محصولات پیشنهادی
ساعت Rolex مدل Cellini
ساعت Rolex مدل Cellini
ساعت Rolex مدل Cellini
ساعت Rolex مدل Cellini
ساعت Rolex مدل Cellini
ساعت Rolex مدل Cellini
ساعت Rolex مدل Cellini
ساعت Rolex مدل Cellini
ساعت Rolex مدل Cellini
توضیحات

تا امروز مدل های زیادی از ساعت های High Copy با برند های متفاوت رو به شما معرفی کردیم که هر بار استقبال خیلی خوبی ازشون شده و نظرات مثبتی در مورد ظاهر و کیفیت اون ها دریافت کردیم ، بخاطر درخواست شما عزیزان برای ارائه محصولات متنوع و بیشتر ، گلدتگ امروز سری جدید ساعت های مردانه از برند لوکس و پرطرفدار Rolex مدل Cellini با کیفیت بالا ++A رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای صفحه بزرگ و مردانه با بند چرمی بوده و در اون تمام جزئیات نمونه اصلی رعایت شده تا شباهت کامل به نمونه اورجینال داشته باشه و روی دست تفاوتی نداشته باشه.

امتیاز بعدی داشتن بند چرمی با طرح کروکودیله که ظاهر چشم گیرتری رو ایجاد کرده .

اگر شما هم بخاطر ظاهر عالی و کیفیت بالای این ساعت ها قصد هدیه دادن اون رو دارین در نظر داشته باشین که این مدل فاقد پکیجینگ می باشد.

محمد امین شیرزایی
1397/06/20
سلام لطفا ساعت diesel مدل DZ7333 رو در لیست فروشتون قرار بدید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/20
سلام محمد عزیز حتماً در آینده نزدیک سعی میکنیم تا این گلدتگ رو هم به گلدتگ های پیشنهادی اضافه کنیم.
Hamed Meshki
1397/06/20
گلدتگ عزیز لطفا اطلاعاتی که مینویسید راجع به کالا ، با یه سرچ کوچک همراه کنید که صحیح باشد ! در نمونه اصلی موتور پایین ساعت ، یک ساعت دیگر است نه ثانیه شمار ! با این وضع چطور کاملا مشابه نمونه اصلی است ؟؟؟ غیر از این موضوع ، نمونه اصلی اتوماتیک است !
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/21
دوست عزیز هز مدل ساعت بیلد های مختلفی داره و در سال های مختلف مدل های متفاوقتیازش تولید میشه شما با سرچ مدل rolex cellini cellinium می تونین چک کنین که این ساعت با ثانیه شمار هم تولید شده. حتی مدلیداریهکه به حجای ثانیه شمار تاریخ رو نمایش میده ( مدل date) در مورد موتور اتوماتیک و غیر اتوماتیک که از ظاهر ساعت چیزی مشخص نیست ما قبلاً مدل های اتوماتیک هم برای فروش پیشنهاد می دادیم ولی با توجه به حساسیت بالای مدل های اتوماتیک و خراب شدنشون بعد از 1 سال ما ترجیه میدیم که موتور های ساده رو پیشنهاد بدیم که از طول عمکر بسیار بالاتری برخوردارند. توجه داشتبه باشین که تقریباً 99 درصد ساعت های برند هم هم مدل اتوماتیک دارند و هم مدل ساده که مدل اتوماتیکشون به شدت گرون تر هستند.
سعيد عربلو
1397/06/23
سلام این ساعت ضد آب هست یا نه ؟ برای کاربردهای معمول مثل شستن دست و ...
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/24
سلام امیر عزیز این ساعت ها در حد شستشوی دست ضد آب هستند،و دارای یکسال گارانتی موتور و تغییر رنگ بدنه می باشد.
مهدیه ایوبی
1397/06/23
سلام روزتون نيك
اين ساعت مردونه هست يا زنونه اندازه صفحه اش چقدره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/25
سلام مهدیه عزیز همونطور که در قسمت ویژگی ها درج شده قطر صفحه این ساعت قطر صفحه : 4CM هست،این ساعت مردانه هستش اما دوست عزیز توجه داشته باشید این ساعت طراحی اسپرتی داره و برای خانم هایی که ساعت هایی با صفحه بزرگ تر استفاده میکنن میتونه قابل استفاده باشه.
Hamed Meshki
1397/06/25
گلدتگ عزیز ، توضیحی که فرمودین صرفا توجیهی بود ، ای کاش مدلی که نام بردین عکسش را میدیدین و تایید میکردین که توضیحاتتون اشتباه است !!! مدل Cellini Cellinium که مدلی قدیمی می باشد ، قابی کاملا متفاوت با این مدل جدید دارد و اگر قرار باشد Bezel جدید با Dial قدیمی ادقام شود چیزی شبیه به شترگاوپلنگ است و باز عرایض بنده این بار بیشتر از قبل در مورد توضیحات غلط صدق میکند !
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/27
سلام حامد عزیز جواب این سوال شما به طور کامل در کامنت قبل داده شده شما میتونید با سرچ در گوگل اطلاعات کامل و مدل های متفاوتی از همین مدل رو مشاهده کنید.
Hamed Meshki
1397/06/27
تایید نکردن نظر بنده بهترین کار است چون پاسخی برای حرف حساب نیست !!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/27
حامد عزیز تمامی نظرات تایید میشه،به دلیل حجم بالای کامنت ها شاید کمی زمان ببره اما کامنتی بی پاسخ باقی نمیمونه دوست عزیز،پاسخ شما هم به طور کامل داده شده ممنون میشیم اطلاعاتتون رو برسی کنید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید