چراغ مطالعه چندمنظوره شیائومی MIJIA
چراغ مطالعه چندمنظوره شیائومی MIJIA
چراغ مطالعه چندمنظوره شیائومی MIJIA
چراغ مطالعه چندمنظوره شیائومی MIJIA
چراغ مطالعه چندمنظوره شیائومی MIJIA
چراغ مطالعه چندمنظوره شیائومی MIJIA
توضیحات

چراغ مطالعه میجیا mjtd05yl از مجموعه‌ی نور و روشنایی محصولات شیائومی، یک چراغ نوآورانه است که با هدف فراهم کردن محیط روشنایی ایده‌آل برای هر میز کاری طراحی شده است. شیائومی یک شرکت برجسته چینی الکترونیکی است که به خاطر اکوسیستم محصولات هوشمند و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌اش شناخته شده است. برند مجیا محدوده‌ای از محصولات خانه هوشمند شیائومی را پوشش می‌دهد. چراغ مطالعه میجیا mjtd05yl با طراحی مینیمال و مجموعه قابلیت‌هایش، نشان‌دهنده تمرکز شیائومی بر استفاده از تکنولوژی برای خلق محصولاتی کاربرمدار است.

حالت روشنایی کم با دمای نور 2600K به شما امکان می‌دهد از چراغ رومیزی شارژی به عنوان چراغ خواب یا چراغ مطالعه استفاده کنید. اگر دوست دارید قبل از خواب مطالعه کنید یا به طور ناگهانی در شب به نور نیاز دارید، نور زرد ملایم تاریکی را پراکنده می‌کند و به چشمان شما آسیبی نمی‌رساند. نور ملایم و گرم به شما کمک می‌کند روی مطالعه تمرکز کنید و همچنین در حین استراحت، آرامش داشته باشید.

این محصول مجهز به یک پخش کننده متراکم است که درخششی نرم و یکنواخت، بدون سوسو زدن و تشعشعات آبی مضر ایجاد می‌کند.
روشنایی و دمای بهینه نور لامپ بدون ایجاد حس ناخوشایند در طول استفاده طولانی مدت، تأثیر ملایم‌تری بر چشم‌ها می‌گذارد.

به لطف باتری 2000 میلی آمپر ساعتی و قابلیت کار به عنوان چراغ قوه دستی، یک چراغ چند منظوره است که نور با کیفیت بالایی را فراهم می کند، از روشنایی قابل تنظیم، دما پشتیبانی می‌کند و نور آبی مضر را فیلتر می‌کند تا سطح روشنایی راحت برای چشم‌ها فراهم کند.

لامپ رومیزی شارژی چندمنظوره Mijia شیائومی مجهز به باتری داخلی لیتیومی 2000 میلی آمپر ساعتی است که به مدت 40 ساعت در حداقل روشنایی و 4 ساعت در حداکثر روشنایی کار می‌کند. همچنین این لامپ دارای پایه‌ای است که امکان تنظیم 360 درجه آباژور را فراهم می‌کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند جهت نور را بسته به نیاز خود تنظیم کنند. علاوه بر این، لامپ را می‌توان تقریباً در هر مکانی به لطف گیره‌ای که در بسته بندی موجود است نصب کرد.

این چراغ علاوه بر عملکرد اصلی خود، می‌تواند به عنوان چراغ قوه‌دستی نیز استفاده شود. این به این معنی است که کاربران می‌توانند از نور در تاریکی زمانی که هیچ منبع نور دیگری وجود ندارد استفاده کنند. 

گیره پایدار: Mijia MJTD05YL با داشتن گیره قابل تنظیم برای استفاده در کنار تخت و مطالعه قبل از خواب می‌تواند تجربه کاربری بسیار جالبی برایتان به ارمغان می‌آورد.


 از دیگر ویژگی های قابل توجه راجع به این چراغ چند کاره داشتن قابلیت استفاده به جای چراغ قوه نیز می باشد در حقیقت شما با خرید این کالا با یک تیر دو نشان را زده اید.

روشنایی قابل تنظیم
برای استفاده راحت، لامپ از چهار سطح تنظیم دمای رنگ پشتیبانی می کند. این بدان معناست که کاربران می توانند رنگ نور را در راحت ترین سطح برای چشم خود تنظیم کنند.

شاخص رندر رنگ 90 RA
این لامپ دارای شاخص رندر رنگ 90 RA است که بازتولید رنگ با کیفیت بالا را تضمین می کند. این لامپ همچنین مجهز به فیلتر نور آبی RG0 (قرمز و سبز بدون آبی) است که از اثرات منفی نور آبی بر روی چشم کاربر جلوگیری می کند.

کانکتور USB Type-C
کانکتور Type-C تعبیه شده در لامپ رومیزی MJTDO5Y نه تنها شارژ راحت را فراهم می کند، بلکه عملکرد بالایی نیز دارد و به شما این امکان را می دهد که به سرعت لامپ را با حداکثر کارایی و حداقل اتلاف انرژی شارژ کنید..

کامران رباعی
1403/01/15
ببخشید این مدل پایه دار هستش ? یعنی یکی از عکس ها که به پایه نصب شده روی چراغ هست ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/01/18
کامران جان * دارای یک گیره همراه جهت اتصال از قفسه و یک پایه قابل تنظیم 360 درجه می باشد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی
عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید