محصولات پیشنهادی
ترازوی هوشمند Remax
ترازوی هوشمند Remax
ترازوی هوشمند Remax
توضیحات

گلدتگ امروز یک محصول عالی و ۱۰۰٪ اصلی و اورجینال جدید از برند شناخته شده REMAX رو به شما دوستان معرفی میکنهکه قبلا مشابه این ترازو هوشمند xiaomi رو به شما دوستان معرفی کرده بودیم که بخاطر محدودیت تعداد خیلی سریع موجودیش به اتمام رسید، تفاوت این مدل با نمونه mi امکانات بیشتر و قیمت بهتر هستش، چون علاوه بر اینکه وزن رو نشون میده و به اسمارت فون وصل میشه میزان چربی ، ماهیچه ، استخوان ، آب بدن و ... رو نشون میده و این اطلاعات میتونه خیلی مفید باشه برای کسانی که رژیم هستند،حرفه ای ورزش میکنند، حامله هستند و یا داشتن اطلاعات براشون جالبه و ....

تقریبا این دستگاه کار دستگاه های آنالیز بدن در مراکز پزشکی و باشگاه ها رو انجام میده با این تفاوت که ریمکس تونسته این تکنولوژی با قیمت فوق العاده پایینی عرضه کنه.

قیمت قبل از تخفیف ما از فروشگاه های فیزیکی در مرکز شهر گرفته شده.

امتیاز ترازو mi در مقایسه با این مدل، سایز بزرگتر و طراحی زیباتر بودش که البته سلیقه ای هستش و این مدل با این قیمت و امکانات به نظر ما فوق العاده هستش.

آيدا نوروزي
1397/04/14
سلام وقت بخیر می خواستم بپرسم با باطری کار می کنه یا نه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/14
بله دوست من بات باطری کار میکنه
مرجان امیدی
1397/04/14
سلام و احترام خدمت گلدتگ عزیز
من اشتباها دو عدد ترارو خریداری کرده ام. لطفا یکی از اونها رو برام کنسل بفرمایید. ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/16
سلام دوست خوبم ........بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
زهرا احمدی
1397/04/16
من پارسال همین موقعها این ترازو رو خریدم که خیلی راضی هستم... واقعا مرسی ???
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/17
سلام دوست عزیز خوشحالم که از کاربرد و کیفیتش راضی بودی و ممنونم که بعد از استفاده از این گلدتگ اطلاعاتت رو ثبت کردی تا دوستای دیگه با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
علی بغدادی
1397/04/19
این گلد تگ پارسال ۶۹ تومن بود .ولی الان قیمتش بالا رفته .به نظر من خیلی خوبه از نطر کارایی.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/19
سلام علی جان...همونطور که در سایت گلدتگ درج شده همیشه تضمین بهترین قیمت رو به شما کاربران خوبمون دادیم و خوشحالیم که تو کارایی و کیفیت این محصول موفق به جلب رضایت شما دوست عزیز شدیم،با توجه به نوسان قیمت ها ما سعی میکنیم حداقل قیمت رو از تامین کننده ها دریافت کنیم.
فاطمه جناغي
1397/04/25
سلام میخواستم بپرسم چرا غیر از وزن بقیه رو در برنامش نشون نمیده؟ باید چیکار کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/27
دوست عزیز از آپدیت بودن نرم افزارتون اطمینان حاصل کنید و توجه داشته باشید که حتماً با پای برهنه برای اندازه گیری دیگر پارامتر ها استفاده کنید.
مرجان امیدی
1397/04/27
سلام گلدتگ عزیز
من چندروز پیش ترازو را تحویل گرفتم متاسفانه باوجود نصب نرم افزار و ست کردن ان با ترازو فقط وزن و BMI نمایش داده میشود. و هیچ مشخصه دیگری را نشان نمی دهد ممنون میشوم راهنمایی یا جهت تعویض ان هماهنگی بفرمایید
سپاس گزارم
0
مرجان امیدی
1397/05/01
سلام بر گلدتگ عزیز.
فقط میخواستم از ادب و احترام و پیگیری مسئولانه و مشتری مداری عالی کارشناسان محترم گلدتگ خصوصا سرکار خانم ها شبیری و خجسته قدردانی کنم.
پرچمت همیشه بالاست گلدتگ !
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/02
سلام دوست عزیز...هیچ چیز مارو تا این اندازه خوشحال نمیکنه که شما از گلدتگ تا این اندازه راضی هستید،ممنون که مارو همراهی میکنید،همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت هر چه بیشتر شما دوستان خوبمون
کیارش امینی
1397/05/10
سلام. هر کاری میکنم با نرم افزار و گوشی ست نمیشه و پیداش نمیتونم بکنم. لطفا راهنمایی کنید منو.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/22
کیارش عزیز این دستگاه از بلوتوث ورژن 4 استفاده میکنه و نیازی به pair کردن نداره اپلیکیشن کرو که باز کنی خودکار وصل میشه و نتیازی به تنظیمات خاصی داخل منوی بلوتوث نداره فقط باید بلوتوثت روشن باشه و اجازه استفاده از بلوتوث رو به نرم افزار بدی
مهدی وحدانی
1397/04/14
ازاین ترازو نخرید زودخراب میشه وخدمات پس از فروش هم نداره
1
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/21
دوست عزیز در سری قبلی پیشنهاد این محصول 4 نفر از تیم گلدتگ این محصول رو خریداری کردند که هیچ کدوم تا به امروز به مشکل نخوردند. نکته ای که راجع به این محصول وجود داره رعایت حداکثر وزن مجاز استفاده از اون و وارد نکردن ظربه لحظه بالا به ترازو هستش که ممکنه موجب آسیب دیدن اون بشه.متاسفیم که ترازوتون مشکل پیدا کرده و برای بحث خدمات هم من با تیم تامین کالا صحبت کردم که در صورت امکان شما رو برای تعمیر ترازوتون راهنمایی کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید