محصولات پیشنهادی
کاشت ترمیم و اکستنشن مژه در مژه بیوتی
کاشت ترمیم و اکستنشن مژه در مژه بیوتی
کاشت ترمیم و اکستنشن مژه در مژه بیوتی
توضیحات

زیبایی، یکی از مهمترین دلایلی است که برای به دست آوردن و افزایش آن به آرایشگاه مراجعه می‌کنیم. اما بخش اصلی زیبایی چشمان به مژه ها بستگی دارد. کاشت مژه یکی از روش هایست که می توان برای تحقق این مهم به کار برد ،

به همین خاطر گلدتگ امروز کاشت و ترمیم مژه در مژه بیوتی رو به خانم های عزیز پیشنهاد میده که با استفاده از بهترین مواد و بدون آسیب رساندن به مژه چشمان شما رو زیبا و خاص تر خواهد کرد.

آزیتا آس
1397/07/02
من از تیم گلدتگ تشکر میکنم ولی این گلدتگ بسیار بسیار بسیار افتضاح بود، من دیروز از این گلدتگ استفاده کردم و با این که یک کار بسیار معمولی و ساده ازشون میخواستم از پسش بر نیومدن، کلاً مژه ها که همه دارن میریزن با این که یک روز هم نگذشته، همه مژه ها کج و هر کدوم یک سمت چسبیده شده، انقد دارم حرص میخورم که دوس دارم همشون رو بکنم ولی متاسفانه باید برم آرایشگاه هزینه ریموو بدم. من از پرداخت این هزینه واقعا راضی نیستم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/02
سلام آزیتا عزیز ممنون میشیم هر گونه نارضایتی در انجام کارتون در مجموعه رو در محل اعلام کنید تا براتون اصلاح بشه،و با توجه به گفته خودتون یک روز از زمان استفاده خدماتتون میگذره و کاملا ناراضی هستید با مجموعه تماس بگیرید،در هر صورت متاسفیم که باب میلتون نبوده ما نظارت مستقیم رو مجموعه نداریم و فقط مجموعه رو معرفی میکنیم تا در صورت رضایت دفعات بیشتری تشریف ببرین،امیدوارم اگر در سری پیشنهادات بعدی گلدتگ همراهمون بودید بتونیم نظرتون رو جلب کنیم.
هدیه فدایی
1397/07/04
با سلام به تيم خوب گلدتك . من تا الان قريب به شش ساله كه دارم از شما خريد ميكنم ولي فكر ميكنم تا حالا از آفري به اين بدي استفاده نكردم. متاسفانه من قبل از اينكه نظر خانم آزيتا رو ببينم خريدم رو كرده بودم. اينقدر الان حالم بده كه نميدونم بايد چه كار كنم . همين جور داره از چشم هاي من اشك مياد. همونجا هم كه بودم بلافاصله بعد از انجام كار چشمام پر اشك شد ولي گفتن كه طبيعيه و خوب ميشه. خوب كه نشد هيچ بدتر هم شد! تو راه برگشت همه نگاهم ميكردن و همه ي مژه ها هم ريخت ! هنوز هم داره از چشمام اشك مياد و نميدونم بايد چه كار كنم. من ميخوام پولم رو پس بگيرم. چي بايد كنم؟!
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/09
دوست خوبم خیلی متاسفیم که از این گلدتگ راضی نبودین اما اگه یک روز ه مژه هاریخته حتما با سالن هماهنگ کنین براتون ترمیم انجام بدن هدیه جان ما مجموعه ها رو معرفی میکنیم که در صورت رضایت از کارشون مشتری دایمی اون مجموعه باشین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید