پوشک بچه Baby King
پوشک بچه Baby King
پوشک بچه Baby King
پوشک بچه Baby King
پوشک بچه Baby King
پوشک بچه Baby King
توضیحات

برای مادرها و پدرها از مهم‌ترین دلایل انتخاب پوشک برای کودکان راحتی در حرکت، جاذبه آب بالا و ضد حساسیت بودن آن است. پوشک بیبی کینگ به نسبت قیمت و تعدادش بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. این پوشک دارای خاصیت کشسانی است که در راه رفتن و دیگر حرکات کودک آن را محدود نمی‌کند و پاره نمی‌شود. به غیر از این خاصیت کشسانی این پوشک از مواد و طراحی‌ای بهره‌مند است که به آن قدرت جاذبه‌ای بسیار بالا را داده است و اجازه نمی‌دهد مایع برگشته و کودک اذیت شود. در پوشک بیبی کینگ از یک لایه بیرونی عمودی برای جلوگیری نشتی استفاده شده است که خیال والدین به خصوص مادران را از این جهت راحت کرده است. مواد به کار رفته در پوشک بیبی کینگ باعث شده بسیار نرم و لطیف باشد و به هیچ عنوان حساسیتی را برای کودکان دلبند شما به همراه نداشته باشد.

در طراحی این پوشک از کش کمر برای راحتی حرکت و هماهنگ‌سازی آناتومیک بدن کودک استفاده شده است. استفاده از لایه فوق جاذب ADL مانع از بازگشت مایع به سطح پوست می‌شود و چسب‌های مکانیکال پوشک بیبی‌کینگ قابلیت باز بسته شدن به دفعات را دارد. پوشک سایز 3 بیبی‌کینگ با کش کمر از نشتی مایع در بالای پوشک نیز جلوگیری می‌کند. همچنین استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و بهترین مواد اولیه، به افزایش کیفیت این محصول کمک کرده است. 

گلدتگ برای شما 3 سایز از این پوشک را موجود کرده است، از همین حالا می‌توانید این محصول را در سایزهای 3-5 با بسته‌بندی‌های 38، 34 و 28 عددی سفارش دهید.

عماد سیفی
1402/11/25
لطفا پوشک مای بیبی بیارین تو سایز های مختلف
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/28
عماد عزیز * نظر شما به تامین کننده های گلدتگ منتقل شد
عرفانه زند
1402/11/27
لطفا برند های دیگه هم بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/28
عرفانه جان * پیشنهاد شما منتقل شد امیدوارم که تامین کننده امکان شارژ برند های دیگه رو هم داشته باشن

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی
عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید