محصولات پیشنهادی
ماساژور پا Xiaomi Mijia Smart Foot Bath
ماساژور پا Xiaomi Mijia Smart Foot Bath
ماساژور پا Xiaomi Mijia Smart Foot Bath
ماساژور پا Xiaomi Mijia Smart Foot Bath
ماساژور پا Xiaomi Mijia Smart Foot Bath
ماساژور پا Xiaomi Mijia Smart Foot Bath
ماساژور پا Xiaomi Mijia Smart Foot Bath
ماساژور پا Xiaomi Mijia Smart Foot Bath
ماساژور پا Xiaomi Mijia Smart Foot Bath
ماساژور پا Xiaomi Mijia Smart Foot Bath
توضیحات

از آنجایی که اعصاب پا تا حد زیادی با کوفتگی بدن در ارتباط هستند، ماساژ دادن کف پا می‌تواند در رفع خستگی بسیار موثر باشد. در روزهای سرد نیز پاها سرمای زیادی را متحمل می‌شوند که سبب خشک شدن و درد گرفتن استخوان‌ها می‌شود. در این میان راه حل شیائومی برای بهتر شدن اوضاع طراحی گرم کن و ماساژور پاست. با خرید دستگاه ماساژ و شستشو شیائومی 
ماساژور پا Xiaomi Mijia Smart Foot Bath Foot Massager این بار که از سر کار به خانه برمی‌گردید می‌توانید پاهایتان را با آب گرم و ماساژ استراحت دهید. 

طراحی هوشمندانه و کم جا
ظاهر شست و شو دهنده و ماساژور Xiaomi Smart Foot Bath مانند یک سطل مکعب مستطیل بوده. با وجود ابعاد 445×376×350 میلی متری و وزن 8.9 کیلوگرمی، این دستگاه کاملا جمع و جور بوده و تنها 0.1 متر مربع را اشغال خواهد کرد.
برای تسهیل در حمل این دستگاه یک بند برزنتی به آن متصل شده که کمک می‌کند به واسطه چرخ‌های زیرین آن را هرجایی که خواستیم بکشیم. به علاوه برای خارج کردن آب از مخزن نیز یک  درپوش تخلیه داخل بدنه تعبیه شده که با باز کردن آن می‌توایم آب را خارج کنیم.

دستگاه شستشو و ماساژور هوشمند پا Xiaomi Mijia Smart Foot Bath Foot Massager  شیائومی می‌تواند پای کاربر را با 3 تکنیک مختلف و 3 شدت متفاوت ماساژ دهد. پد ماساژور از ژل سیلیکون بسیار نرم و راحت ساخته شده است و طراحی سه بعدی آن باعث می‌شود تا کاربر احساس آرامش و راحتی داشته باشد، ماساژ بخش‌های مختلف کف پا در رفع خستگی بسیار موثر است. یکی از مزیت‌های این حمام پا، بهره‌گیری از پد سیلیکونی یکپارچه است که علاوه بر اینکه تجربه کاملا راحتی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند، از تجمع باکتری‌ها جلوگیربی می‌کند.

گرمکن کم فشار DPS
همانطور که گفتیم در داخل دستگاه ماساژ پا شیائومی آب گرم هم وجود دارد. برای اینکه دمای آب همواره در حالت مطلوب باقی بماند دستگاه به یک سنسور تشخیص دما مجهز شده است. این سنسور می‌تواند دمای آب را در هر لحظه تشیص دهد و به کمک ترموستات بر عملکرد هیتر تاثیر بگذارد. این فناوری می‌تواند دمای آب را همواره گرم نگه دارد تا هیچ حس نامطلوبی متوجه شخص نشود.
گرم گردن آب درون مخزن به کمک هیتر DPS انجام می‌شود. هیتر کم فشار DPS از سه لایه ایزوله پودر منیزیوم تشکیل شده که 10 برابر ضخامت ایزوله‌ی هیترهای PTC است. بدین ترتیب آب و الکتریسیته کاملا از هم جدا شده‌اند و هیچ نگرانی از وجود آب در این دستگاه الکتریکی وجود نخواهد داشت.
اگر سیستم متوجه اندکی نشتی شود به طور خودکار در عرض 0.1 ثانیه خاموش خواهد شد تا مشکلی برای دستگاه و همینطور شخص پیش نیاید.

ماساژور طب چینی
چندین توپ ماساژ در کف این دستگاه قرار دارد که نقاط حساس به طب سوزنی پا را ماساژ می‌دهند و بدین ترتیب تجربه‌ای از ماساژ تایلندی را برای کاربر فراهم می‌کنند. این ماساژور با طب سوزنی یونگ کوان عمل می‌کند که طبق فلسفه شناخته شده‌ای در چین بر نصف‌النهار کلیه متمرکز است و می‌تواند جوهره وجودی انسان را در تمام بدن پخش کند. وجود آب بر فرایند این ماساژ سرعت می‌بخشد و سرعت جریان خون در بدن را بالا می‌برد.

پنل کنترلی
در قسمت بالایی بدنه یک نمایشگر لمسی قرار دارد که از 6 کلید تشکیل شده است. به کمک این کلیدها کاربر می‌تواند دمای مورد نیاز و همینطور شیوه ماساژ دستگاه را تعیین و تنظیم کند.
توان کلی این ماساژور 950 وات بوده و منبع برق دستگاه از طریق آداپتور 220 تامین خواهد شد.

برای محافظت از قسمت‌های داخلی، یک فیلتر قابل شستشو نیز تعبیه شده است. بدین ترتیب نه تنها فضای داخلی دستگاه بهداشتی‌تر است بلکه عمر مفید پمپ نیز افزایش می‌یابد.
 

علیرضا توکل
1402/09/07
لطفاً نمونه‌هایی با قیمت مناسب‌تر موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/08
علیرضا عزیز * توجه کنید که این مدل هم با بهترین و مناسب ترین قیمت توسط گلدتگ ارائه شده ما تمام تلاش مون اینه که کالا ها با تخفیف ویژه ارائه بشن تا همه کاربران موفق به خرید محصول بشن اما حتما پیشنهادتون منتقل میشه امیدوارم که تامین کننده امکان داشته باشن تا مدل های متفاوت شارژ بشن
ستاره شادکار
1402/12/02
سلام لطفا کسانی که خریدند نظرشون درموردعملکرد و گرمایش دستگاه بفرمایند. دوباره این ماساژور رو بیارید ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/02
ستاره جان * منتظر نظر کاربران برای شما هستیم تا شما بتونین خرید بهتری داشته باشین
فريبا اميدي
1402/09/08
سلام وقت بخیر باید در زمان استفاده به برق وصل باشد .
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/11
سلام فریبا جان * بله برقی هستش

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید