محصولات پیشنهادی
ظرف نگهدارنده رب Zinovin
ظرف نگهدارنده رب Zinovin
ظرف نگهدارنده رب Zinovin
ظرف نگهدارنده رب Zinovin
ظرف نگهدارنده رب Zinovin
ظرف نگهدارنده رب Zinovin
ظرف نگهدارنده رب Zinovin
ظرف نگهدارنده رب Zinovin
توضیحات

کپک زدن رب یکی از اتفاق هایی هست که تو هر آشپزخونه ای باهاش رو به رو میشیم ک از عمده دلایل رشد این کپک ها این هست که کپک با هوای داخل ظرف رب ترکیب میشه و رشد می‌کنه و از آنجا که علاقه‌ی زیادی به انتشار داره، به سرعت در کل ظرف پخش میشه و موجب تولید مواد سمی مانند آلفاتوکسین که یکی از عوامل ابتلا به سرطان هست میشه .

گلدتگ امروز ظرف نگهدارنده رب Zinovin رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که به طراحی که داره هوای سطحی داخل ظرف رب رو خارج می‌کنه به همین دلیل از تولید و انتشار مواد سمی که باعث کپک می‌شون هم جلوگیری میشه.

این ظرف به گونه ای طراحی شده که حتی در هنگام استفاده نیاز به استفاده از قاشق نباشه و تنها با فشار دادن قسمت تعبیه شده، رب در ظرفی که می‌خواهیم ریخته میشه و به همین دلیل تا اتمام رب داخل ظرف نیازی به باز کردن در آن نیست.

با استفاده از این محصول علاوه بر جلوگیری از کپک زدگی از سیاه شدن و خشک شدگی رب هم میتونین جلوگیری کنین و تا مدت زمان بیشتری از رب استفاده کنین .

دوستان توجه داشته باشین که ما خودمون این محصول رو تست نکردیم و تمام اطلاعات درج شده براساس اطلاعات درج شده روی محصول و سایت های معتبر می باشد.

سمیه حیرتی
1397/08/14
سلام گلدتگ عزیز
کیفیت این محصول بسیار پایینه در حدی که اصلا کار نمیکنه، قسمت قرمز داخلی که باید رب رو به سمت پایین فشار بده به دیواره گیر میکنه و کج میشه، من دوتا خریدم هردو همینطور هستن، کاش به تولید کننده یا مرکز پخش این محصول انتقال بدید، قیمتش حتی با تخفیف هم با این کیفیت خیلی گرونه ینی اصلا غیر قابل استفاده ست
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/15
سلامسمیه عزیز متاسفیم که این گلدتگ نتونسته نظرتون رو جلب کنه اما توجه داشته باشید که در قسمت توضیحات درج شده دوستان ما خودمون این محصول رو تست نکردیم و تمام اطلاعات درج شده براساس اطلاعات درج شده روی محصول و سایت های معتبر می باشد،برای جلب رضایت هر چه چه بیشتر شما عزیزان 7 روز مهلت مرجوع کالا در نظر گرفته شده ممنون میشیم اگر کالایی نتونست نظرتون رو جلب کنه قبل از اتمام 7 روز کاری برای مرجوعش با تیم پشتیبانی تماس بگیرید،امیدوارم اگر در سری پیشنهادات بعدی گلدتگ همراهمون بودید بتونیم نظرتون رو جلب کنیم.
نوید فریدنی
1397/07/13
سلام حجم نگه دارنده رب چقدر هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/24
سلام دوست خوبم حجم نگه دارنده ظرف یک کیلو هست
بهزاد محصل افشاری
1397/08/12
متاسفانه برای من پمپ اش کار نکرد. به زور درب اش را باز کردم و فنرش را جا انداختم. فعلا درست شد. کاتالوگ اش هم پر از غلط املایی و لغات بی معنی است. (زایده: ضاعده صاف:فیکس)
کلا برای خرید پیشنهاد میکنم. اما از تولید کننده میخواهم بیشتر دقت کند
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/16
سلام بهزاد عزیز اگر کالا نتوسته نظرتون رو جلب کنه شما میتونید قبل از اتمام 7 روز کاری با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و کالاتون رو مرجوع کنید.
سمیه حیرتی
1397/08/16
با همکارانتون تماس گرفتم و گفتن که میتونم کالا رو مرجوع کنم، ممنون از اینکه مشتری مدار هستید و برای رضایت مشتری تلاش میکنید، امیدوارم موفق تر از همیشه باشید. من با خرید کالای ایرانی موافقم لطفا شما هم به این روند کمک کنید و نظرات و انتقادات مشتری هارو به گوش تولید کنندگان برسونید تا بتونیم بهترین کیفیت ها رو داشته باشیم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/16
سمیه عزیز ممنون از شما و همراهیتون،همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت هر چه بیشتر شما عزیزان
امیرمهدی خادمیان
1397/08/29
این مدل تولید باعث نابودی تولید ملی شده دیگه!یعنی هر کاری که دور ریختنیه توو ایران تولید میشه و میدن دست مشتری و اعتماد مردم رو نابود میکنن
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/05
دوست عزیز متاسفیم که این گلدتگ نتونسته نظرتون رو جلب کنه اما توجه داشته باشید که در قسمت توضیحات درج شده دوستان ما خودمون این محصول رو تست نکردیم و تمام اطلاعات درج شده براساس اطلاعات درج شده روی محصول و سایت های معتبر می باشد،برای جلب رضایت هر چه چه بیشتر شما عزیزان 7 روز مهلت مرجوع کالا در نظر گرفته شده ممنون میشیم اگر کالایی نتونست نظرتون رو جلب کنه قبل از اتمام 7 روز کاری برای مرجوعش با تیم پشتیبانی تماس بگیرید،امیدوارم اگر در سری پیشنهادات بعدی گلدتگ همراهمون بودید بتونیم نظرتون رو جلب کنیم.
علی روحی
1397/09/05
سلام
متاسفانه کالا کیفیت لازم رو نداره یک ماه نشده قسمت داخلیش شکست .
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/05
سلام علی جان متاسفیم که این گلدتگ نتونسته نظرتون رو جلب کنه، ما خودمون این محصول رو تست نکردیم و کیفیت واقعی اون در حین استفاده مشخص میشه.
سارا خلج
1397/09/21
سلام من اوایل آبان ماه این ظرفو خریدم برای جهیزیه و هنوز درشو باز نکردم .میتونم الان
مرجوع کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/21
سلام سارا جان خیر همونطور که میدونین مهلت مرجوعی تا یک هفته پس از دریافت کالا هست.
زهرا کشوری
1397/10/11
سلام لطفا تمديد كنيد
0
زهرا کشوری
1397/10/15
سلام
ببخشيد اينو تمديد مي كنيد ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/15
سلام دوست عزیز تمدید اون بستگی به تعداد درخواست ها و تامین موجودی از سمت تامین کننده داره و ما نمیتونیم تاریخ مشخصی برای تمدید یک کالا معین کنیم
زهرا کشوری
1397/10/18
سلام من 4 تا ميخوام لطفا تمديد كنيد
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/18
سلام دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید