محصولات پیشنهادی
ماگ حرارتی
ماگ حرارتی
ماگ حرارتی
ماگ حرارتی
ماگ حرارتی
ماگ حرارتی
ماگ حرارتی
ماگ حرارتی
ماگ حرارتی
ماگ حرارتی
ماگ حرارتی
ماگ حرارتی
ماگ حرارتی
ماگ حرارتی
توضیحات

حتما برای شما هم پیش آمده که در محل کار و یا منزل برای رفع خستگی از چای و دمنوش های مختلف استفاده کرده باشید. اما نوشیدن چای، قهوه، کاپوچینو و … با دمای مطلوب، لذت بخش می باشد و وقتی سرد می شوند طعم قبل را نخواهند داشت. ماگ حرارتی لاکی به همراه صفحه گرمکن هیتر برقی گزینه ای مناسب برای گرم نگه داشتن انواع دمنوش و نوشیدنی ها می باشد.

این ماگ از جنس سرامیک بوده و با استفاده از هیتر برقی که به همراه محصول می باشد می توانید نوشیدنی خود را 45 تا 55 درجه سانتی گراد نگهداری نمایید و در هر زمان از داشتن نوشیدنی با دمای مناسب لذت ببرید. این محصول علاوه بر صفحه گرمکن و ماگ سرامیکی، دارای درب سرامیکی است که از سرد شدن نوشیدنی شما جلوگیری می کند، همچنین با در نظر گرفتن سلیقه‌های متفاوت افراد، این ماگ در رنگ‌های مشکی، سبز، سفید، صورتی به بازار عرضه شده است.

طرز استفاده از ماگ هیتردار

برای استفاده از گرمکن کافیست کابل آن را به برق زده و ماگ را بر روی هیتر قرار دهید اما در هنگام استفاده از ماگ حرارتی لاکی به همراه صفحه گرمکن هیتر برقی توجه داشته باشید که از کابل اصلی و یک متری آن کمک بگیرید و هرگز از سیمهای بلند یا تبدیل‌های مختلف استفاده نکنید زیرا در طولانی مدت باعث آسیب دیدن هیتر می شود.

Amir Reza
1403/01/29
لطفا ابعاد ماگ رو بفرمایید
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/01/29
سلام امیررضا عزیز * سایز ماگ: 9X8 CM می باشد
عاطفه گیوریان
1403/01/29
سلام و وقت بخیر سیم برق این دستگاه چند سانت هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/01/29
سلام عاطفه جان * روزت بخیر سایز ماگ: 9X8 CM هستش
رزا شاد
1403/02/01
چرا کتری برقی نمیارید دیگه؟ یا کتری های خیلی گرون هوشمند میارید! لطفا کتری قیمت مناسب بیارید. من یه دونه زیلان از گلدتگ خریده بودم عالی بود، اگه میشه در اون سبک بیارید
1
گلدتگ
گلدتگ
1403/02/01
سلام رزا جان * خوشحالم که دوباره مایل هستین از گلدتگ خرید کنید پیشنهاد شما به تامین کننده منتقل شد امیدوارم که در پیشنهاد های بعدی مون شارژ بشه
zahra aghily
1403/02/09
قیمت بالاست جاهای دیگه 180 میدن
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید