محصولات پیشنهادی
ریش تراش PHILIPS مدل AT890
ریش تراش PHILIPS مدل AT890
ریش تراش PHILIPS مدل AT890
ریش تراش PHILIPS مدل AT890
ریش تراش PHILIPS مدل AT890
ریش تراش PHILIPS مدل AT890
ریش تراش PHILIPS مدل AT890
ریش تراش PHILIPS مدل AT890
ریش تراش PHILIPS مدل AT890
ریش تراش PHILIPS مدل AT890
توضیحات

تا امروز مدل‌های مختلف طرح اصلی، از ریش تراش‌های philips رو به شما معرفی کردیم که همیشه استقبال خوبی ازشون شده و نسبت به قیمتشون کیفیت بالایی داشتند و و اکثر کاربران راضی بودند.همان طور که همیشه برای ارائه کیفیت های مختلف قول داده ایم ، گلدتگ امروز نمونه اصلی و اورجینال ریش تراش PHILIPS مدل AT890/90 رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای سری برش چرخشی است که موهای صورت رو به‌طور کامل کوتاه می‌کنه و دارای تیغه های استیل و ضدزنگه و استفاده از تیغه‌هایی از این جنس، مانع از خوردگی در هوای مرطوب میشه و به مقاومت دستگاه می‌افزاید.

امتیاز اصلی ، امکان استفاده به دو صورت خشک و مرطوب هستش و می تونید از اون در زیر دوش و با فوم استفاده کنید ، همچنین  با استفاده از سری خط‌زن می‌توان موهای ریش و سبیل رو هم مرتب کنید.

دوستان توجه داشته باشید که در روز اول معرفی این گلدتگ در ویژگی ها به داشتن گارانتی اشاره شده بود ولی چون گارانتی اصلی فیلیپس نبود و از سرویس دهی اون مطمئن نبودیم ترجیح دادیم که بعنوان بدون گارانتی معرفی بشه، البته همونطور که خود شما عزیزان هم میدونید کالاهای برندهای شناخته شده مثل Philips - Sony - Panasonic - ... احتیاجی به گارانتی ندارند چون احتمال خراب شدنشون واقعا کمه، و این توضیح بیشتر برای عزیزانی هست که حساسیت زیادی روی گارانتی اصلی دارند.

پریسا فخری
1395/03/08
سلام.من این محصول رو سفارش دادم اما هنوز به دستم نرسیده البته حدودا یک هفته ای میشه...اما میدونم که تخفیفی که خورده فوق العادس...من خیلی وقته دیگه به همراه خانواده همه چیز رو از گلد تگ تهیه میکنیم.ممنون گلد تگ از آفرهای جذاب و ویژه ات...
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/09
سلام امیرحسین عزیز کامنتتون رو به واحد فروش انتقال دادم و به محض تکمیل موجودی سفارشهاتون با شما تماس گرفته میشه.خوشحالم که از کیفیت محصولات و عملکرد تیم راضی هستید و امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید
پوریا علایی
1395/02/28
با سلام
خیلی ممنونم از تیم پر تلاش و خوش برخورد گلدتگ
یک درخواستی دارم: در صورت امکان، ریش تراش های Braun یا Panasonic خطی (نه مثل این مدل سه تیغه) رو هم بیارید. مدل های جدید این دو برند، بسیار پیشرفته و باکیفیت هستند...
اگه مثل این مدل نمونه اصلی باشه و کپی نباشه که حرف نداره (تخفیف این مدل با اینکه اصلیه، خیلی عالیه)
ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/29
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
سالار صارمی
1395/03/13
قابل توجه دوستانی که قصد خرید دارن!

من قبلا "براون" داشتم ولی ایندفعه فیلیپس خریدم، کیفیتش فوق العاده ست، سرعت اصلاحش هم نسبت به بروان قبلیم خیلی بالاتره، سبکیش هم از مزایای دیگشه. برای اصلاح زیر گردن هم من اصلا باهاش مشکلی نداشتم تا حدی که الان اومدم یکی دیگه هم بخرم ولی متاسفانه تموم شده بود.
امیدوارم تمدید بشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/13
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.درخواستتون رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان تمدید خواهد شد
بهروز کاظمی
1395/03/13
سلام واقعا عالی بود بعد از مدتها یک اصلاح راحت کمتر از پنج دقیقه.ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/16
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید