محصولات پیشنهادی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
پکیج بازی مگنتی
توضیحات

گلدتگ امروز پکیج بازی مگنتی رو برای بچه های عزیز داره که در این اسباب بازی علاوه بر پرورش خلاقیت بچه ها می‌تونن با قوانین فیزیک و مغناطیس نیز آشنا بشن.

امروزه ثابت شده مگنت‌تراپی و استفاده از وسایل و بازی های مغناطیسی علاوه بر خواص درمانی، کمک به سزایی در رشد و افزایش قد کودکان می‌کنند و از آنجا که تاثیر مگنت‌ها بر بدن از طریق ارتباط آن‌ها با کف دست می‌باشد، شاید بتوان گفت بازی‌های مغناطیسی به نوعی همان مگنت‌ تراپی می باشد.

تئوری مگنت‌‌ تراپی این است که میدان مغناطیسی ناشی از آهن‌ربا به داخل بدن نفوذ کرده و بر روی تک تک سلول‌ها اثر می‌گذارد و عملکرد سیستم عصبی و سایر ارگان‌های بدن را بهبود می‌بخشد. بنابراین سازه های مگنتی علاوه بر فراهم آوردن اوقات فراغت، آموزش و سلامت کودکان را هم در نظر دارد.

حامد قدیری
1397/06/23
محصول به دستم رسید آهنرباهای داخلش شکسته هستن و به درد نمی خوره چیکار باید کرد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/24
سلام حامد عزیز با توجه به اینکه شهرستان هستید امکان اینکه در جابه جایی این مشکل پیش اومده باشه هست،به هر حال متاسفیم همکارانمون در کوتاهترین زمان برای مرجوع کالاتون با شما تماس خواهند گرفت.
منا نیکنام
1397/08/14
سلام دیر رسیم. اگر امکانش هست تمدید کنید. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/15
سلام دوست عزیز همونطور که میدونین ، معمولا اکثر گلدتگ ها به خاطر استقبال خوب دوستهامون همون روز یا ساعت های اول تموم میشن . امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژش کنه،شما میتونین با کانال تلگرام گلدتگ از پیشنهاد لحظه به لحظه ای اون ها با خبر بشین goldtag_net@
میلاد وفایی نیا
1397/08/27
زودتر تمدید کنبن دست رو هر چی میزاریم تموم شده که
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/28
میلاد عزیز درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید