محصولات پیشنهادی
مینی ریش تراش KULANG
مینی ریش تراش KULANG
مینی ریش تراش KULANG
مینی ریش تراش KULANG
مینی ریش تراش KULANG
توضیحات

گلدتگ امروز ماشین مینی ریش تراش KULANG رو به شما دوستان معرفی میکنه که بعنوان ریش تراش جیبی ظاهر خیلی خوبی داره ، مخصوصا بدنه استیل این نمونه که باعث میشه تو نگاه اول حس بهتری بهش داشته باشید، البته که پکیجینگ خوبی هم براش طراحی شده.

نکته جالبه این گلدتگ اینه که دوستان ما موقع تست کردن ماشین، بدون اینکه روی پکیج محصول رو چک کنند که ببینند چیزی راجع به ضد آب بودن نوشته یا نه ، ماشین رو در حالت روشن داخل ظرف آب گرفتند (دقت کنید که زیر شیر آب هم نه زیر آب) و بعد از حدود یک دقیقه که زیر آب بود باز هم بدون مشکل کار میکرد و بعد از تموم شدن باتری هم دوباره شارژش کردند و دوباره روشن شد و هنوز هم کار میکنه، اما چون روی پکیج محصول به ضد آب بودن اشاره نشده ما هم در ویژگی ها چیزی ننوشتیم.

نوشین خلیل پور
1393/02/14
با سلام لطفا ذکر میکنید ساخت چه کشوری هست ؟در عکس دو رنگ وجود داره ایا هر دو موجود هست
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/02/14
سلام نوشین جان ، ساخت کشور عزیز و برادر چین
ح مقدم
1393/02/14
گلدتگ جان آخه کی کلنگ چینی هدیه میده زدید پکیج کادویی :D بهرحال ممنون از آفر خوب کلنگیتون :D
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/02/15
سلام متاستفیم که این گلدتگ رضایت شما رو جلب نکرده امیدوارم از بقییه ی گلدتگها راضی باشید
فاطمه ر
1393/02/15
keshvare doost va baradar!!
0
مهدی بهاری
1393/02/19
سلام دوست گرامی
قیمت این محصول در بازار ازاد و سایتهای فروش دیگر 24000 تومان است اما شما قیمت واقعی آنرا 35000 تومان گذاشته اید. برداشت من اینه که شما قیمت واقعی رو بالاتر میزارین تا بگین ما مثلا 60% تخفیف میدیم. در صورتی که برای نمونه در این محصول شما 18 % تخفیف قائل شده اید. با این حال من از محصولای دیگتون خریداری کردم و راضی هستم. لطفا اگر تخفیفی هم قراره گذاشته بشه با قیمت واقعی و تخفیف واقعی باشه. هدفم خراب کردن شما نیست و صرفا یک انتقاده.
با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/02/20
مهدی جان شما یادتون میره که بازار مرجع قیمتی ما نیست، بازار مرجع پایین ترین قیمت هستش برای همینم خیلی از دوستان سعی می کنند خریدشون رو از بازار انجام بدند تا دسته اول باشه و قیمت ها بهتر باشند، دوما ما نوشتیم ارزش واقعی نه قیمت واقعی و در آخر هم اینکه در تمام شرایط استفاده گلدتگ ها اشاره کردیم که حتما قبل از سفارش از تمامی مراکز استعلام قیمت و کیفیت بگیرید، شما با توجه به مرجع قیمتی خودتون میگید که مثلا تخفیف ما بجای ۶۰٪ ، ۱۸٪ هستش ولی دوست دیگه ای که مرجع قیمتیشون بطور مثال پاساژ تندیس باشه، میبینه که قیمت فروش کالا بیشتر از ارزش واقعی اعلام شده ما هم هستش که به دفعات هم پیش اومده. اما باز هم ممنون که برامون کامنت نوشتید و انتقادتون رو اعلام کردید.
محمد رضی
1393/02/29
khili zaife man kharidam alaki aslan hichio namizane
nazarin chizaye badoi khaheshan baray forosh
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/02/29
سلام محمد عزیز، همان طور که در توضیحات ذکر شده، این محصول رو امتحان کردیم اما اگر کارایی لازم رو نداره و هیچی و نمی زنه گلدتگتون رو برای تعویض بیاورید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید