ، که قیمت اعلام شده بعنوان ارزش واقعی کالاها قیمت منطقه ای نزدیک به دفتر پشتیبانی ما هستش و معمولا کاربران قیمت ها رو با مراکز بورس فروش کالاها مقایسه می کنند (که با اینکه همیشه قیمت ما پایین تر و یا در بعضی از موارد هم برابر هستش ) فراموش می کنند که مراکز بورس در اصل دارند کالا رو با تخفیف میفروشند ولی فروشگاه های دور شهر به هیچ وجه اینطور نیستند، بطور مثال همون تی شرتی که اشاره کردید در خیابان پاسداران با قیمت بالاتری از ۵۶.۰۰۰ تومان به فروش میرسه!
iman bashiri
1393/04/01
جسارت نباشه سایت خیلی خوبی دارین ولی بنده هم این قمقمه رو از چهارراه استامبول با قیمت ۱۰۰۰۰ خریداری کردم
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/04/02
سلام ایمان جان مرسی که کامنت گذاشتید . گلدتگ هر کامنتی رو تایید می کنه مرسی که اطلاع دادید . اما دوست عزیز شاید جایی که بهش اشاره می کنید این کالا رو قبلا تهیه کرده باشه و با این قیمت می فروشه یا شاید رو دستش مونده می خواد فقط بفروشه اما برای مثال تو منیریه که مرکز چنین لوازمی هست و خیلی از فروشگاها خودشون رو از اونجا تامین می کنند با قیمت 13 تومن هم به فروش می رسه . مطئن باشید هدف ما رضایت شماست و همیشه تو کار و سرویس دهیمون با شما عزیزان صادق بودیم
iman bashiri
1393/04/02
خیلی ممنون که با این همه صداقت جواب میدین . ممکن هم هست اجناس از قبل موجود بوده باشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/04/02
سلام عزیزم . وظیفه ی گلدتگ هست امیدوارم همیشه از عملکردمون راضی باشید
مهدی قاسمی
1393/04/02
به خاطر اینکه عجله داشتیم با پست TPG برای ما ارسال کردید که هزینه اش 8 هزار تومتن میباشد ...... اما طرفی که محصول رو تحویل داده 10 هزار تومان دریافت کرده ...... همون 20 زهزار تومان برای بنده شد !!!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/04/03
سلام مهدی جان . ۸ تومن قیمت پایه هست و وقتی وزن افزایش پیدا می کنه یا شهر ها دور تر می شن قیمت هم افزایش پیدا می کنه دوست عزیز ، پست قیمت ثابتی نداره اگر دقت کنید تو کامنت ها هم که قیمت رو سوال می کنند قیمت پایه رو اعلام می کنیم و می گیم که از قیمت اصلی اطلاع نداریم
عاطفه نظری
1393/04/15
سلام. من می خوام دو تا سفارش بدم اما نمی خوام دوتاش همرنگ باشه. گفتید رندم رنگها انتخاب میشه،امکانش که هست که هر دو همرنگ نباشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/04/22
عاطفه جان متاسفانه از بابت رنگش نمی تونیم قولی بدیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید